Thanks lieverd! 😍 Kan het gewoon niet geloven. 13 dagen geleden wilde mijn HA deze cyclus afbreken omdat het toch geen kans van slagen meer had. Heb toen gevraagd het niet te doen, omdat ik zo slecht reageer op hormoonmedicatie. Nooit gedacht dat die gevoeligheid voor medicatie nog óóit in mijn voordeel zou gaan werken! 12 dagen geleden (een dag na de HA-afspraak) had ik ineens een knal-ovulatietest en nu een positieve zwangerschapstest. Ik kan het nog niet bevatten.
Dan is t meant to be! Wat een gaaf nieuws zo vroeg op de morgen. Ik hoop dat je er al een beetje van kunt genieten.
Vandaag 10. Nod is 18/19. Dus miss Vd week nog 1 en anders volgende ronde... ik zie ook niet heel veel kans van slagen deze ronde....
Het gevoel dat ik vandaag ongesteld ga worden :/ Ook een afspraak met de huisarts vandaag. Ik heb bij mijn bevalling een keizersnede gehad en heb het gevoel dat er iets niet klopt nu (verkleving misschien). Hopelijk mag ik even langs bij de gynaecoloog. Iedereen succes met testen <3
*breekt even in vanuit een ander nodtopic* Lala, wat zie ik hier! Ooh gefeliciteerd meid, ben zo blij voor je
Mn test is goed donkerder geworden gister zagen jullie t streepje niet zo goed. Khoop dat kwaliteit nu beter is.. 8dpo..mag ik blij worden nu?
Dank je welll ik ben zooo blij maaar ik vind het ook ineens weer eng..mn man weet t nog niet. Ik ga morgen een cb test doen als dat goed is dan laat ik die zien.
Natuurlijk is het nu nog spannend, we gaan er gewoon vanuit dat het goed gaat! en als je morgen een positieve cb in handen heb wordt het al weer wat echter Ben benieuwd hoe je man gaat reageren! En ik Zie dat de maand van je pendel ook klopt!