Heb je een foto of link van je kaartje? Dan kijk/denk ik even met je mee. Hoe lang was je vorige cyclus?
Mijn cyclus is 28 dagen. Vorige maand ook al ovulatietesten gebruikt, ook geen ovulatie in kunnen vinden....
Ben je altijd regelmatig? Hoe is je cervixslijm nu? En is het bloeden rood of bruin? Het zou tussentijdse spotting kunnen zijn maar dat is wel vreemd als je altijd regelmatig bent. Ik zou zeker naar de huisarts gaan, want mogelijk ovuleer je niet. Al vind ik het wel bijzonder dat je dan mooie regel atige cyclussen hebt (meestal zijn cyclussen van vrouwen die niet ovuleren langer). Zien de strepen op de ovulatietesten er allemaal hetzelfde uit of sommigen donker/lichter of loopt het op? Vind het echt super rot voor je...
Je hebt geen ovulatietesten gebruikt? Heb je info over je slijm? Wanneer was het vruchtbaar en hoe is het nu? En wat was de lengte van je vorige cyclussen? Omdat je meet met een thermometer met maar 1 decimaal en omdat je geen duidelijke temp stijging heb, zou ik mij ook kunnen voorstellen dat je ei eerder LF later is. Door de stippellijn geeft FF aan ook niet zeker te zijn (maar miss wist je dat al). Maar als ik het goed begrijp heb je dus vanaf je vermoedelijke eisprong elke dag bruinverlies? En heb je het dan over alleen met afvegen of ook echt in je slip? Het zou tussentijdse spotting kunnen zijn, maar het is wel vreemd dat het zoveel dagen aanhoudt.
Ten eerste, superlief dat je zo meedenkt. Ik ben altijd regelmatig. 5 dagen voor de menstruatie bruinvelies en dan de menstruatie ook 5 dagen. Nu is het bruinvelies veeeeeel eerder gekomen en sinds gisteren alleen rood. Maar heeel waterig. Echt heel maf dit. Heb verder geen slijm. Het vruchtbare slijm heb ik 1 dag gehad op cd 14. De strepen op de testen zijn of tuurstreepjes of wazige lijntjes. Kan echt niemand wat van maken hoor. En het loopt soort elkaar heen qua kleur verschillen..... Ik denk dus ook dat ik gewoon niet ovuleer, hoop echt dat m'n huisarts me wil doorverwijzen of wat dan ook. Ik wil gewoon weten hoe het nou werkt bij mij/of wat niet werkt.
Vandaag mijn vaccinaties gehad voor als we op reis gaan, gelukkig kunnen deze geen kwaad, dus afwachten nog maar. Vandaag pas 2dpo. M'n borsten zijn lekker stevig niet pijnlijk gelukkig. Maar dat komt vast nog wel, ik heb dat bijna altijd na m'n eisprong. Ik lees dat er morgen een paar testers gaan zijn, nou ik ben benieuwd dames 😁 ik moet nog lekker een week wachten met testen en zelfs dan kan het nog te vroeg zijn!!
Slijm leek begin vorige week wel vruchtbaar te zijn. Dit vind ik altijd best lastig om te bepalen. Wat bedoel je met mijn ei LF later precies? Inderdaad vanaf vorige week woensdag, dinsdag laatste keer gezellige gemaakt. Met dat bloed heb ik toch vaak wat minder zin. Dat van die stippellijn wist ik niet Heb gelijk mijn eerdere charts nagekeken, maar daar was ook alleen een stippellijn te zien. HELP!
Kan niks betekenen maar ik voel me al 2 dagen heel slapjes, ben nu pas 4 dpo en mijn lichaam heeft nu al zoeits van HAHA 1 APRIL
Juffie33 ik denk dat hij een stippellijn aan geeft omdat ten tijde van jouw menstruatie de eerste dagen je temp nog hoog is! Net zo hoog als na een eisprong. Heb je die eerste dagen bruin verlies aangegeven als 'licht'? Zo ja, als je dat weg haalt dan geeft hij denk ik wel een goede lijn. Je menstruatie begint voor ff pas als je helder rood bloed hebt.
Ik weet dat spotting voor menstruatie duidt op hormonale disbalans. Dus sowieso goed dat je naar de dokter gaat. Je kan 'het circuit' in maar zou tot die tijd ook wat kunnen doen met oosterse geneeskunde (voor je afspraak hebt bij de gyn en een behandelplan is opgesteld ben je een paar maanden verder). Verschil tussen westerse geneeskunde (ziekenhuis) en oosterse is dat de westerse het probleem zoeken (bijv geen eisprong) en dan dat probleem aanpakken, bijv door hormonen spuiten en medicatie. De oosterse geneeskunde zegt dat er sprake is van een disbalans van het hele lichaam en dat er daardoor (bijv) verminderde vruchtbaarheid is. Er wordt gesteld dat als je dat opheft (de disbalans), je vruchtbaarheid ook verhoogd wordt. Dit kam gedaan worden door verschillende dingen: voedingssupplementen (en dan de natuurlijke zonder suikers, bijv van de tuinen), acupunctuur en letten op je voedingspatroon. En nog veel meer dingen. Ik slik zelf sinds december hoge doseringen vitamine c, d en e en daarnaast een multi speciaal voor zwanger worden. Ook slik ik nog iets mn mn cyclus te reguleren. Weet niet of het toeval is maar ik was wel die maand zwanger.
Dank je wel! Ik ga dit later zeker nog eens even lezen en bekijken wat ik zou kunnen doen. Loop al vanaf mijn 17e ongeveer in het ziekenhuis rond en heb medicatie vanwege een gezwel bij de hypofyse. Mijn waarde daarvan is nu prima, maar natuurlijk goed mogelijk dat er iets anders niet in orde is. Wie weet kan ik daar zelf mooi wat aan doen.
Met LF bedoelde ik "of". FF maakt een berekening op basis van al je symptomen. Dus ik zou ook de dagen dat je vruchtbaar slijm hebt invullen. Het kan zijn dat hij dan wel een kruis zet. Als je temp vrij hoog is voor ei kan hij in de war raken en ook als je temp gestaag stijgt. Hoe meer info je invult, hoe beter hij het kan berekenen. Mocht je je afvragen hoe je je slijm moet interpreteren is Groove - Period tracking with purpose. een goede site. Staan zelfs foto's van de soorten slijm.