Vandaag niet zoveel online geweest, drukke dag gehad! Dames op rood, echt balen voor jullie! Hopelijk een December baby voor jullie!! En voor de dames die nog moeten testen, spannend!! Hopelijk mooie roze testen voor jullie! Er moet nog wel wat meer roze bijkomen hoor
Nienke wat lief dat je met mij meedenkt, maar ik ben er helaas wel vrij zeker van dat ik ongesteld ben. Ik bloed hevig vandaag en mn borsten zijn weer helemaal zacht, zols altijd gebeurt als ik ongesteld ben. Ik heb even in FF gekeken wat er gebeurt als ik de positieve ovulatietesten weghaal, maar dan blijft hij mijn ei op dezelfde dag zetten. Aan mijn vruchtbaar slijm, positieve testen, ovulatiepijn en mn andere symptomen ben ik vrij zeker van mn eisprong. Helaas ben ik ook bekend met korte luteale fases (altijd tussen de 8-10 dagen). Het enige dat deze ronde anders is, is dat MB temp hoog blijft, maar misschien komt dat omdat ik nu natuurlijke progesteron gebruik na eisprong (heeft invloed op lichaamstemperatuur). Daar ben ik nu mee gestopt, dus hoop/denk dan mn temp gaat dalen.
Ik mag op rood.. 😢😢😢 het bruine slijm werd lichtbruin en ging weg dus ik had nog hoop, maar net naar het toilet geweest en (sorry voor de details) ik had echt bloed met een hele grote bloedprop wat leek op een soort bal.. Een soort vlies met daarin brokken slijm en bloed. Dat heb ik echt nog nooit gehad dus schrok er best wel van 😳 zou het kunnen zijn dat de innesteling verkeerd is gegaan of is het gewoon menstruatie? Ik voel me zo klote nu, ben echt verdrietig omdat dacht ik alles goed ging nu. Betekent wel dat ik een lf van 8 dagen heb deze ronde, dus wordt nog leuk. We hadden al gezegd dat we na deze ronde naar de huisarts zouden gaan dus ga vanmiddag maar bellen 😔
Heb jij de verloskundige al gebeld? En wanneer heb jij een afspraak? Ik.vind raar heb mn oude verloskundige gebeld en mag al 4 april komen dan ben ik nog maar 6+3 dagen zie je dan al wat?
Ooh nee!! Wat vind ik dit jammer!! Echt kl*te voor je!! Ik hoop echt dat je de volgende ronde zwanger mag worden!!
Nee ik heb de verloskundige nog niet gebeld, dat ga ik maandag doen. Wil eerst mijn NOD afwachten Heb je 4 april echt al de echo? Normaal doen ze niet zo vroeg de echo alleen als je miskramen etc in je voorgeschiedenis heb.. Ik zou eerder denken dat je dat alleen de intake heb En je bent op maandag 4 april toch nog maar 6+1? wij lopen namelijk gelijk op
3 dagen overtijd. Wel krampen maar al 4 dagen het idee dat ik ongesteld moet worden. Vandaag maar weer even naar de Kruidvat crossen voor een test. Mijn cyclus is normaal (het laatst half jaar bijgehouden in app) on point. Wanneer de app aangaf dat ik ongesteld moest worden die dag, werd ik ook echt ongesteld. 6 maanden lang. Oh man, ik word hier zo zenuwachtig van :')
Geen probleem hoor Hoop voor je dat je gauw een positieve test mag krijgen de komende ronde(s?)! Heel veel succes meid!
Hoi dames, Ik schrijf ook graag mee. Gaan voor eerste kindje. Zitten nu in ronde 6 en morgen nod. Ik ga er niet vanuit dat het deze keer is gelukt omdat ik al enkele dagen krampen heb die ik normaal ook heb als ik ongesteld wordt. Op naar ronde 7 dan maar. Iedere maand is het om eerlijk te zijn weer een teleurstelling. Zeker omdat in mijn omgeving de 1 na de ander zwanger is
Herkenbaar! Voor mij geldt hetzelfde.. half jaar lang kon ik de klok erop gelijk zetten.. Deze week hele week al lichte krampen en idee dat ongi begonnen was, en vandaag, op 5 dagen overtijd, ongesteld geworden.. Hopelijk loopt het voor jou beter af!!
aah balen meiden op rood, Hier ook vanochtend getest maar niks te zien helaas😢 zit nu denk ik 4 dagen voor nod, had getest met test point, iemand ervaring mee? waren 6 testen voor maar 11 euro dus probeer het gewoon maar kan echt bijna niks er over vinden op internet ervaringen enzo, nog helemaal geen gevoel dat ik ongesteld moet worden maar wordt er wel onzeker van