Jaaaa ik zie het!! Ik heb best een goeie scherpe kwaliteit op mn telefoon zag het meteen. Alvast voorzichtig gefeliciteerd! Wat leukk
dat sowies, vertel mijn man nog niks totdat ik een positievere test heb, ik heb de foto is bewerkt qua belichting, maar dat lijntje is dunner dan de controle streep. doe overmorgen nog een test, wij gaan 's avonds uiteten dan weet ik of ik een wijntje kan drinken
Hij is echt duidelijk hoor op deze foto ben erg blij voor je en hoop dat ze mooi oplopen. Ik zou dat wijntje even lateb staan
dank je wel, inderdaad nu hopen dat hij blijft oplopen, in oktober had ik ook een lichte streep en daarna 2 dagen na nod toch ongesteld geworden.. dus wacht het even af.. nic2910 ik zou toch een testje wagen zoals essie ook zegt..
Ik zie hem ook! Ik zou het wijntje inderdaad laten staan! Mijn testje zag er twee dagen geleden ook zo uit ongeveer (10dpo) Hopelijk lopen ze mooi op!
Hij merkt het altijd wel aan mij wanneer mijn vruchtbare periode is. We zien elkaar niet zoveel, ik doe nachtwerk en hij werkt in ploeg (vroeg en laat). Iemand nog tips?
De afscheiding is iets meer geworden, maar toto nu toe is het daarbij gebleven dus ik ben nu heel erg benieuwd of dit een vervroegde menstruatie is of toch een innesteling. Nu word het pas erg spannend voor mij!!!
@Noah5 ik zie hem duidelijk hoor. Voorzichtig gefeliciteerd alvast. Dames die al op rood staan: Balen!! Ik heb vanochtend maar weer getest en was helaas wit. Ben nu 3 dagen overtijd en nog geen spoortje van een menstruatie te bekennen. Ik heb alleen echt superveel afscheiding. Iemand enige ideeen? Ben nu wel lichtelijk gefrustreerd!
Wilde nog even delen dat ovulatietesten inderdaad positief uitslaan bij hcg. Ik had wel eerder een lichte streep op een vroege zwangerschapstest dan dat de ovulatietest positief was overigens, maar vanaf NOD (bij mij zelfs een dag voor NOD) was hij bij mij knal-positief. Zojuist nog een keer gedaan, gewoon omdat het leuk is en ik de testjes (hopelijk) toch niet meer nodig heb dit jaar en ze nog maar een half jaar goed zijn, hihi. Dus voor de dames die toch niet voor NOD testen en een goedkoop alternatief willen... 😉
Volgens FF zit ik twee dagen na mijn NOD, uitgaande van een LF van 13 dagen. Mijn eerste positieve ovulatietest was drie dagen geleden, op 12 dpo dus eigenlijk.. (maar toen had ik wel al echt duidelijk positieve zwangerschapstesten, dus dat zal wel een voorwaarde zijn natuurlijk!)
Knuff voor de dames met rood.... Hier morgen maar waarschijnlijk zaterdag me nod.... miss morgen avond even langs de kruitvat.... 😆