♥NOD Lijst 15 t/m 21 maart ♥ 15. (10) : - LadyTwilight, 29 jaar, 9e ronde, 2e kindje - Issabel, 31 jaar, 4e ronde, 2e kindje - Elfi, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje - Simba32, 35 jaar, 2e ronde, 2e kindje - Aloly, 27 jaar, 9e ronde,1e kindje - joske84, 30 jaar, 6e ronde, 1e kindje - MamaVanSharifa, 29 jaar, 13e ronde, 2e kindje - Poohbear82, 32 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Anna23, 23 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Potato, 33 jaar, 2e ronde, 1e kindje 16. (8) : - Florenthe, 40 jaar, .. ronde, 3e kindje - Nijntje84, 30 jaar, 3e ronde, 2e kindje - Sloes, 27 jaar, 1e ronde 1e kindje - mamavansem1, .. jaar, 5e ronde, 2e kindje - 15augustus, 24 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Roms, 26e ronde - Milou1991, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje - Glinster2, 23 jaar, 6e ronde, 2e kindje 17. (5) : - Vanesje34, 34 jaar, 8e ronde, 1e kindje - Dracaena, 25 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Saszoe, 32 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Mom2, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje - hope89, .. jaar, .. ronde, 3e kindje 18. (6) : - Anonima257, 23 jaar, 6e ronde (na MK), 1e kindje - Lizy, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje - MamavanHayden, 26 jaar, 21e ronde, 2e kindje - lin1989, 25 jaar, 15de ronde, 1ste kindje - Priscil1986, 28 jaar, 1e ronde na vroege miskraam, 2e kindje - Triena, 21 jaar, ronde 5, 1e kindje 19. (6) : - izzy1974, 40 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Anno2014, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje - Esther1991, 24 jaar, 5 maanden bezig, 1e kindje - SweetPrincess, 24 jaar, 1e ronde, eerste kindje - teletubbie, 21 jaar, 2e ronde, .. kindje - nlmeko, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje 20. (5) : - dogs84,30 jaar, 7e ronde, 2de kindje - Petrsj, 27 jaar, 6e ronde (na bbz), 1e kindje - Duckje, 28 jaar, 1e ronde, 1e kindje - shedevil 33 jaar, 4e ronde,2de kindje - Zonnebloem92, 22 jaar, 2e ronde, 2e kindje 21. (9) : - Lyn91, 4e ronde, 1e kindje - Beeb1987, 27 jaar, 6e ronde, 1e kindje - Molly1984, 30 jaar 2e ronde 2e kindje - KittyCat84, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje - elana, 31 jaar, 1e ronde, 1e kindje - dreamer, 29 jaar, 11e ronde, 1e kindje - Xjessy, 31 jaar, 1e ronde, 2e kindje - Sateenkaari, 21 jaar, 5e ronde, 1e kindje - Tearmiss, 27 jaar, 7e ronde, 1e kindje Datumloos (1) : - Happymom21, 28 jaar, 4e ronde, 2e kindje Buiten de lijst (): Totaal: 50 Zwanger (4), Ongesteld (9), MMM (), Negatieve Test (11), Twijfel-/tuurtest (2) Wil je op de lijst, geef dan de volgende gegevens door (in kleur in je bericht) of vul de lijst zelf aan met je: nod, naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen bij je datum aan en onder bij totaal van alles ook.
Vandaag mijn nod, maar nog geen rood te bekennen.... Gekke krampjes, plopjes en misselijk wat normaal juist verdwijnt voor ik ongesteld moet worden, maar denk dat ik het wel gewoon ga worden! Testen doe ik als ik eventueel een paar dagen overtijd ben. Toch best spannend! @Lady, fijn dat je onderzocht bent! Je zei dat de echo goed was, goed als in een vrachtzakje te zien of juist mooi schoon. Ben benieuwd!
@15augustus: jammer. Hopelijk heb je de volgende ronde wel een mooi streepje. Ik vind dat er deze ronde veel dames op rood staan! Hier nog niks, een witte test en nog geen bloed... Ik denk dat m'n cyclus wat van slag is, door de mk of doordat ik ziek ben (koorts, koud, spierpijn, hoofdpijn, buikpijn). Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar heb liever m'n ongi als dit wachten...
Ik wordt hier helemaal onzeker van! 15 maart mijn NOD, geen menstruatie, negatieve test. vanochtend, al drie dagen over tijd (zeer ongebruikelijk) weer een negatieve test. het rare is dat ik normaak een week van te voren al voel dat ik ongesteld ga worden, buikpijn, gespannen borsten, emotioneel etc. afgelopen tijd helemaal niets tot maandag (depressief gevoel, vechten tegen tranen,pijnlijk gevoel in rechter borst). ik wist zeker dat ikongesteld zou worden wat me alleen maar neerslachtiger maakte. Maar inmiddels is de woensdag voorbij en nog steeds niets! ik heb een super regelmatige cyclus, al 18 jaar! is mijn lijf gek geworden door mijn kinderwens? ik heb deze maand ook geen eisprong gevoeld, maar hoe raar zou dat zijn, ik heb nog nooit een cyclus over geslagen... ik google nu steeds op ' negatieve test toch zwanger' tegen beter weten in. iemand dit soort ervaringen? oh ja. ik wordt de hele tijd aangesproken op ' wat zie je bleek' ' ben je moe?' en ook heb ik de hele dag door honger! Liefs aan iedereen met positieve tests, iedereen op rood en iedereen in onzekerheid!
Pffff ik weet het ook even niet meer.. M'n ongi zet nog steeds niet door.. Wel wat bruin verlies maar mag geen naam hebben.. Ik zie het niet zitten weer te testen en wacht nog maar even een nachtje af, misschien morgen dan echt op rood... @lady, goed dat het mooi schoon is! Curretages zijn ook niet goed voor je dus fijn dat dat je bespaard blijft!
Ja afgelopen maandag.. Omowit.. Dus vandaar dat ik er geen vertrouwen in heb om nog een keer te testen! Hebben jullie ook wel eens bruinverlies voor je echte ongi begint? (Sorry voor de details en persoonlijke vragen, ik kan het ook aan niemand anders vragen of het normaal is..)
Bij mij zijn de testen ook omowit Bij mij begint de menstruatie altijd met bruinverlies, dat zet dan wel de volgende dag door. Ik durf ook niet meer te testen
Ik heb hetzelfde Saszoe, heb ook sinds maandag elke dagvwat bruin verlies gehad, maar het zet niet echt door.. NOD zou 20 maart zijn, maar denk dat mijn ei eerder is geweest deze maand. Ik ga morgenochtend testen...
Hier ookal omo. Nu een early gedaan en zit 2 dgn voor m'n NOD dus hier gaat m'n feestweek gewoon beginnen zaterdag denk ik
Nog steeds geen bloed.... als ik morgen ongesteld word, dan is het de 3e keer achter elkaar dat ik een lf van 17 dagen heb.. is best lang toch?
Dat is heel lang ja! Zeker weten dat je eitje niet later was? Ik mag btw op rood 😡 Had best wat hoop, maar helaas! Gisteravond begon het met roze verlies en vanmorgen rood. Moet ik dan vandaag of gisteren als cyclusdag 1 tellen?