Dit is testje van vandaag 6dpo soms lijk ik iets vaags te zien maar t blijft onmogelijk natuurlijk zo vroeg. Morgen nog een keer..
Volgende maand een jaar geleden dat m'n spiraal d'r uit ging.. Van een witte test word ik niet gelukkig, dus ik wacht af of ik ongi word.
Dan zeg ik gefeliciteerd Yale 🎉🎉🎉 eerste roze hier!! Is die donkerder geworden? Plaats nog ff een foto als je wil
Het is echt grappig over hoe enthousiast ik ben voor je Yale Tis net alsof ik een positieve test heb hahaha Najah ik geloof dat als ik een positieve test heb dat ik het echt van de daken ga schreeuwen
Ik zie hem hoor!!! Hopelijk lopen je testjes mooi op!! Wat gaaf meid!! Je bent de eerste hier!! Heb je al wat symptomen? Daar ben ik dan weer benieuwd naar
Jaaaaaa yale!!! Ik zie hem ook, zonder in te zoomen of dergelijke! Wow meid, gefeliciteerd 🍼💋
Helemaal aan het stuiteren!!!! Alleen weeïg gevoel in m'n buik. Lichtjes ff misselijk geweest vandaag. Niet veel afscheiding ofzo, en ook geen pijnlijke borsten... Had alleen een voorgevoel. Tis een dag met elke x ergens een voorgevoel over hebben. Vanochtend echt het gevoel een vriendin te moeten appen waarvan dit de eerste ronde was, bleek ze net een uur ervoor positief te hebben getest!!!