Dat hoor ik ook veel over de predictor early.. toevallig heb ik wel kruidvat 2v5 in huis.. nog even wachten en genieten van het mooie weer ( gaan de dagen toch iets sneller) en dan testen we hopelijk allemaal positief... *fingers crossed*
Irritant he? Voel je wat denk je: zou het? Zou het? Voel je niks denk: zou het niet gelukt zijn? Ik kreeg gister in eens menstruatie achtige krampen. Heb die al bijna 2 jaar niet gehad maar herkende het meteen. M'n eerste gedacht was 'shit, deze ronde is mislukt' tot ik zag dat het ook voor kan komen bij een innestelling, dus toen dacht ik 'zou het?' Maar wat het ook is, voor volgende week zondag zal ik het niet weten. Zo jammer dat je niet direct na het klussen al kan testen
Zo een onzekere tijd dat wachten!!! Ieder plopje, krampjes of gevoel doet idd denken "misschien is her nu wel gelukt"! Zo herkenbaar! Hier last van m'n borsten en tepels, maar dat heb ik echt iedere ronde na eisprong gehad... Ik moet nog 7 tot max. 11 dagen wachten voor ik kan testen... Duurt nog zo lang! Al lukt het wel hoor, maar toch klinkt 18 maart nog zo ver weg....
Haha dat sowieso! 7 dagen klinkt wel oke! Maar het liefst wacht ik m'n menstruatie af, maar aan de andere kant ook weer niet! Haha, lastig!!
Wij wachten onze menstruatie af! Gewoon omdat wij doorzettings vermogen hebben. Ik heb expres nog geen nieuwe testen gehaald 😝
Ik ben benieuwd of je het volhoud ladytwilight! Ik heb wel testen gehaald, ook de kruidvat 2v5, maar heb ze veilig opgeborgen in een la. Volgens mij heeft het voor mij echt geen zin om over 4 dagen al te testen, dan zou net de innesteling pas zijn, dat is dan toch nog te vroeg om Hcg te meten?
Ik heb alle keren al voor NOD getest, omdat ik dacht van alles te voelen. Balen want ze waren omo-wit. En weer balen als mn ongi gearriveerd was. Vorige maand viel carnaval precies in mijn mogelijke test periode. Ik heb niet getest, maar heerlijk gefeest. Toen mn ongi arriveerde heel even gebaald, maar me sneller kunnen herpakken. Dus voor deze ronde wil ik echt tot mn NOD wachten. Mocht het dan niet gelukt zijn, is mn baalmoment niet zo heftig.
Ik heb op internet gekeken daar kan je je innesteling bereken voor zover dat door een computer bepaald kan worden. En mijn innesteling zou ongeveer gister geweest moeten zijn
Ik wil ook heel graag op de lijst! Had het eerder al aangegeven hihi NOD 15 maart - 23 jaar - ronde 5 - 1e kinde Tot nu toe ging deze ronde perfect qua gevoelens of het zou lukken! Ik was zo rustig en positief! Maar pfoe nu ff een flinke dip!! Ik heb nog nergens langs van, alleen wat krampjes, het is ook nog vroeg! Maar ik betrapte mezelf dat ik net dacht pffff weer niet gelukt waarschijnlijk Vreselijk gevoel is dat!
Ik heb gegoogled en kom dan uit op de site van vruchtbare dagen. Dan zou mijn innesteling rond 10 maart moeten zijn. Ben heel benieuwd of ik daar wat van ga voelen of niet..
NOD lijst 15 t/m 21 maart 2015 ❤ 15. (10) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje - Issabel, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje - Elfi, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Simba32, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Aloly, 27 jaar, 9e ronde,1e kindje - joske84, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje - MamaVanSharifa, 29 jaar, 13e ronde, 2e kindje - Mom2, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Poohbear82, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Anna23, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 16. (6) : - Florenthe, 40 jaar, .. ronde, 3e kindje - Nijntje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Sloes, 27 jaar, 1e ronde 1e kindje - mamavansem1, .. jaar, 5e ronde, 2e kindje - 15augustus, 24 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Roms, 26e ronde 17. (2) : - Vanesje34, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje - Dracaena, 25 jaar, 6e ronde, 1e kindje 18. (5) : - Anonima257, 23 jaar, 6e ronde (na MK), 1e kindje - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje - MamavanHayden, 26 jaar, 21e ronde, 2e kindje - lin1989, 25 jaar, 15de ronde, 1ste kindje - Priscil1986, 28 jaar, 1e ronde na vroege miskraam, 2e kindje 19. (2) : - izzy1974, 40 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje 20. (3) : - dogs84,30 jaar, 7e ronde, 2de kindje - Petrsj, 27 jaar, 6e ronde (na bbz), 1e kindje - Duckje, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 21. (6) : - Lyn91, 4e ronde, 1e kindje - Beeb1987, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Molly1984, 30 jaar 2e ronde 2e kindje - KittyCat84, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje - elana, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dreamer, 29 jaar, 11e ronde, 1e kindje Datumloos (1) : - Happymom21, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje - Buiten de lijst (): - Tearmiss, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Totaal: 36 Zwanger (), Ongesteld (), MMM (), Negatieve Test (), Twijfel-/Tuurtest () Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook.
Ik zie mijn banner maar gisteren en vandaag kom eisprong nog niet. Dus misschien morgen of overmorgen pas.. Het is wel vervelend voor mijn cyclus onregelmatig.
Ik had niet moeten kijken, nu maak ik mezelf helemaal gek. Datum mogelijke innestelling 6 maart. Gister dus... Toen ik krampen had dus.... Die zouden kunnen wijzen op een innestelling, maar ook voldoende andere mogelijke oorzaken kunnen hebben.... *even m'n zennnn modus terugvinden*
Bah wat een ellende.. voel me echt niet lekker.. verkouden, misselijk,hoofdpijn ,rugpijn en krampen.. zal wel een griepje worden denk ik..
Nog geen eisprong in zicht hier.. in iedergeval ikvoel m altijd en deze maand nog niks. We gaan t xien.. had woe/do mijn eisprong moeten hebben. Dus wie weet stap ik over naar de volgende groep.
Mijn innesteling staat op morgen! Ik zal nu waarschijnlijk extra opletten op symptomen, jullie snappen hoe dat gaat Maar deze site geeft aan dat ik pas op zn vroegst de 17e een test kan doen.... Dat is pas over 10 dagen!! Ik dacht 14 dpo?