Je eitje heeft ongeveer 3-5 dagen nodig om intenestellen nadat die in de Bm is beland, dus je zou denken dat het onmogelijk is... Maar goed de wonderen zijn de wereld niet uit Of misschien is je ei eerder geweest? Ben wel erg benieuwd naar een foto van je testje!
Ik durf nog niet helemaal te zeggen dat ik op rood kan, maar ben er bang voor dat het klaar is. Had wat bruinige afscheiding net en m'n temperatuur is ontzettend gezakt.
Jaaaa haha indd schattig! Wat balen dat je nog zo'n last heb... hoelang heb je nu je kuur? Ff in de gaten houden hè! Eten hou ik helemaal geen rekening mee. Ik eet lekker alles waar ik zin in heb. Drinken doe ik eigenlijk sinds mijn vorige zw al bijna niet meer. Maar als t zo uitkomt geniet ik ervan! Nog plannen t weekend meiden? Behalve testen? Spannend vakantieganger! Hihi ik hoop morgen gauw roze te zien!! Hier moet ik het hele weekend werken! Bah
Heb t zo met je te doen! Ik zou vandaag dan als 1 rekenen. Aangezien je aangeeft dat je vandaag de hoeveelheid verlies t die je gewend bent.... dikke knuff
Ja ik heb vandaag idd op cd1 gezet, al bloed ik normaal dan wel de hele dag flink door (sorry) maar dit is sowieso een bizarre ronde dus ik houdt het gewoon op cd1 Lief trouwens dat jullie ondanks jullie eigen hoop en getest toch meeleven met de momenteel minder gelukkige in deze lijst xx
Dat weet ik dus niet.. Maak me er wel zorgen om dat deze ronde misschien gewoon verloren is. Heb wel een AB kuur die niet schadelijk is bij evt zwangerschap @Puckeltje de kuur duurt 5 dagen. Dus dat valt gelukkig mee! Ik hou t heel goed in de gaten gelukkig weet/voel ik eigenlijk altijd wel als t foute boel is met wat dan ook.
Dit forum is toch ook voor steun in blije momenten maar ook zeker in de minder blije.. We hopen allemaal het beste voor je Perdiz.
Ik zit nu op 8 dpo. afgelopen dagen wat misselijk en twee keer moeten spugen. Ben ontzettend moe, twee dagen 's middags 2,5 uur bij moeten slapen. Mijn borsten staan sinds vandaag op knappen en doen pijn bij het aanraken. Ook last van witte crèmige afscheiding. pfff... wachten duurt lang. Vriendje begint ook zenuwachtig te worden. Hoop zo dat het raak is deze ronde, donderdag hebben we afspraak in het ziekenhuis en donderdag is ook mijn NOD. Ik hoop dat er deze dagen een hoop meiden op roze kunnen.
Ik krijg et echt onmogelyk op de foto maar ik neem t toch niet serieus Hierbij een foto haha tuur ze. Ik ga vanaf nu gewoon elke dag testen leuk experimentje
M'n telefoonscherm is klein dus ik verhoor et, maar et lijkt idd alsof ik een heel vaag schaduwstreepje zie !! Ik ben benieuwd wat het word, als je elke dag gaat testen neem k aan dat je er toch genoeg in huis hebt hahaha dus houd ons lekker op de hoogte zou ik zeggen ☺️ Super leuk. Weet je zeker dat je 5 dagen geleden je ei hebt gehad dan?
Jaa ik neem et niet serieus hoor gewoon voor de fun maar t leek alsof ik iets zag na 1 minuut al. Jaa ik ga elke dag een testje doen en hier plaatsen Ik heb me ei zaterdag of zondag gehad.. En jij?
Ik heb 7 maart heel duidelijk m'n eisprong gehad. Ik had positieve ovulatietesten 2 dagen lang en de dag erna 7 maart dus had ik enorme steken rechtsonderin. En daarna was m'n test weer negatief. Dus ik zit vandaag op 4dpo Maar wat spannend voor je zeg ik houd je in de gate, ik kan in ieder geval niet wachten op de eerste roze streepjes 🎉
Spannend zeg en wanneer ga jij testen? Is dit trouwens je eerste kindje? Is echt goed dat jullie nu die rondreis gaan doen met een kindje is het echt lastiger. Lijkt me echt heerlijk. Ik had een test gedaan van testjezelf die lijken op de kruidvat ook best gevoelig
Ja wij gaan voor ons eerste kindje ik verheug me er zo erg op!! En de rondreis verheug ik me ook heel erg op 😍 Ik zelf ben van plan te testen op 9dpo met een extra gevoelige test van zwanger en kids die je al vanaf 6 dagen voor nod kan doen, maar k doe hem dus 5 dagen voor nod. En daarnaast heb ik nog die dipsticks van certain die je 4 dagen boor nod kan doen. Dus ik moet nog 5 dagen wachten van mezelf met testen. Ik ben benieuwd wat het gaat worden, met een klein garnaaltje in m'n buik op vakantie of op vakantie proberen een kindje te verwekken 😁