Hoihoi! Helaas moet ik mij nu ook hier melden! We gaan er weer voor! 18 maart Lizy 28 jaar. Ronde 9. 2e kindje
♥ NOD lijst 15 t/m 21 februari 2015 ♥ 15. (1) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje 16. (1) : - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje 17. () : 18. (1) : - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje 19. () : 20. () : 21. () : Datumloos () : Buiten de lijst (): Totaal: 3 Zwanger (), Ongesteld (), MMM (), Negatieve Test (), Twijfel-/Tuurtest () Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Hoi vandaag negatief getest dus heb mezelf ook maar op de lijst alvast gezet. Nieuwe ronde nieuwe kansen.. moet nog wel wachten op me ongi, waarschijnlijk zal ik nog iets verplaatsen in de lijst.
Hoi, helaas ook op rood voor nu en door voor de volgende ronde. Wil iemand me toevoegen? Lukt me niet met kleur. Vanesje34, 34 jaar, ronde 8, nod 16-3
♥ NOD lijst 15 t/m 21 maart 2015 ♥ 15. (1) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje 16. (2) : - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Vanesje34, 24 jaar, 8e ronde, .. kindje 17. () : 18. (1) : - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje 19. () : 20. () : 21. () : Datumloos () : Buiten de lijst (): Totaal: 4 Zwanger (), Ongesteld (), MMM (), Negatieve Test (), Twijfel-/Tuurtest () Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
oke laten we het dan zo doen wij gaan samen nu deze maand door en dan hebben wij gewoon een keer een positieve test in handen einde van deze ronde deal?
♥ NOD lijst 15 t/m 21 maart 2015 ♥ 15. (1) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje 16. (2) : - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Vanesje34, 24 jaar, 8e ronde, 1e kindje 17. () : 18. (1) : - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje 19. () : 20. () : 21. () : Datumloos () : Buiten de lijst (): Totaal: 4 Zwanger (), Ongesteld (), MMM (), Negatieve Test (), Twijfel-/Tuurtest () Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 maart 2015 ♥ 15. (1) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje 16. (2) : - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Vanesje34, 24 jaar, 8e ronde, 1e kindje 17. () : 18. (1) : - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje 19. (1) : - izzy1974, 40 jaar, 5e ronde, 1e kindje 20. () : 21. () : Datumloos () : Buiten de lijst (): Totaal: 5 Zwanger (), Ongesteld (), MMM (), Negatieve Test (), Twijfel-/Tuurtest () Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Ik doe ook graag mee! Heb me net pas aangemeld op deze site, dus nog een beetje zoekende hoe het werkt Mom2, 31 jaar, Nod 18 maart, 2e ronde, 1e kindje Nod kan nog veranderen, moet nog ongesteld worden deze week. Verwacht dat dit gewoon gaat gebeuren, we deden het afgelopen maand nog niet helemaal voor het echie (niet rondom ei). Heb vanmorgen ook negatief getest.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 maart 2015 ♥ 15. (1) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje 16. (2) : - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Vanesje34, 24 jaar, 8e ronde, 1e kindje 17. () : 18. (2) : - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19. (1) : - izzy1974, 40 jaar, 5e ronde, 1e kindje 20. () : 21. () : Datumloos () : Buiten de lijst (): Totaal: 6 Zwanger (), Ongesteld (), MMM (), Negatieve Test (), Twijfel-/Tuurtest () Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 maart 2015 ♥ 15. (1) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje 16. (2) : - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Vanesje34, 24 jaar, 8e ronde, 1e kindje 17. () : 18. (3) : - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Kiwi1405, 29 jaar, hou het niet meer bij , 2e kindje 19. (1) : - izzy1974, 40 jaar, 5e ronde, 1e kindje 20. () : 21. () : Datumloos () : Buiten de lijst (): Totaal: 7 Zwanger (), Ongesteld (), MMM (), Negatieve Test (), Twijfel-/Tuurtest () Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Hallo meiden, Heb mezelf even op de lijst gezet. Ik houd het niet meer bij welke ronde, wordt alleen maar verdrietig van en ik houd van positief. Deze keer een dag voor mijn verjaardag testen, als mn cyclus nu idd wat langer is. We zullen het zien. Succes allemaal en hopelijk een mooie roze lijst!