♥ NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥ 08. 09. 10. * Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 (MMM) 11. 12. 13. 14. Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (1) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Ik dacht ik start alvast een nieuw lijstje. Ondanks dat ik "probeer" er niet al te veel mee bezig te zijn. Kom er gezellig bij zoals je ziet geef niet op want ik ben al een eeuw bezig !!
Ik doe ook wel weer mee. 12-4 nod Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Inmiddels wel alweer 15 maanden onderweg en dankzij clomid dus mmm eindelijk eisprongen. Asuka jij bent datum vergeten
Pogining 4 vanaf m'n telefoon.. Zucht.. Vandaag ongesteld geworden, dus mag me hier ook melden (helaas).. Ik ben Simmer, 27 jaar en dit is ronde 3 na de 2de miskraam, we gaan voor ons 1ste kindje, ik verwacht mijn NOD op 12 april. Vorig jaar eind april ben ik gestopt met de pil, het voelt al zolang geleden.. Ik hoop zo in 2015 nog moeder te mogen worden... Succes allemaal! Mijn voornemen deze ronde: geen stress, geen ovulatietesten en mezelf niet inbeeldden van alles te voelen wat er niet is... Daarnaast wat vaker reageren ipv alleen meelezen
♥ NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥ 08. (0) 09. (0) 10. (1) *Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 (MMM) 11. (0) 12. (2) *Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 *Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk) 13. (1) *Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 14. (0) Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (4) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Haha en ik moet groen medische molen helaas. Ik zit op telefoon daar is de kleur niet bij te doen. Zal het later wel aanpassen.
Hallo, ik praat graag mee. Helaas vandaag ook ongesteld geworden. Cyclus varieert tussen 26 en 36. Maar gemiddeld gezien is mn NOD op 10 april. 32 jaar 2e kindje, 2e ronde.
Gezellig meiden en de lijst is ook al up to date nice. Ik hoop deze ronde wat actiever mee te kletsen zonder al teveel zenuwen en spanning vieuw hahah. Vandaag mocht ik weer op de poli komen ronde twee IUI. Maandag moet ik waarschijnlijk terug van de gyn omdat ik waarschijnlijk nog te weinig gemenstrueerd zou hebben . Ik duim alvast voor ons dames veel !!!!
♥ NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥ 08. (0) 09. (0) 10. (2) *Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 (MMM) *Hummeltje2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 11. (0) 12. (2) *Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 *Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk) 13. (1) *Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 14. (0) Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (5) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet
Hmm suikerspin jij bent inderdaad ook al een eeuwigheid bezig zie ik in jouw onderschrift. Nu iui, hebben ze wel iets gevonden dan? En ben je nog aan het menstrueren? Omdat het nog niet genoeg was?
Ik kom hier ook meekletsen na enkele maanden er tussen uit te zijn geweest... Ik merk dat ik er dan minder mee bezig ben maar ik miste het wel dus ik kom graag verder kletsen: Juf1987, 28 jaar , 7de ronde, NOD 11 april Dinsdag naar gynaecoloog omdat ik wat onregelmatig ben... En huisarts heeft me doorverwezen. Er is bloed genomen in mijn cyclus, begin van de cyclus en na de eisprong alle waarden behalve LH na eisprong waren normaal. Mijn LH zat boven de normaal waarde... Ik zal pas weten wat dit betekent dinsdag he ik denk dat ik gewoon geduld zal moeten hebben...
Mag ik hier ook meekletsen? Fiederelsje, 33 jaar, eerste kindje, ronde 7, NOD 14 (?) april Ik gebruik ovulatietesten en temperatuur omdat ik een erg onregelmatige cyclus heb.
Hoi Allemaal, Ik kom me ook weer melden. Vandaag ongesteld geworden helaas Iets eerder dan verwacht, dus zit geloof ik nu met nieuwe mensen... Zou iemand mij kunnen toevoegen? Elfi, 30 jaar, 1e kindje, ronde 5 NOD op 11 of 12 april. Heb een gemiddelde cyclus van 29 dagen op het moment, dus zet maar op 12 april. Alvast bedankt
Hi mamalap, ik heb een samenlevingstest gehad en eigenlijk is alles in orde ook bij mijn partner. Afgezien van de endometriose die ik heb die zit zeer diep in of bij mijn darmen zit kan het daar niet aan liggen volgens de arts. Het zit niet in mijn baarmoeder of op mijn eierstokken, daar kan het volgens hen niet aan liggen. Ik zou dus gewoon zwanger moeten worden?! Dit is nu mijn 2e ronde iui, en als nu niet lukt gaan ze in met mijn gynaecoloog in overleg betreft de volgende stap. Heb vandaag wel wat gemenstrueerd maar heel weinig dus denk dat ik maandag terug ga voor ik aan clomid begin. Mijn cyclus is regelmatig en heb ook m'n ei. Allemaal zo verwarrend en zenuw slopen maar ik geef niet op.
Hallo dames, Net als elfi ben ik een weekje naar voren geschoven. Leuk om ook andere mensen te ontmoeten! Cyclussen gehad nu van 28, 27 en de laatste onverwacht 25. Als ik uitga van gewoon 28 (aangezien ik afgelopen week ziek was) kom ik uit op NOD 10 april. Vierde ronde, tweede kindje en ik ben 30 jaar. Als ik zie hoelang sommigen al bezig zijn, voel ik me soms bijna schuldig dat ik al zo vreselijk baal als het niet lukt
Hoi elfi en nijntje84 ik schuif gewoon met jullie mee hoor. Mag ik ook in de lijst (zit even via mn telefoon hier) NOD 10 april?? 30 jaar, ronde 7, 1e kindje
NOD lijst 8 t/m 14 april 2015 ♥[/SIZE][/B] 08. (0) 09. (0) 10. (2) - Suikerspin, 33 jaar, 1e kindje, ronde 27 (MMM) - Hummeltje2015, 32 jaar, 2e kindje, ronde 2 - Nijntje84, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje - Joske84, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje 11. (0) - juf1987, 28 jaar, ronde 7, 1e kindje 12. (2) - Mamalap, 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 - Simmer, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 (na 2e mk) - elfi, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 13. (1) - Asuka, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 - 2013mama, ?? jaar, ronde 3, 2e kindje 14. (0) - fiederelsje, 33 jaar, ronde 7, 1e kindje Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: (11) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) De lijst NIET kopiëren!! Geef je gegevens door of vul zelf aan. QUOTE en haal de haakjes weg, vergeet de aantallen niet