Ik zit nu op dpo 6/7. En weer allemaal kwaaltjes wat van alles kan betekenen 😁. Zere borsten, rommelende darmen, krampjes bij de baarmoeder (in de buurt) meer afscheiding dan anders, wel licht crème kleur, koud! Terwijl ik bijna altijd vrij warmbloedig ben kan ik het maar moeilijk warm krijgen en steeds honger, ook al heb ik gegeten. Van alles dus om druk over te maken maar wat niks hoeft te betekenen. Ik ga niet eerder testen. Of woensdagavond met m'n vriend er bij, of donderdagochtend. Even kijken hoe het loopt. Heb ook nog geen testen in huis, dat scheelt. Zal ze een deze dagen gaan bestellen.
Knap van je! Ik twijfel nog heel erg. Ml vraagt ook steeds enenen heb je nog kwaaltjes ha ha. Dat maakt het niet makkelijker. Jouw kwaaltjes klinken wel hoopvol!
Ik heb vannacht ook zo vreemd gedroomd. Misschien beeld ik het me allemaal in, maar voel me toch wat vreemd en mijn borsten doen ook enorm zeer en ben rillerig. Ik ga proberen tot zaterdag vol te houden met testen. Heb express nog geen testen gekocht!
Het duurt zeker lang maar k houd me wel bezig met jullie kwaaltjes en testen tot ik zelf kan testen haha. En de komende dagen heb k helaas biet veel te doen, ik probeer ook afleiding te zoeken in het voorbereiden van de vakantie. Maar goed ik kan niet zoveel meer doen pas als we bijna op vakantie gaan en dat is over een maandje.
Ja wel moeilijk, maar wil geen twijfel of tuurtest. Als ik wel zwanger ben moet ik ook nog lang wachten tot het kindje geboren word, dus die paar dagen moet lukken 😉 Aantal van de symptomen heb ik wel eerder gehad, maar toch ongesteld geworden dus durf er niet zoveel van te denken eigenlijk
Ik ben even afwezig geweest. Ik was echt behoorlijk ziek en heb mijn telefoon een week niet aan geraakt. Woensdag ochtend had ik een positieve ovulatietest en in de avond geinsimineerd. Donderdag werd ik heel ziek. Hoge koorts. Dat heeft wel tot maandag geduurd. Nu langzaamaan begint de koorts weg te gaan. Echt lang geleden dat ik zo ziek was maar zie deze ronde dus somber in eigenlijk! Ik heb wel op het goede moment geinsimineerd geloof ik maar ik denk niet dat er in een lijf met 39 graden snel een goede innesteling plaats vind. Ik zit nu op 7dpo. Wel krijg ik een dikke puist en vorige zwangerschap had ik ook echt veel puisten. Dat was geloof ik het eerste signaal van een zwangerschap bij mij. Op 10dpo doe ik een testje. Bij zowel mijn zoontje als mijn miskraam had ik toen een positieve test. Voordeel van ziek zijn is dat je niet zo er mee bezig bent naar nadeel is denk ik dat je minder snel zwanger raakt in een lichaam met koorts.
De kwaaltjes worden weer wat minder.. Nog wel wat gerommel in m'n onderbuik en veel afscheiding als ik naar de wc ben geweest. Ook lijkt het alsof ik iets vaker moet plassen. Ik denk dat ik morgen testen oversla, volgens mijn vorige cyclus is mijn nod morgen, volgens ff is deze op 15 maart dus ik wacht af wat m'n temperatuur doet morgenochtend..
Slim, ik heb helaas genoeg testen voor deze hele nod groep in het kastje liggen . En heb ze zelfs meegenomen op vakantie. Stommeling die ik ben. Ze liggen nog braaf in de koffer.
Een voorbereidende vakantie aan het houden dus ha ha. Lekker gezond eten en sporten dat is goed voor de eitjes.
Klopt als een bus. Ik vond mijn vorige zwangerschap echt genieten. Vond het bijna jammer toen de weeen begonnen. Stoer hoor! Ik hoop dat ik het volhoud!
Jullie zijn al verder ik zou morgen zeker testen hoor. Tenzij je niet tegen een witte test kan..ik kan daar wel tegen want je moet eigenlyk niet veel verwachten ervan dan valt t altijd wel mee
haha zo zou ik het ook doen, testen en denken negatief. en dan hopelijk heel verbaast kunnen reageren omdat die wel positief is....
Ik zit vandaag op 6 dpo. Begin al val alles te voelen. Maar vanmiddag mega misselijk geweest. Verder droom ik sinds 3 dagen heel vreemd. De afscheiding is ook meer (dit heb ik vaker gehad). Donderdag 17e hebben we een afspraak in het ziekenhuis, maar ik hoop dat ze dan alleen een zwangerschap kunnen bevestigingen. Het wachten duurt erg lang weer.
Snap ik duimpje... k hoop voor jullie mee.... Ik heb echt wel last van me onderug vandaag beetje krampachtig gevoel.. blegh! Snel weg zijn...
Nou meiden, ik had toch zo'n ontiegelijke steken in mijn onderbuik. Blijkt dat ik een dikke urineweginfectie heb. Niks gemerkt met plassen e.d. Dus ik had dit niet verwacht. Ik heb de hoop een beetje opgegeven nu voor deze ronde...
Volgens mij ben ik nog niet op rood gezet. M'n menstruatie zet nog niet echt door. T blijft waterig rood. En vooral met plassen. Ben bij dat ik naar de huisarts ga morgen.... Meiden wat gebeurd er hier veel zeg. Mijn duimen draaien overuren voor jullie!!!
Onee toch . Maar onthoudt: you're not out until you're out! Perdiz: hopelijk kom je wat te weten bij de huisarts . Heb afgelopen paar dagen vanaf maandag denk ik zowat geen eetlust! Manlief vroeg net of ik gek geworden was. Ik heb gisteravond ook totaal geen snaai zin gehad terwijl ik normaal echt alleen maar zin heb in chocola en gefrituurde snacks de week voor ik ongi moet worden.. Ik hou het maar op de verkoudheid! Ofzo... -___-'
Ah LJJ wat balen zeg. Hopen dat het snel over is. En idd wat Sandywich zegt: Gewoon afwachten. @Perdiz Heel vreemd zeg. Laat je ons weten wat de huisarts te melden heeft? Ik zei heel stoer dat ik ging wachten tot zaterdag en nog geen testen in huis had. Nou ik liep net langs de Kruidvat en kon het toch niet laten. Denk dat ik er toch morgenochtend een eerste test tegen aan gooi. Whaaaaaa....spannnend!
Aaah sw1990... ik vond je al zo stoer hahaha.... ik hoop dat dit de laatste keer is dat je testen heb moeten kopen! En wacht met smart op morgenochtend Ben ook benieuwd wat de ha te melden heb Perdiz. .. LJJ. .. auw auw auw!! Snel opknappen . En indd... er is nog niks aan de hand!