NOD Lijst 15 t/m 21 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door besjes, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje lady, wat ontzettend naar!! Knuffel!

2. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh lady, balen zeg! Hoe kan dat nou?

Meiden, ik heb een heel licht streepje (denk ik)!!! Ik moet echt even wachten tot ik het goed bij daglicht kan bekijken, want ik ben bang dat ik het me allemaal verbeeld.

3. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Super mom! Ik zal duimen :)

4. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben ook echt zenuwachtig nu! Als het lukt maak ik straks een foto.

5. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Foto lukt niet hoor, met blote oog zie ik een heel erg licht streepje, maar op de foto niet.

Haha, lekker is dit, dan hoop je door zo'n wat zekerheid te krijgen, maar dan heb je dit. Weer wachten! Ik ga meteen denken dat ik de enige ben die dit ziet of dat het misschien een indroogstreepje is. Ik denk dat ik dinsdag moet afwachten en dan opnieuw ga testen.

6. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Wat spannend!! Wat zegt je man / vriend?

7. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    O lady wat jammer meid..
    Spannend Mom

Hier vanmorgen ook getest en negatief.. nu maar wachten op mijn ongii denk ik..

8. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL

Die slaapt nog ;)

9. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

Lady wat jammer.! Op naar de volgende ronde...
    Mom2, ik hoop voor je dat et wat is.

Hier al 4 dagen misselijk. Zelfs s'nachts als ik wakker word ben ik misselijk. Ik heb eergisteren getest en daar zag ik een heel licht streepje. Gisterochtend weer getest en daar zag ik zo goed als nix.
    Stupid, hoe gek je jezelf kan maken. Ach et zal wel weer nix zijn.

10. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Net testje gedaan van action, heel licht streepje lijkt wel dikker dan eergisteren.
    Had eigenlijk morgen me nod maar denk dat eisprong 2dagen later is geweest.
    Dat wachten is echt killing

11. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend he, 15augustus en she devil! Hopen dat onze testen mooi gaan oplopen. Ik ga dinsdag dan weer testen denk ik, morgen zal wel niet zoveel verschil maken en dinsdag is pas mn nod.

Manlief zag ook een lichtstreepje en hij is ook wel lichtroze en niet grijs. Volgens mij is grijs een ingedroogd streepje toch?

Maar goed, met de ervaringen van hier in deze topic durf ik niet te blij te zijn nu. Eerst maar een duidelijkere test!

12. MamavanHayden

MamavanHayden Fanatiek lid

11 dec 2014
    2.259
    1.994
    113
    Vrouw
    Jeetje wat een rot onzekerheid zeg!!

13. Saszoe

Saszoe Lid

12 jan 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje lady wat verschrikkelijk iedere keer die wisselende testen en gevoelens! Hopen dat de ongi uitblijft en dat ee uiteindelijk gewoon een dik positieve test komt! Ik begin ook steeds meer te twijfelen.. Wel een beetje misselijk en echt super moe wat last van m'n rug en rommelende darmen.. Nu sinds vanmorgen wel wat krampen in m'n buik die kunnen passen bij ongi😁 pffff nog even afwachten maar!

14. anna23

anna23 Lid

25 jun 2014
    62
    39
    18
    Jeejtje wat een spannende dagen zo voor iedereen!!

Hier de afgelopen 2 weken geen symptomen op wat mini krampjes na. 4 dagen geleden was mijn temp 36,8 en dacht ik ooooh weer niks. Vandaag mijn NOD en ben sinds 3 dagen erg misselijk en mijn temp is nu 37,4!! Ik durf nog niet te testen, voel ongesteldskrampen! Maar jeejtje spannend is het wel!!

Ik hoop zo op een positieve test voor iedereen!

15. joske84

joske84 Lid

16 jan 2015
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden wat spannend allemaal!!!

Hier geen twijfels hoor, ik mag op rood helaas.
    Ik ben nu wel heel blij dat ik geen vroege test heb gedaan.
    Voor mn gevoel is het gelukkig niet zo'n domper als de voorgaande keren. Dus op naar de volgende ronde!!!

Ik blijf nog wel meelezen hoor, want ook zonder mij moet die lijst super roze worden!!

16. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    In opgedroogde staat zie ik hem dus weer heeeeeel licht staan dus nog niet negatief. Wat een gedonder ben er nu echt klaar mee.
    Ik heb al de hele tijd ook hele erge buikpijn en ook last van schouders twijfel om de dokterspost te bellen.

17. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Wat rot lady het kan je echt gek maken
    Mom2 welk merk test heb je gedaan?
    Ik denk dat ik ook ff wacht tot di met testen dan kan die weer wat zijn opgelopen, hoop dat ik het volhou, dat de winkels morgen weer open zijn helpt nie echt mee:( testen zijn hier namelijk nu op
    Voel je al iets? ik niks namelijk alleen gisteravond wat krampjes, maar kan ook van aankomende ongi zijn

18. nijntje84

nijntje84 Actief lid

8 okt 2012
    359
    0
    0
    Postbezorger
    Hengelo
    Heb nog zo mijn duimen gedraaid voor een knal-roze lijst vanmorgen :(

Lady, wat ontzettend balen is dit zeg... De foto's die je liet zien zagen er toch wel duidelijk uit!
    Mom2, 15 augustus & she-devil succes met nog even wachten, hoop dat ze nog oplopen voor jullie!
    Joske84, dat gevoel had ik eergisteren ook! Balen is het wel, wij zijn gewoon volgende maand aan de beurt ;)

19. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een kruidvat test gedaan. Ik heb er nog 1 liggen voor dinsdag en eventueel ook nog een action test. Ben nu al 6 keer naar de wc geweest vanmorgen, dus het heeft geen zin meer om er nog 1 te proberen denk ik. Wacht gewoon dinsdag af! Ik heb tot vrijdag echt wel ongi krampen gevoeld, een paar dagen. Maar deze zijn sinds gisteren zo goed als weg, dat vind ik raar.

Welke test heb jij gedaan?

20. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jemig meid, wat een onzekerheid! Ik leef met je mee.
    Als het je rust geeft zou ik de dokter bellen, maar ik ben bang dat die zeggen dat je maar even moet afwachten. Misschien nog even afwachten tot dinsdag? Dan ben je 2 dagen overtijd en moet een test wel duidelijker zijn.

Deel Deze Pagina