Ik moest net hardlopen voor de trein en kreeg ineens onwijze kramp in mijn onderbuik. Nu net naar de wc geweest thuis... en had beetje oranje roze afscheiding. Heb ik altijd voor mijn menstruatie.. dus denk dat hij er helaas wel zit aan te komen! Alhoewel ik het wel vroeg vind... mijn nod is pas zondag (indien ik 28 dagen heb). @LadyTwilight Gefeliciteerd!!!
Geen idee, dacht dat ik die eventueel al gehad had. (Maandag ochtend pijnlijk steken aan rechter kant gehad gehad) Maar vind het wel vreemd dat ik na het hardlopen ineens zo'n kramp kreeg. Nooit gehad! Voelde (en nu nog steeds) echt als mentruatie achtige buikpijn. Ben bang dat het gewoon een vroegere menstruatie is
Ha Jeldou, Hoe oud ben jij? Ik moet eerlijk zeggen dat mijn enthousiasme voor het (eindelijk!!) beginnen aan kinderen wel groter is dan dat van mijn vriend. Maar hij is dan ook al vader (zoon van 14) en is bijna 50, dus hij realiseert zich zeker dat het anders zal zijn dan toen hij 36 was. Maar we maken ons geen zorgen over de gezondheid van toekomstige kinderen. Verder piekert hij er niet over mijn moederschap in de weg te staan en het feit dat zijn zoon al meer dan tien jaar, in toenemende mate, zeurt om een broertje of zusje helpt ook . En het is ook wel gaaf om rond je 50e ineens weer aan het begin van iets te staan! Maar even on-topic: LadyTwilight, Gefeliciteerd! Wat spannend en wat hoopvol voor de rest van ons, ineens is het dus gewoon zo! Ik heb net twee pakken tests gehaald voor morgenochtend (waarschijnlijk te vroeg want NOD is de 15e) want ik wil het zo graag weten! Ik heb 2 early tests van het Kruitvat gehaald en twee voor 5 euro. welke zal ik morgen gebruiken?
Spannend potato! Ik ken die early testen niet van het kruidvat, maar als die beloven gevoeliger te zijn dan de 2v5, dan zou ik daarvoor gaan! Spannend, hou je ons op de hoogte? Zou mooi zijn als een tweede naam op roze kan in deze lijst!
Early testen van Kruidvat heb ik negatieve ervaringen mee. Echt bizar heb een paar uurtjes later getest en toen liep controlestreep niet door en negatief. Nu Zit ik wederom in de rats. Dus heb clear blue gehaald met weken indicator voor morgenochtend nou ben ik weer bang
O nee! Wat voor test heb je nu gebruikt en welke vanmorgen? Zit daar verschil in? Ik ben benieuwd naar Clear blue morgenochtend!
@ lady twilight, hopelijk gefeliciteerd! Zou toch ontzettend leuk en gaaf zijn... @ potato en @jeldou, ik heb laatst gezien op tv dat mannen die op latere leeftijd vader worden, gemiddeld meer aandacht hebben voor hun kindje. Veel mannen die op die leeftijd vader worden, leven wat 'rustiger' en lijken er wat meer van te kunnen genieten. Ik weet niet wat hiervan klopt natuurlijk, maar wilde het jullie toch meegeven, aangezien ouder vader worden ook zo zijn voordelen heeft! Bij mij is de situatie heel anders. Mij eigen vader is nu 51 en ik hoop hem dus vlak voor zijn 52ste opa te maken. Mijn ouders waren al samen vanaf 15 en 16 jaar en hebben mij gekregen toen ze 25 en 26 jaar waren. Ik denk dat beide varianten (vader of opa omstreeks 50) allebei leuk en bijzonder is op zijn eigen manier.
. Nee bij beide Kruidvat maar mijn vriendin zij dat dat komt omdat ik smiddags heb getest en Savonds is het minder helemaal 4 dagen voor NOD hopelijk heeft ze gelijk
Ochtendurine is inderdaad vaak het beste voor je nod. Ik zal voor je duimen dat het morgen gewoon positief is meid!
Druk dagje achter de rug en even alles terug gelezen!!! Ladytwilight, voorzichtig gefeliciteerd meis, super spannend! Ben benieuwd wat de clearblue morgen zegt!! Je maakt het wel spannend hoor, wil meteen ipv woensdag nu zaterdag al testen haha!!
Lieve lieve Lady, gefackingfeliciteerd! !! Wat goed!! En nu al zo duidelijk! ! Geef de hcg door pls!!! Hihi morgen hopelijk helemaal een knaller!!
@lady: ik hoop dat je morgenochtend een duidelijke positieve uitslag hebt. Ik duim voor je. Ik twijfel of ik morgen ga testen. Was vanmiddag weer misselijk en nu ook iets. Dilemma dilemma
Over 7 dagen eigelijk pas mijn nod... Dus over 3 dagen ga ik volop testen... en even kijken of ik deze maand weer zoon lange lf heb, want heb netjes op dag 14 mijn ei maar na pas bloed op 17/18 dpo