Daarna werd het minder. Die drie dagen was het echt niet normaal erg. Ik had zoiets nog nooit eerder gehad dus vandaar was ik benieuwd wanneer mijn ei dan is geweest. Mijn cyclus is al twee maanden 32 dagen terwijl ik 28 gewend ben. Vandaar dat ik wel benieuwd was van welke dag dan mijn ei is geweest
Ik moet toch even van me af praten hoor... Heb de laatste week eigenlijk elke dag lichte steken in mijn onderbuik... Zowel links als rechts bij eierstokken en af en toe in mijn liezen. Heb veel kleine puistjes die ik normaal bijna niet heb. Af en toe steken (achtig) in mijn zij en onderrug. Daarnaast ben ik snel moe en heb van die prikkende ogen (dat gevoel wat je ook hebt als je heel moe bent). Ik weet dat ik allemaal symptomen kunnen zijn, maar weet natuurlijk ook heel goed, dat het allemaal wat anders kan betekenen :/ Argh zo lastig om te wachten! Probeer mezelf wijs te maken dat het niks is... Steken in mijn onderbuik komen van de menstruatie die volgende week moet komen, of misschien wel ontpillen. Idem met de puistjes en mijn rug en zij. Moe ben ik sowieso wel snel, dus dat zal ook wel gewoon zijn. En prikkende ogen heb ik ook sowieso als ik moe ben! Hahaha, je kan jezelf zo lekker gek maken! Word niet goed van mezelf! Misschien moet ik maar gewoon gaan genieten van het mooie weer vandaag!
Kan iemand mij toevoegen aan de lijst?? 32 jaar ronde 5, 1e kindje. Deze maand m'n ei niet echt gevoeld, dus ik ga uit van m'n normale 28 dagen cyus zoals ie tot nu toe altijd is geweest en dan is m'n NOD 17 maart. Nu dus maar weer wachten. Vlgs de berekening op internet dus vandaag m'n innesteling en ik heb vanaf gister echt steken in m'n onderbuik. Weet ook dat er genoeg zijn die helemaal niets voelen maar ik hoop het maar! Iedereen succes met wachten!
Haha. Ja we kunnen ons zelf allemaal goed symptomen aanpraten he? Alles wat je noemt zou kunnen betekenen dat je zwanger bent, maar het kan ook allemaal aan iets anders te wijten zijn. Heel herkenbaar! Het enige dat we kunnen doen is afwachten!
Wonderlijk wat je lijf allemaal kan doen!! Meid ik voel met je mee en hoop voor je dat je positief test... nog even geduld ....( is makkelijker gezegd dan gedaan i know)
@Mom2 Jaaaa, idd! Wachten duurt zooo lang @Simba32 Hopelijk testen we beide positief! En de rest uiteraard ook!
Oh dames, ik zie mezelf nog zo schrijven dat ik nu toch niks voel nu ik wat ziek ben... Tot ik mij bedacht dat ik in de eerste maand van de zwangerschap bij mijn eerste (terwijl je het dus niet wist)... Ik ook ziek was... Ik had toen ff een lijstje moeten maken met symptomen per maand... dan had ik dat nu kunnen vergelijken... Probeer me te herinneren of en wat ik toen voelde, maar volgens mij was dat niet veel, zwaar irritant dus... Oftewel ben der wel klaar voor, nog 1 week te gaan! (ook wel een beetje omdat we volgende maand op eind december uit gaan komen... Zou toch leuker zijn als het nu raak is! Hoewel ik me er nu wel heel bewust van ben dat je blij moet zijn als het uberhaubt raak is ) Dames, succes komende (anderhalve-)week (wel of niet eerder testen, pff, wel of niet )
Ik heb nog niet veel symptomen, wat mij dan ook weer onzeker maakt. Zal het wel gelukt zijn? Pfff vermoeiend hoor dit! Ik heb gisteren gesport (sinds maanden) en verga echt van de spierpijn. Niet een beetje zoals ik vaker heb, maar heel erg! Van mn onderrug tot m'n bovenbenen. Niet normaal! Nu denk ik weer; is die pijn in mn onderrug nu echt alleen spierpijn, of is het ook gewoon rugpijn.... I know, ik maak mezelf gek!
Zo leuk om mee te lezen hoe we ons allemaal elke maand weer gek maken, toch blij om te weten dat ik niet de enige ben! Zelfs na zo lang blijft het spannend, moet er wel bij zeggen dat ik het eerste jaar er niet mee bezig was, en de 6 maanden van het tweede jaar wist dat het niet kon. Mijn beste vriendin heeft ook 3 jaar lang de teleurstelling elke maand moeten meemaken, de dag voor haar kijkoperatie had ze een positieve test in haar handen, dus de hoop blijft! Lees lekker met jullie mee, en hoop voor iedereen hier een positieve test over 1 a 2 weken! Xx
Jeetje 3 jaar lang, ik hoop dat het bij ons allemaal wat sneller gaat... Wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest voor je vriendin. Hier is de "praat jezelf symptomen" dag aangebroken. Werd meteen behoorlijk misselijk wakker en m'n borsten knallen uit elkaar van de pijn, normaal nooit zo heftig... En dan ga je toch denken "zou het nu gelukt zijn"? Maar ik zit pas op 6 dpo, dus dat kan gewoon nu nog niet. Nog 9 dagen wachten tot NOD... (Of nog 5 om vroeger te testen) 🙈 Houden jullie het een beetje uit?
En weer een dagje dichterbij!! Normaal voel ik van alles, maar deze maand helemaal niks☺☺ Ik heb mezelf voor gehouden om me niet meer gek te laten maken, miss dat ik daarom niks voel! Ik weet wel zeker dat t deze maand ook weer niet raak is, wel fijn om t nu al te weten!
Morning hier vannacht nog laat van buik gehad maar verder niks. Dus ik kan de 6 dagen weer gewoon afwachten 😝
Mijn ei was ook 3 dagen later en ik kom ook uit op 22 maart... Maar ik blijf gewoon hier want heb eigenlijk niet zo'n zin om het andere topic helemaal te gaan doorlezen
omdat ik onuitstaanbaar was vertelde hij en ik had het oprecht niet door. Achteraf dat ik zo pissig werd dat hij zei dat ik moest testen was een aanwijzing en ik ging die week hardlopen en kwam geen stap vooruit terwijl ik altijd 10 km liep. Eigenlijk kun je zeggen dat ik simpel in mijn eigen bubbel leefde maar het totaal niet door had, hahaha. Het is gewoon super grappig alleen beetje sneu voor vriend toen hahahhaa!!!
Ik heb hetzelfde, deze groep is leuk en blijf ook hier! En wij testen gewoon met de laatste dag van deze groep mee haha!
Ik weet ook niet precies wanneer mijn ei was deze maand. Heb hem niet heel bewust gevoeld, maar wel mijn vruchtbare periode opgemerkt. Toch betrap ik mezelf nu op het herkennen van bepaalde symptomen, maar tegelijkertijd herken ik ze wellicht alleen maar omdat ik er nu op let?! De periode van jezelf gek maken is ook bij mij aangebroken . Mijn NOD is op 20 maart (ga ik nog steeds van uit) en ik ga ook echt proberen om te wachten met testen tot die datum . Wel fijn en herkenbaar om jullie verhalen te lezen, we zitten allemaal in hetzelfde schuitje... Succes allemaal met afwachten en jezelf niet te gek maken hè?!
Ik heb nu last van mijn onderbuikpijn als ovulatiepijn. Maar veegt net heel beetje roze afscheiding. Kan niet te vroeg van innesteling want mijn eisprong komt nog niet eerder gebeuren..
NOD lijst 15 t/m 21 maart 2015 ❤ 15. (10) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje - Issabel, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje - Elfi, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Simba32, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Aloly, 27 jaar, 9e ronde,1e kindje - joske84, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje - MamaVanSharifa, 29 jaar, 13e ronde, 2e kindje - Mom2, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Poohbear82, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Anna23, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje 16. (6) : - Florenthe, 40 jaar, .. ronde, 3e kindje - Nijntje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Sloes, 27 jaar, 1e ronde 1e kindje - mamavansem1, .. jaar, 5e ronde, 2e kindje - 15augustus, 24 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Roms, 26e ronde 17. (2) : - Vanesje34, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje - Dracaena, 25 jaar, 6e ronde, 1e kindje 18. (5) : - Anonima257, 23 jaar, 6e ronde (na MK), 1e kindje - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje - MamavanHayden, 26 jaar, 21e ronde, 2e kindje - lin1989, 25 jaar, 15de ronde, 1ste kindje - Priscil1986, 28 jaar, 1e ronde na vroege miskraam, 2e kindje 19. (2) : - izzy1974, 40 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Esther1991, 24 jaar, 5 maanden bezig, 1e kindje 20. (3) : - dogs84,30 jaar, 7e ronde, 2de kindje - Petrsj, 27 jaar, 6e ronde (na bbz), 1e kindje - Duckje, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje 21. (6) : - Lyn91, 4e ronde, 1e kindje - Beeb1987, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Molly1984, 30 jaar 2e ronde 2e kindje - KittyCat84, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje - elana, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dreamer, 29 jaar, 11e ronde, 1e kindje Datumloos (1) : - Happymom21, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje - Buiten de lijst (): - Tearmiss, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Totaal: 37 Zwanger (), Ongesteld (), MMM (), Negatieve Test (), Twijfel-/Tuurtest () Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook.