Goedemorgen dames! Ik ben de afgelopen twee dagen ook zo moe! Alleen niet vroeg wakker, maar juist rond 17.00 uur gewoon voor 2 uur in slaap vallen, iets minder gezellog voor vriendlief, maar ik hou het niet vol haha!! Gisteren ook misselijk en gekke plopjes/krampjes thv baarmoeder, kan dat een innesteling zijn geweest? Of niet? Wil eigenlijk wel even testen, maar durf niet! Vorige maand heb ik niet getest en goed kunnen wachten op mijn NOD... Denk dat ik zo toxh maar een testje doe, voor mijn gemoedstoestand 😁🙈 Nog meer testers vandaag?
pfff vandaag maar eens besloten om de wekker niet te zetten om de temperatuur te meten zodat we eindelijk eens ff uit konden slapen. Wat denk je? Weer vroeg wakker... Ben de laatste tijd altijd voor mn wekker wakker. Nouja wel weer op tijd kunnen tempen. Verder was t hele kruis van mn onderbroek nat?! Echt nat nat... Bed verder niet alleen mn broekje. Mensen die dat herkennen? En honger dat ik heb!!! Damn echt niet normaal meer ff maar 2 droge koekjes naar binnen gewerkt zodat ik nog ff in bed kon liggen. Want zodra ik wakker ben roept mijn lichaam: ETEN!!! En ik slaap zo vroeg he elke avond.. denk dat ik gister rond half 9 tegen mn vriend aan in slaap ben gevallen.. en die dag ervoor al 9 uur. Mn ontbijt is nu op en ik heb gewoon nog steeds trek... Ik ben normaal niet een hele grote eter dus t valt best wel op dat ik meer trek heb nu. Kan me al helemaal verheugen op vanavond als ik lasagne ga maken. We wachten t verder maar gewoon ff af hier. Bijna zo ver om te gaan testen
Oke... Toch maar getest net kon mezelf niet in bedwang houden! 🙈 Ik twijfel alleen of er nou wel of geen streepje staat... Maar krijg het ook niet zo goed op de foto! Testen zijn op, denk dat maandag nog eens test....
15. (10) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje - Issabel, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje - Elfi, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Simba32, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Aloly, 27 jaar, 9e ronde,1e kindje - joske84, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje - MamaVanSharifa, 29 jaar, 13e ronde, 2e kindje - Poohbear82, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Anna23, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Potato, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje 16. (7) : - Florenthe, 40 jaar, .. ronde, 3e kindje - Nijntje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Sloes, 27 jaar, 1e ronde 1e kindje - mamavansem1, .. jaar, 5e ronde, 2e kindje - 15augustus, 24 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Roms, 26e ronde - Milou, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje 17. (4) : - Vanesje34, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje - Dracaena, 25 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Saszoe, 32 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje 18. (5) : - Anonima257, 23 jaar, 6e ronde (na MK), 1e kindje - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje - MamavanHayden, 26 jaar, 21e ronde, 2e kindje - lin1989, 25 jaar, 15de ronde, 1ste kindje - Priscil1986, 28 jaar, 1e ronde na vroege miskraam, 2e kindje 19. (3) : - izzy1974, 40 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Esther1991, 24 jaar, 5 maanden bezig, 1e kindje - SweetPrincess, 24 jaar, 1e ronde, eerste kindje 20. (4) : - dogs84,30 jaar, 7e ronde, 2de kindje - Petrsj, 27 jaar, 6e ronde (na bbz), 1e kindje - Duckje, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje - shedevil 33 jaar, 4e ronde,2de kindje 21. (7) : - Lyn91, 4e ronde, 1e kindje - Beeb1987, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Molly1984, 30 jaar 2e ronde 2e kindje - KittyCat84, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje - elana, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dreamer, 29 jaar, 11e ronde, 1e kindje - Xjessy, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje Datumloos (1) : - Happymom21, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje - Buiten de lijst (): - Tearmiss, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Totaal: 42 Zwanger (2), Ongesteld (1), MMM (), Negatieve Test (4), Twijfel-/tuurtest (1) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook.
@sweetprinces.. die kwaaltjes heb ik ook vaak.. honger/natte afscheiding etc. Die kwaaltjes kunnen je elke maand zo voor de gek houden. Iritant. Hihi
Oh nee wat vreselijk! Van een streep naar wit.. dat kan toch niet?!?!?! Laat mij dat dan overkomen i.p.v. jou, jullie zijn al zo lang bezig!! Wie weet.. jou eisprong was toch ook 3 dgn later dan 'gepland'? Dan ben je nog vroeg. Koppie up meissie, dikke knuffel!
Krampen/steken aan linkerkant bm had ik ook last van! Al sinds begin deze week en nu nog steeds af en toe, meer een beetje zeurderig gevoel. Gisteren ook erg gevoelige (.)(.) gehad, maar dat is nu ook weer minder. Mijn NOD is pas 20 maart (of 18 als mijn ei eerder was), dus ik wacht nog maar even. Denk eigenlijk dat ik gewoon ongesteld ga worden deze maand
Ja alleen ik heb altijd last van mijn borsten maar wanneer NOD komt gaat dat weg. Maar ik heb nog wel mijn andere symptomen dus duimen maar weer. Nu ben ik ook alweer doodmoe en buikkrampen en misselijk
Oei wat een onzekerheden toch nog allemaal!! Je kunt jezelf ook helemaal gek maken natuurlijk!! Even een vraagje; zijn er ook meiden die nu of bij vorige kindjes wel zwanger waren maar helemaal geen verandering hadden in hun borsten en ook geen "last" hadden van hun borsten? Ik heb wel wat symptomen maar helemaal niks bij m'n borsten... Ik wacht wel gewoon met testen tot m'n NOD deze keer!! Spannend!!!
Ik mag helaas op rood Ik was gister zo verdrietig! Ik ben ervan overtuigd dat er wel wat was, maar dat ik gezorgd heb voor een vroege miskraam door het sprintje naar de trein :'( Die buikkramp die ik daarna in de trein kreeg, was zo plotseling en pijnlijk! Blegh, op naar de volgende ronde maar weer
He nee... Bah hoe kan dat nou?!? Misschien morgen nog een keer proberen! Kan indd ook een vals negatieve test zijn!! Houd moed!! Ik duim voor je!!
Balen elfi! Je moet je niet schuldig voelen hoor, als het goed zit moet een cel tegen wat inspanning kunnen
Balen Elfi😔 maar ik geloof niet dat het kan komen door een sprintte naar de trein! Ik heb daar veel over gelezen omdat ik fanatiek sport (boksen) en overal staat dat het geen kwaad kan, dus een sprintje kan het niet door komen! Geef jezelf niet de schuld, dat maakt het ook alleen maar zwaarder! Sterkte! Knuff!!
Balen elfi! Maar je hoeft jezelf niks kwalijkt te nemen hoor. Er is mij verteld dat je muv zware lichamelijke 'mishandeling' en bepaalde medicijnen zelf het niet kan veroorzaken. Een sprintje trekken kan dus echt geen oorzaak zijn.