Ja heel fijn dat ik weet waar ik sta, ondanks dat het niet op de plek is waar ik op wil staan haha. Dank je wel en jij natuurlijk ook op naar de 2 strepen!
Ohhh jammer anno! Had nog zo'n goede hoop voor je! Balen, hopen op meer succes in de volgende ronde! Zie dat we op dezelfde dag onze NOD hebben, spannend! Lekker veel theetjes en chocolade nu! 😊
Ja ik ken je gevoel van hoop, omdat je zo overtijd bent.. We gaan ons best doen, afgesproken? ! 😘
Dikke knuf Anno! Vind het wel gezellig dat je nog bij ons zit maar had het liever niet gehad uiteraard! Nu gaan we gewoon allemaal op roze aan het einde van deze ronde! Knuf!!!
Dit moet gewoon de maand worden voor jullie! Ik hoop het heel erg! En voor mezelf hoop ik het natuurlijk ook, maar jullie wachten al zo lang... Wat doen jullie verder nog aan voeding of supplementen? Ik las wat over tarwekiemolie en teunisbloemolie. Iemand ervaring hiermee?
Het enige wat ik doe is foliumzuur en voor de rest nop. ik zelf zou ook geen hulpmiddelen doen, tenzij voorgeschreven door een arts. en extra vitaminen nemen en wat bewuster eten... patat enzo
Foliumzuur neem ik ook inderdaad. Ik las over tarwekiemolie dat het vooral voor je vitamine E gehalte is, dat schijn je extra nodig te hebben om zwanger te worden. Daarnaast zeggen ze dat het goed is voor de innesteling.
♥ NOD lijst 15 t/m 21 maart 2015 ♥ 15. (4) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje - Issabel, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje - Elfi, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Simba32, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje 16. (4) : - Florenthe, 40 jaar, .. ronde, 3e kindje - Nijntje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Sloes, 27 jaar, 1e ronde 1e kindje - mamavansem1, .. jaar, 5e ronde, 2e kindje 17. (1) : - Vanesje34, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje 18. (4) : - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje - Kiwi1405, 29 jaar, hou het niet meer bij , 2e kindje - MamavanHayden, 25 jaar, 21e ronde, 2e kindje 19. (3) : - izzy1974, 40 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Anonima257, 23 jaar, 6e ronde (na MK), 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje 20. () : 21. () : Datumloos () : Buiten de lijst (): Totaal: 16 Zwanger (), Ongesteld (), MMM (), Negatieve Test (), Twijfel-/Tuurtest () Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook. De lijst kopiëren werkt niet!! Druk op Quote onderaan bericht met de lijst, haal bovenaan en onderaan stukje tussen haakjes met naam en quote erin weg en pas de lijst aan.
Weten jullie wat ik altijd zo grappig vind om over na te denken? Als je iets jonger bent en de pil slikt en je vergeet hem 1x, dan ben je helemaal over je toeren, ojee, als ik nu maar niet zwanger ben... Nu proberen we het allemaal ronde na ronde en komt er niks...
Kom al vast even om een hoekje kijken!! Hoop bekende namen er weer bij!! Zou het jammer vinden als mn cyclus verschuift en ik naar een ander nodforum moet!! We wachten nog even af
Nijntje daar zat Ik laats ook over na te denken! Ik heb menig ze test gedaan toen ik jong was omdat ik id 1 keer de pil vergeten was of condoom gescheurd, helemaal over mijn toeren en nu in ronde 8...
Oh oh oh ik zit er ineens zo zwaar doorheen. Gewoon ronde 9 en ik weet dat er veel mensen langer wachten maar jeminee mijn geduld word wel op de proef gesteld.