NOD Lijst 15 t/m 21 maart

Discussie in 'NOD forum' gestart door besjes, 14 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    @mamavanhayden: jammer meis, heel veel succes in de volgende ronde

Zelf vanochtend niet getest, kleine man is ziek dus heb even andere dingen aan m'n hoofd. Test het liefste in de ochtend dus misschien morgen weer.

2. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

1 licht posotieve test gehad en 1 negatieve ben nu 1 dag voor nod l. Ga 1 dag na nod nog eem x testen. Hopennnn

3. Beeb1987

Beeb1987 Actief lid

23 nov 2014
    373
    1
    16
    Vrouw
    leerkracht b.o.
    Noord Holland
    Nog geen rood, maar wel al wat roze gespot, dus op naar ronde 7. Bedankt meiden!

4. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Ik ga verplaatst naar 'n nieuwe nod vanaf 22 mrt t/m eind mrt.

5. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

12 aug 2014
    1.318
    460
    83
    Vrouw
    Tbm
    Ik ga ook even naar de NOD lijst van 21 maart tot... Ik heb toch het idee dat mijn cyclus langer is geworden ofzo. Als ik kijk naar mijn eisprong, die viel zo rond 6 maart te zien aan de temperatuur en het slijm.

6. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik zie dat ik prompt vergeten was mij aan te melden voor deze maand...
    mijn NOD was dus vandaag.. en ik kan zeggen dat ik en mijn aanstaande echtgenoot (we gaan ook nog trouwen:D) na vier maanden proberen in blijde verwachting zijn!!:D:D:D:D

We hebben het zojuist ontdekt.. de test gaf binnen twee tellen een SUPER DIKKE streep aan:):).

Ik ben echt door het dolle heen, kan het niet geloven. ;)

Ik wil de dames die ook op roze staan van harte feliciteren! En de dames op rood: sterkte en heel veel succes en knuffels voor de volgende ronde.

7. hope89

hope89 Lid

13 mrt 2015
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier helaas ook ongesteld geworden vandaag :(

op naar ronde 3!!

8. nlmeko

nlmeko Niet meer actief

Hi dames,

Inmiddels 2 dagen over tijd hier en steeds meer kwaaltjes die naar voren komen. Morgenochtend wordt het p-day (perfect) of b-day (bad). Na het testen zal ik het weten..... Voor de laatste zwangere : GEFELICITEERD en voor de andere dames op naar de volgende ronde. Het geluk komt vast ieders kant op!

Groetjes, Melissa

9. nlmeko

nlmeko Niet meer actief

Vroeg wakker en natuurlijk gelijk testen. OMG het is goed nieuws ! Zwanger van ons 2e wonder! Sooooo happy! :D

10. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Wow wat super goed! Gefeliciteerd!!!

11. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd dames!
    Gister was mijn NOD aangezien ik een cyclus heb van 25 dagen.
    Nog geen rood/bruin/roze gespot maar voordat ik blij ga zijn wacht ik tot dinsdag (hoop dat het lukt ) anders zul je zien heb ik dit keer gewoon een langere cyclus.

12. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Kon het toch niet laten : positief !

13. Triena

Triena Actief lid

13 dec 2014
    217
    0
    0
    NULL
    NULL

Hahhaha.. foto?

Gefeliciteerd!!!

14. Saszoe

Saszoe Lid

12 jan 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd aan de zwangeren! Ik lijk toch ook op rood te kunnen.. Het stelt niet veel voor maar het is er toch! 😔 even kijken wanneer ik nu m'n volgende NOD heb met deze gekke cyclus! Vanaf wanneer moet ik nu gaan tellen?? Ga maar ovutesten halen voor de komende ronde! Ben nog steeds wel in de war..

15. hope89

hope89 Lid

13 mrt 2015
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi saszoe

hier hetzelfde wilde gister net een test doen maar kreeg op dat zelfde moment bloed, heel raar want de test gaf positief aan, toch een vroege miskraam gehad waarschijnlijk, op naar de volgende ronde, succes alvast.

liefss

16. Saszoe

Saszoe Lid

12 jan 2015
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb niet meer getest dus geen idee wat het geweest is.. Denk dat ik vanaf de zaterdag moet gaan tellen met m'n cyclus, of gewoon vanaf de eerste dag dat ik bruinverlies had?!? Wat doe jij? Jij ook vast succes! Zie je denk in de volgende club toch?

Liefs!

17. Sateenkaari

Sateenkaari Actief lid

2 nov 2014
    172
    0
    0
    NULL
    Noord-Holland
    Hier nog geen rood. Datum had ik trouwens verkeerd neergezet. Mijn nod was vrijdag. Ik heb nu wel al bijna een week erg veel last van maagzuur (wat ik normaal nooit heb) en moodswings gehad. Normaal ben ik altijd vrolijk, ook bij (naderende) ongi. Ook 'zwaar gevoel' in onderbuik. Vandaag test gedaan. Verscheen een heel licht tuurstreepje En was met middag urine. Morgenochtend doe ik er nog een. Nog geen duidelijkheid hier dus. :)

18. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Wil iemand mij op roze zetten?
    Gister geen tijd gehad om te reageren maar had wel een duidelijk positieve test!!
    Nu hopen dat het ukje blijft zitten.

Alles dames op roze:gefeliciteerd
    Alle dames op rood: heel veel succes in de volgende ronde
    Alle dames in onzekerheid: hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid en het liefst een mooie knaltest!

19. hope89

hope89 Lid

13 mrt 2015
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi saszoe

ik doe nu geen test meer ben duidelijk ongesteld, dus op na ronde 3, ga jij nog testen? ik mag rond 19 april weer testen hopelijk succes!!

20. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik ook op rood damessss... snif snif

Deel Deze Pagina