De testdrang is zo erg he! Had me in eerste instantie voorgenomen morgen pas te testen maar heb er inmiddels al 2 versleten... Jouw test ziet er net zo uit als die van mij .. Maar ook voor jou hoop ik dat het toch raak is en we gewoon te vroeg testen (of minder snel HCG aanmaken). Ik gooi de testen ook maar meteen na 10min weg anders blijf ik turen terwijl het daarna toch niet meer betrouwbaar is. Zou een uitvinding zijn om zelf even in je BM te kunnen kijken.. echo voor thuis .. zo te lezen op dit forum is daar best een markt voor .
Nou dames het is nog vroeg, alles kan nog! Ik ga pas testen op NOD als ik dan nog niet ongesteld ben.
Oké ik ben alwéér in de war. Cd 1 is als rood verlies doorzet toch? Maakt het dan uit of het veel of weinig is en of het de hele dag is of niet? Vanmorgen weer alleen bruin namelijk. De afgelopen dagen was het rood, maar alleen gisteren kon ik het qua hoeveelheid vergelijken met een menstruatie, al werd het savonds weer waterig. De dagen ervoor waren wel rood maar voornamelijk waterig en vooral bij het plassen verlies en vlak erna.... Wat is nou cd 1?
Inderdaad, alles kan nog! Wat goed dat jij zo sterk bent om te wachten Ik weet niet of ik kan wachten tot NOD.. Nu 7dpo. Vanochtend had ik echt megagrote tepelhoven, schrok er van.. Verder niks te merken..
Hahaha Als het jou helpt je testdrang loslaten gewoon lekker doen toch Ik heb vannacht gedroomd dat ik een positieve test had en toen werd ik wakker en testte ik nog een keer positief maar ook dat was nog in mijn droom... Inception
Lastig he meid? Jouw klachten lijken op de mijne de vorige cyclus, alleen had ik wel een duidelijke eisprong. Ik had vanaf 8dpo vegen helder rood bloedverlies, afwisselend met wat bruin. Op m'n echte NOD zette t pas echt door, dus dat heb ik als dag 1 geteld. Ik was al onder behandeling bij de gyn dus er is tijdens die cyclus bloed geprikt en hormonaal is alles in orde. Ik ben daarom afgelopen week naar de osteopaat geweest. Die heeft -naar eigen zeggen- de oorzaak van m'n klachten gevonden en behandeld. Tot op heden geen bloedverlies en vandaag 9dpo. Misschien is een osteopaat ook iets voor jou? Daar kun je vaak op korte termijn terecht en baat t niet dan schaad t niet..
💙💖NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (10) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Elfenprinses, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje SW1990, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Hinti, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Bianciie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Sandywich, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje LaDebs, ?? jaar, 7e ronde, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 10, 1e kindje 16. (4) PrincessP, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Nienke87, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje Marjo88, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Hoop31, 31 jaar, ronde 1000ste, 1e kindje 17. (5) Duimpje86, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Lala90, 25 jaar, 13e ronde (7e na MA), 1e kindje Lach, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Unkownm, 19 jaar, ronde 4, 1e kindje nouk87, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje 18. (2) Linn81, 34 jaar, ronde 9, 2e kindje LJJ - 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (4) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 13 (2e na mk), 1e kindje 20. (7) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Essie28, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Its Mine, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Blo, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e na v.mk), 1e kindje Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Noah5, 35jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (3) Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Nora90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Datumloos. (3) Isolt, 30 jaar, ronde 10, 1 kindje Snoop222, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst. (1) Nic2910, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje Totaal: 38 Wachtbankje (38), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Sandywich echt balen, op naar de volgende ronde! Ik heb je op rood gezet..volgensmij was dit de meest recente lijst (p. 89)
Hay dames balen voor de meiden die ongesteld zijn geworden echt jammer dikke knuffel.. Geen nieuwe testen vandaag?
Het lichaam staat helemaal met elkaar in verbinding (klinkt wat zweverig als ik t zo omschrijf ). Zo hebben bepaalde organen en wisselwerking op elkaar en als eentje niet goed functioneert, heeft dit z'n uitwerking op t andere. Een osteopaat kan dit disfunctioneren oplossen door organen 'te masseren' en evt blokkades opheffen door te kraken. Zo werkt t ongeveer (beetje simpel uitgelegd). Ik had blokkades in de wervels van de onderrug, rechter eierstok kon niet vrij bewegen en m'n baarmoeder ook niet. Dit heeft hij opgespoord en hopelijk opgelost ( ik ben eerst uitgebreid onderzocht bij de gyn en diverse onderzoeken gehad, deze kon niet meteen iets vinden). Ik krijg de 24e nog een hysteroscopie, maar wilde niet tot die tijd zitten afwachten, vandaar deze stap