NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door DRLB, 15 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Nouk jij hebt vast dezelfde shock gehad als ik van de week en vanmorgen had ik het dus weer.. Totaal 2 keer afvegen en het was weg.. Nu nergens meer te bekennen. Komt iemand dat bekend voor? Ben zelfs zo idioot geweest om er een foto van te maken

Nora vies is dat he? Dat heb ik ook gehad de eerste 5 dagen na m'n ei. Nu eindelijk iets droger.

Sw1990 je hebt gelijk. Ik zou het zelfde moeten doen. Alleen de combi roze slijm en een witte test wil maar niet in m'n hoofd. geniet van je weekend het is prachtig weer.

Eten jullie nu ook nog van alles express omdat het straks niet meer 'mag'?

2. Nouk87

Nouk87 Lid

9 mrt 2016
    30
    0
    0
    Leuk hè dat de mannen ook zo ongeduldig zijn. Die van mij snapt er vrij weinig van haha haalt allerlei termen door elkaar, denk dat ik een week lang ovuleren haha maar ik vind het super lief. Hij is ook lekker zenuwachtig:D;)

3. Nienke87

Nienke87 Fanatiek lid

12 nov 2015
    1.244
    6
    38
    Ben al vanaf ik gestopt ben met de pil gestopt met dat soort dingen eten.. Alleen als het net zo uitkomt dat we uit eten gaan en ik ongesteld ben, wil ik nog wel eens een carpaccio eten, maar over het algemeen laat ik drank en dat soort eten nu al staan..

Begin ondertussen wel benieuwd te worden. Morgen dus idd maar eens een eerste testje doen.. :) Zit dan op 10dpo. op 12dpo verwacht ik mn ongi, ivm kortere lf.. Spannend :) I hoop zo dat ik mn verwijsbrief naar de gyn in de versnipperaar kan gooien...!!
    Begin vanaf vandaag wat pijnlijke borsten te krijgen.. Tis nog zeker niet zo erg als vorige maand. Nog steeds veel witte afscheiding.. Al een week ondertussen..

4. Nouk87

Nouk87 Lid

9 mrt 2016
    30
    0
    0
    Ooo vakantieganger dat hoop ik zo! Ik heb ook overwogen een foto te maken haha:p
    Grappig dat ook jij dat romige ook had, zou dat dan normaal zijn rond 4/5 dpo?
    Ik heb nog niet nagedacht over het eten, ;) maar dat is wel een goeie:p
    Wat wil jij nog een paar keer eten dan nu het nog kan?:)

Hoop dat er snel iemand is met een positieve test! Duim voor jullie:D

5. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja ik ben juist heel droog geweest vanaf eisprong vandaa en ik dus erg nat ook beginnen m'n borsten aan de buitenkant pijn te doen, met buitenkant bedoel ik de kant bij de oksels haha.

6. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Wat knap Nienke. Ik drink wel veel minder maar het eten kan ik nog niet zo goed laten staan.

Nouk87
    Tartaar, tonijn, biefstuk etc ;). ik weet het niet. Ik heb er sowieso best wel 'last' van. Maar kan er geen touw aan vast knopen. Vorige maand tot bijna het einde afscheiding gehad en was toen niet zwanger.

Nora, dat het anders voelt lijkt mij al een positieve gedachte :). Hier ben ik af en toe een stuk chagrijn ha ha

7. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ja hij vind het ook zo spannend. Gelukkig snapt hij het grotendeels wel, ik heb het hem haarfijn uitgelegd hahaha. Rn het lijkt erop dat m'n borsten toch weer pijn gaan doen deze ronde, al is het alleen nog maar de buitenkant wat beetje pijnlijk is.

8. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    T begint nu wel heel spannend te worden.. Hihi
    Ik heb nog steeds geen klachten of iets vandaag 5dpo

9. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Niemand heeft vandaag gestest?
    Ik verheug me zo op de eerste roze streepjes.

10. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    Allemaal brave dames!!

11. Yale

Yale Actief lid

26 okt 2011
    292
    2
    18
    K heb nog niet eens Kruidvat testen opgehaald. Heb alleen Action en daar wil ik niet de eerste keer mee testen eigenlijk.

3 jaar terug ben ik zwanger geweest van m'n ex (ingepland). Toen testte ik geloof ik toen ik 4 dagen overtijd was en toen knalde de Kruidvat ervanaf (bleek alleen niet goed te zijn.)

12. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Sjee wat naar zeg!! Ja ik heb zelf al wel wat testen liggen haha maar die had k nog van de vorige rond behalve die extra gevoelige die je kan doen 6 dagen voor nod, die heb ik pas besteld.
    Maar ik ga niet al 6 dagen voor nod testen maar ik denk pas 5 dagen of 4 dagen voor nod. Omdat die dus extra gevoelig is zou het streepje dan iets duidelijker moeten zijn als k hem later doe. Tenminste ALS ik dan zwanger mag zijn... 😍

13. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik heb vanochtend (op 6dpo) noodgedwongen getest. Ik heb nog steeds veel pijn van de uwi. De HA twijfelde gezien de aanhoudende pijnklachten en de assistente van de HA vroeg of ik misschien zwanger kon zijn. ze raadde me aan voor de zekerheid te testen en dan zeker te weten dat het geen bbz zou kunnen zijn die de pijn veroorzaakt. Megawit natuurlijk, maar dat wist ik van tevoren al. :) dus het is toch echt een hardnekkige uwi.
    Nu afwachten tot de pijn eindelijk weg gaat..

Wie gaan er morgen testen? Ik wil roze streepjes zien :D

14. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dames ik heb een rare vraag ik heb net getest jaa gewoon voor de grap omdat ik echt veel te veel testen heb liggen.
    En ik lijk iets te zien maar dat is onmogelijk toch op 5-6dpo?

15. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Foto essie!!!

16. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Wat spannend he meiden... Wij gingen mer even ijsje eten met die kleine en liepen de kruitvat in voor luier doekjes.... 3x raden wat manlief in t mandje gooit hihihi.... heb t gelijk onderin de wagen verstopt maar ondanks dat ik zei dat t veelste vroeg was... 7dpo... wilde t perse eens mee maken(vorige zwangerschap was ongepland).... omo wit natuurlijk 😐

17. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Haha superschattig toch?!
    Mannen kunnen dus net zo ongeduldig zijn als wij! ;)

18. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Wat spannend allemaal dames!! Verschrikkelijk is de laatste week voor nod, alle dingen die je voelt of denk te voelen haha! :p
    Ben benieuwd naar de testen van morgen!;)

19. Marrissie

Marrissie Bekend lid

19 sep 2012
    889
    208
    43
    Vrouw
    Jeetje wat vervelend dat je zoveel last heb van je uwi! Hopelijk wordt de pijn snel minder!
    Kan de uwi eigenlijk invloed hebben op eventuele zwangerschap?

20. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Vanmorgen eindelijk de hoeveelheid bloed die ik gewend ben bij een menstruatie. Al werd dat in de middag al wel minder. Ik weet eigenlijk niet of ik vandaag als cd 1 moet rekenen of 1 van de eerdere dagen. Gisteren was ook al wel meer dan eergisteren maar de dagen daarvoor had ik ook al wat roodverlies, maar dat was maar heeeeel weinig...

Ik zou graag je advies willen! Fijn dat je dit deelt.

Alle andere ladies: kom op, met me see some pink! Ik heb genoeg rood gezien hahaha

Deel Deze Pagina