Ja ze nemen alles lekker ruim denk ik. Volgens deze berekening ben je ook tot 3 dagen na je ei vruchtbaar.... Ik heb tot dusver geen symptomen die ergens op wijzen. Ben vanavond alleen best moe en ben ook al naar bed gegaan...(man is niet thuis) heb ik niet vaak dit. Maar goed, was vanmorgen ook vroeg op, dus denk dat het daar mee te maken heeft. Hoe gaat het met julli symptomen?
Same here... Scheelt wel dat we dan niet zo op de symptomen hoeven te letten... Je weet het nu toch niet en moet eerlijk zeggen dat mijn hoofd er nu niet naar staat... Beter over een week en dan bijna testen
Ja ik begin weer symptomen te krijgen. Met vlagen misselijk. Trekkend gevoel in onderbuik bij plassen enzo Buikpijnen Opgezette buik Maar ik heb dat al vaker gehad Gauw slapen op naar nog 7 dagen! Truste
Is er eigenlijk iemand die bij eerdere zwangerschap(pen) helemaal geen symptomen had voor de NOD? Zomaar even nieuwsgierig naar
Hoi, ik bereken mijn ei altijd op mamaApps en dat benadert het heel goed bij mij. Je kan al je vorige cyclussen ook inzien, klusmomenten erin zetten, temp ovu test periode staat aangegeven heel handig.
Ja ikke ik had het helemaal niet door! Bijna onder dwang een test gedaan toen. Goh wat was ik boos op me vriend, dacht vent wat zeur je nou en gaf reacties als "pfff als vrouw weet je dat je zwanger bent" en "het is heus niet gelijk raak hoor" whahahah goh wat zat ik ernaast, moet er nog zo om lachen als ik eraan terug denk hahahaha
Volgens mij heb ik vandaag pas me eisprong. Gezien de gevoeligheid van me baarmoeder. Ben wel heel blij dat ik het weer voel maar dit betekent volgens mij ook dat mijn nod 3 dagen verschuift... toch? Als dat zo is dan val ik van deze lijst af want dan kom ik uit op 22 maart. Dus volgens mij moet ik jullie verlaten... toch?
Ja, je hoeft niet weg hoor ! We maken dit topic gewoon een dag langer! Hier heel slecht geslapen zonder echt een reden. Ik was ieder uur wakker, maar had geen last van iets, niet warm of koud en hoefde niet te plassen. Wel gevoelige tepels trouwens, alleen tepels, mn borst verder niet. Nog maar 7 dagen! Schiet al op toch?
Volgens mij wel zwanger want ik had ook meegemaakt dat ik was niet zo lekker in mijn vel en toch kreeg griep. En blijkt zwanger.. Ik duim ook voor jou!
Ik blijf gewoon hier hoor en dan zie ik het wel, haha! @dogs84 zou niet zomaar zeggen zwanger want er heerst een goeie griep. Helaas... heb zelf jouw klachten gehad simba32 en mijn zoontje ook. Heel veel mensen.. maar hoop natuurlijk voor jou dat t raak is! Heerlijk weer vandaag zeg! Duik zo met een vriendin de stad in, heerlijk shoppen en in t zonnetje zitten. Fijne dag meiden!
Ik ga er niet van uit hoor dat ik zwanger ben, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. over 7 dagen kan ik testen en dan zien we het wel ( zegt ze heel luchtig,maar ondertussen ontzettend zenuwachtig) straks lekker genieten van het prachtige weer en dan is zo weer morgen weer een dag dichter bij het testen haha
och meid hoop het ook voor je hoor!!! En ik begrijp hoe je je voelt, beter gebeurt ongi en eisprong in 3 dagen haha, dan heb je nergens de tijd voor om over na te denken hahaha!!! Weekkie is zooooooo voorbij, zoiets was het toch?!?! Hihi succes
Hahaha, ja dat is toch ook wel grappig! Hoezo wist je vriend het wel? Had hij iets gemerkt of gezien? Een vrouwenlichaam is maar iets raars hoor! Er kan van alles gebeuren, maar schijnbaar ook niks dus. Alles is op dit moment nog mogelijk blijkbaar
Ik heb even een tijdje niet meer gereageerd hier, maar lees wel gezellig mee Mn ei was 2 maart, heb ik met ovu testjes heel goed kunnen vinden. Ik heb gister wat roze bloedverlies gehad, wat dus zou kloppen met een innestellingsbloeding. Dit heb ik nog niet eerder gehad, dus we hebben een beetje hoop hier deze ronde Vandaag maar eens heerlijk genieten van het weertje! *Verkeerde lijstje, sorry*
Ik heb even een vraag... Ik heb 28 februari, 1 en 2 maart heel erg last van vruchtbaar slijm gehad (wat ik nog nooit eerder heb gehad). Wanneer is dan mij ei geweest? Ik heb geen ovu testen gedaan Dus ik ga uit van het slijm.
Ik zou eigenlijk niet precies weten wanneer... Ik zou dan denken die 2 maart. Als het 3 maart weg was ten minste.