Lies bij mij was het vorige maand op 12 Dpo een enorme daling 0,5 en de volgende ochtend ongesteld bij mij was het niet positief helaas. Ik hoop voor jou dat het anders gaat natuurlijk
Hier temp nog hoog, ik wil morgen nog afwachten en als hij nog hoog is testen. Voel me redelijk wat vermoeid en wat buikpijn, alle andere 6 rondes voelde ik veel meer..tussen de oren of pms 😂
Ik zeg alvast gefeliciteerd loveexx daar kan je niet omheen om die streep ga je nu pas op nod een cb doen als je testjes op blijven lopen of ga je tussendoor niet meer testen? Puckeltje jij houdt het ook goed spannend zeg, ik zeg racen naar die kruidvat! En snel een foto plaatsen gaat gewoon een streepje op staan, anders is het hier wel heel erg mei doet wat ie wil ipv april doet wat ie wilt en wil alleen nog maar roze zien!
Balen voila! Op een geven moment wil je gewoon duidelijkheid, of een positieve test of gewoon ongesteld zodat je verder kan. Dit is helemaal niks.. Ga je wel weer tempen morgen of ook dat toch maar niet meer?
Balen Voila! Dikke knuffel voor jou, maaaar er is nog hoop! Ik kan er nu echt niet meer omheen. Vandaag mijn Nod en een superduidelijke cb test.
Hahaha maar misschien is dat juist wel goed geweest puckeltje, zo worden kids uit one night stands geboren. Denk dat je een eigenwijs meisje krijgt Maar gefeliciteerd!!!!! Al op roze??
Haha, laten we eerst maar hopen dat t goed blijft gaan! Dan zal k je zeker kater weten of je gelijk had 😉 En roze. Hihi oeeeeeh! Dat maakt het wel heel definitief hè. Sorry hoor geloof er nog steeds geen snars van 🙈