Hoog progesteron maar toch pms klachten

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lovela, 25 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovela

Lovela Actief lid

7 jan 2011
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap niks van mijn lijf..

Mijn progesteronwaarde was n half jr geleden 97 week na eisprong. Dit is echt wel hoog. Ik snap alleen niet als mijn progesteron gehalte zo hoog is waar die onwijze pms klachten van komen. (Die ik overigens ook niet meer zo erg heb sinds ik mn duidelijke eisprong niet meer zo specifiek voel(sinds 4 mmd)..ei is er wel..heb gewoon temp stijgingen die aanhouden en 2x pieken tot mn nod) maar deze mnd is t ook anders.. Voel me echt down nergens zin in wil liefst slapen. Door die lange cycl weet ik ook zeker dat we niet zwanger zijn aangezien we deze dagen rond temp stijging niet gevreeen hebben.. Of.. Mn ei was wel eerder en ben ik gewoon zwanger haha ik weet t allemaal niet meer zo.. Wordt er echt niet goed van.

Ik snap t ook niet normaal komen pms klachten toch juist voor als je n hoog oeatrogeengehalte hebt en n laag(lager) progesteron gehalte (ten opzichte van t oestrogeen)?
    Mijn oestrogeen was gewoon prima.. Progesteron ook maar vrij hoog dus...

Iemand ervaringen?

2. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Losse NOD topics zijn in verband met de overzichtelijkheid niet toegestaan. Daarom zal dit topic worden gesloten.

Wellicht kan je een nieuw onderwerp openen bij 'zwanger worden'.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina