Je had niet de nieuwste lijst gebruikt, dus heb even de nieuwe lijst gepakt en jou erop gezet Spannend morgen je NOD!! Hopelijk een positieve test!!
pfff vakantieganger, wat vervelend.... hoop snel duidelijk, welke kant het dan ook op mag gaan... dikke knuff Itsme... auw auw auw! Marissie... hier ook potdicht.. had geen idee wat je bedoelde toen je het er vd week over had, maar men... het doet gewoon bijna pijn als ik wil voelen hihi... hier ondanks dichte ..... wel afscheiding,,, whats new maar nog geen tekenen van ongi... geduld is een schone zaak he... Ook niet meer getest trouwens.... balen nora, miss over een paar dagen wel... Ladebs, grrrr stom!!
Ja ik hoop het ook, maar voor nu zet ik het even van me af. Ik ben vandaag toch erg moe, ik denk dat ik ff een middagdutje ga doen!!
@Ladebs: Wat stom! Volgende ronde weer een kans! @Nora90: Komop meid, het zegt nog helemaal niks gelukkig. Je bent pas 5 dagen voor NOD. Alles is nog mogelijk! @ItsMine: Oeh dat lijkt me pijnlijk, heb je nog steeds last? @Marissie en @Essie28 mooie testen hoor die oplopen, zo leuk!! Ik zelf ben nu 2 dagen overtijd. Ik heb maandag getest en deze was negatie. Ik wacht even tot vrijdag, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden ga ik weer testen! Heb eigenlijk nergens last van. Ik begin iets meer last van mijn borsten te krijgen, maar eigenlijk zijn alleen mijn tepels gevoelig. Ook had ik maandag en gister een soort rare kriebel onder in mijn buik. Kan het niet beschrijven, maar het was wel aangenaam. Voor alles andere testers die nog moeten wachten: Succes. Geduld is een schone zaak
Je hebt ook gelijk hoor, er kan idd nog van alles gebeuren. Ik heb zelf ook nergens last van alleen m'n borsten doet een beetje pijn en alleen de zijkanten. Ze voelen steviger aan en de tepels zijn echt opgeploft. Maar niks wat duid op een aankomendeenatruatie of eventuele zwangerschap.
Ik heb precies hetzelfde! Alleen mn borsten niet echt pijn maar voelen wel voller. Verder ook steekjes en vanmorgen heel kort wat leek op menstruatiekrampen, zou misschien innesteling kunnen zijn (vandaag 6dpo). Verder alleen een beetje creme kleurige afscheiding maar wel weinig, dus bij afvegen bijv maar niet dat mn slip vol zit. Daarstaks wilden mn man en ik het gezellig maken maar het voelde niet fijn. Heel dicht ofzo en toen dus maar gestopt. Het gekke is dat ik toen een beetje bloed erbij had met afvegen (sorry voor de details..) maar toen ik zelf voelde er geen bloed aan mn vinger zat en alleen weer dat creme kleurige een beetje.. Moet ik me zorgen maken dat het weer niet gelukt is😔?
Kan van de innesteling zijn dat bloed, maar ook van het contact.. Voor een menstruatie is het wat vroeg nog.
2 dagen overtijd! Dat is spannend!! Ik heb nu ook alleen gevoelige tepels en af en toe een steek in mijn borst maar dat is bijna niet noemenswaardig. Knap van je dat je tot Vrijdag kan wachten! Hopelijk dan ook een positieve test voor jou!
Je klachten zouden heel goed van de innesteling kunnen zijn!! Ik had vorige ronden ook na de seks opeens wat bloed, eenmalig en daarna niet meer en was toen ook zwanger dus wie weet! En mijn pendels hadden het goed, dus die van jou ook dan he! We hebben beide zoveel Maart! Jij heb wel bijna allemaal meisjes en ik jongens
Ergens ben ik zo bang dat ik geen kinderen kan krijgen, ik ben vroeger ernstig mishandeld door mijn vader. Hij trapte me ook altijd na in m'n buik terwijl ik al op de grond lag.... Toen ik nog met mijn ex was slikte ik op een gegeven moment ook geen pil meer en deden we het niet veilig en in die anderhalf jaar tijd ben ik nog nooit zwanger geraakt. Dus ik weet het allemaal niet 😢 Ik weet dat dit heel erg privé is, maar dat van m'n ex kan k niet echt bespreken met m'n vriend vandaar dat ik het er hier maar even opgooi.
Jeetje Nora... wat heftig... weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen... heb je je wel eens laten checken Door een arts?
Wat erg hoop echt voor je dat het niet zo is. Ik zou me laten nakijken en je verhaal bij de huisarts doen nogmaals vind het echt zo erg voor je.
Dat van je vader is wel heel heftig zeg.. En dat je in die 1,5 jaar niet zwanger ben geworden zou ik me niet zorgen om maken, je was toen niet bezig met zwanger worden neem ik aan uit je verhaal. Dus misschien niet op de goede tijden seks gehad. Als je erover nadenkt dat vrouwen er gemiddeld een jaar over doen om zwanger te worden, en sommige nog langer en dat zijn dan vrouwen die er echt mee bezig zijn is het niet heel raar dat jij in 1,5 jaar niet zwanger ben geworden En als jij gewoon een normaal cyclus heb en een eisprong kan je gewoon zwanger worden hoor. Als je zelf heel sterk dat gevoel heb zou je een afspraak kunnen maken bij je huisarts
Dit heb ik ook wat je zegt over gemeenschap voelde heel dicht en ik heb ook heel weinigg afscheiding crwme kleurig. Alleen geen bloed maar t lijkt wel op elkaar
Jemig Nora, wat verschrikkelijk wat jou is overkomen.. Zit hier te koken van woede..onbegrijpelijk dat iemand zoiets kan.. Misselijkmakend.. Vind het echt heel erg voor je dat je dat hebt moeten meemaken. Wat betreft het andere, ik slik ook al ruim 3 jaar geen pil meer gebruikten ook niks anders behalve voor het zingen de kerk uit (soms te laat).. En ben 1x zwanger geweest maar hele vroege mk. Zwanger worden blijft een wonder, hangt van zoveel factoren af.. Maar als je er echt bang voor bent dan kan je altijd hiermee naar de dokter, dan kunnen ze je misschien zekerheid geven dat alles goed is.. En duim nog steeds voor je deze ronde!
Dank jullie wel dames voor jullie medeleven. Ik ben er nog nooit mee naar de arts geweest, ik dacht nu ik voor het eerst echt aan het proberen ben kijk ik het eerst nog ff aan. Maar ik kan het niet helpen dat die gedachte naar boven komt bij mij. Mocht ik na een paar rondes nog niet zwanger zijn dan ga k er Eker mee naar de ha, ik ga alleen geen jaar wachten dat duurt me te lang. En wat deze ronde betreft hoop k alsnog dat ik een positieve test krijg. Ik heb nog 5 dagen tot nod. Ik slik netjes foliumzuur en sinds deze maand tarwekiemolie capsules. Nogmaals bedankt voor de reacties dames. Dat is wat ik bedoelde de vorige keer toen k zei dat ik zo blij ben de laatste tijd. Alles lijkt nu eindelijk een keer goed te gaan. Nu dat kleine wonderteken nog ♥️♥️♥️
=Marrissie;19603384]💙💖NOD-lijst 15 t/m 21 Maart 2016 💖💙 15. (10) DRLB, 22 jaar, ronde 4, 1e kindje Vakantieganger, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Elfenprinses, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje SW1990, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Hinti, 30 jaar, ronde 4, 1e kindje Bianciie, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Sandywich, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Yale, 27 jaar, ronde 4, 1e kindje LaDebs, ?? jaar, 7e ronde, 2e kindje Juffie33, 33 jaar, ronde 10, 1e kindje 16. (5) PrincessP, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje Nienke87, 28 jaar, ronde 9, 1e kindje Marjo88, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje Hoop31, 31 jaar, ronde 1000ste, 1e kindje Lala90, 25 jaar, 13e ronde (7e na MA), 1e kindje 17. (4) Duimpje86, 29 jaar, 9e ronde, 1e kindje Lach, 30 jaar, ronde 5, 2e kindje Unkownm, 19 jaar, ronde 4, 1e kindje nouk87, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje maybemommy, 19 jaar, ronde 1, 1e kindje 18. (2) Linn81, 34 jaar, ronde 9, 2e kindje LJJ - 25 jaar, ronde 2, 1e kindje 19. (4) RozeNikki, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Beeb1987, 28 jaar, ronde 19, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 13 (2e na mk), 1e kindje 20. (7) SmMy, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Essie28, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Its Mine, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje Blo, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Marrissie, 23 jaar, ronde 3 (1e na v.mk), 1e kindje Kimm17, 23 jaar, ronde 8, 1e kindje Noah5, 35jaar, ronde 7, 2e kindje 21. (3) Eef92, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje MamavanHayden, 27 jaar, ronde 36, 2e kindje Nora90, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Juud88, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Datumloos. (3) Isolt, 30 jaar, ronde 10, 1 kindje Snoop222, 33 jaar, ronde 2, 3e kindje Perdiz, 33 jaar, ronde 6, 1e kindje Buiten de lijst. (1) Nic2910, 25 jaar, ronde 11, 1e kindje Totaal: 40 Wachtbankje (27)Zwanger (6), Ongesteld (6), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)