Spannend... dan spaar ik even een beetje plas op whahaha... Ben benieuwd of deze maand men lf weer een paar dagen langer is... voel nog geen ongi aankomen, maar dat voel ik nooit tot dat t bloed dan ineens de pijntjes erbij 😒
Hoi, sinds een week ben ik met jullie aan het meelezen. Ik en mijn vriend zijn nog maar 2 maanden echt aan het proberen en dan met behulp van de fertility friend app. afgelopen maand een lange cyclus gehad (34 dagen) deze maand zou mijn NOD volgens de app morgen dan pas zijn. Ik had anders nooit zo'n lange cyclus dus deze maand gewoon vanaf dag 10 "bezig geweest " Ik heb nu al ruim een week elke dag een zeurderig kramperig gevoel en lage rugpijn wat doortrekt naar mijn beide bovenbenen. dit heb ik normaal ook voor mijn menstruatie trouwens. qua borsten niet veel anders, misschien iets groter maar echt niet pijnlijk.... nu vanmorgen getest.... en zie foto dit was echt binnen een minuut. nou geloof ik niet meer dat mij NOD pas morgen zou zijn het moet echt nog even landen...
Ik weet niet of iemand al een reactie had gegeven? Ik ga zo de nieuwe pagina's lezen. Een ovulatietest test heel iets anders, namelijk hoeveel LH-hormoon je in je lichaam hebt. LH zorgt ervoor dat je eitje gaat springen. HCG is het hormoon dat aangemaakt wordt als het eitje bevrucht is en je dus zwanger bent. Zijn twee heel verschillende hormomen en LH is ook niet meer (in hoge pieken) in je lichaam als je eitje eenmaal gesprongen is. Dus... voor jou goed nieuws! Je kan gewoon zwanger zijn!
Wauw ook al zo'n knaller !! Wel duidelijk dat je cyclus toch niet zo lang was deze keer! gefeliciteerd Mamavanhayden zuur!! Knuffel voor jou!
Anna en Antoinet: gefeliciteerd! @ mamavanhayden, ik word er ook niet goed van. a.s. zaterdag ben ik volgens mijn twee laatste cycli een week over tijd en ik heb nog steeds niks! Geen posi test maar ook geen menstruatie. Word jij er nu ook zo chagie van? @ladytwilight: dat zou wel heel erg gaaf zijn... een kerstkindje!
Sssst... niet zeggen! zolang ik nog geloof dat het alleen met ochtendurine kan kan ik mezelf in bedwang houden door 's ochtends heel snel naar de wc te rennen