Hahaha ik zat vanmorgen hetzelfde te denken dat het me leuk lijkt om gezichten te zien. En dan zien julle er vast helemaal anders uit dan ik denk haha Aaah nee nora, knuffel!!!
Ja zeker mee eens lies! En dan stiekem een tijd afspreken zodat niet iedereen zit te gluren in ons topic! Haha Straks zit hier een collega van me in ofzo hahaha
Naaaa verkopen ze geen zwangerschapstesten bij deze bazaar. Alleen ovulatietesten haha... Lies ik duim trouwens flink voor je dat je temp morgen omhoog gaat👌🏼🌷
Thnx Voila! Ik hoop het ook. Waren net even bij schoonzus en zwager en toen kreeg ik heel even het gevoel alsof ik ongesteld moest worden, maar was ook zo weer weg. Erg apart. Herkent iemand dit: mijn borsten doen 's ochtends niet zeer, maar zo halverwege de middag en de avond echt behoorlijk. Vooral aan de zijkant/buitenkant.. erg apart. Heb dit nu ook al vanaf..? 5dpo ofzo.. vindt het vrij lang haha.
Wat ik wel vreemd vind is dat m'n borsten nu gevoelig zijn en ook m'n tepels, dit heb ok echt nooit gehad. Als ik gevoelige of pijnlijke borsten heb dan is dit voor m'n menstruatie en als die nadert dan gaat het juist weg. Nu heb ik na m'n eisprong totaal geen last gehad van m'n borsten en nu dat ik beetje bruinverlies heb, wel last van m'n borsten. Helemaal de omgekeerde wereld!! Vreemd
Hooi lieverdsss sorry ik was ff weg van hier nu heb ik wat meer duidelijkheid Ik ben vandaag ongi geworden.. Ik weet niet wat er allemaal is gebeurd maar zowiezo het was mis.. Maargoed alles heeft een reden beter nu dan later ... ik zie roze erbij gefeliciteerd voor alle zwangeren nogmaals!! En rode op Naar de volgende ronde hoop dat het onze maand word deze keer! 🙏🏼 Ik moet trouwens wel op rood jammer genoeg
oke ik schrijf het even van me af, het is wel heel prive maar moet het even van me afschrijven. Ik ben vroeger zwaar mishandeld thuis door mijn vader, zo erg dat ik al op de grond lag dat ik nog trappen kreeg in mn buik. Dit is een grote rede waarom ik me zorgen maak of ik uberhaubt wel zwanger kan raken. Daarnaast heeft mijn schoonmoeder vroeger moeite gehad om zwanger te raken. En uiteindelijk, ik geloof na 3 jaar, pas zwanger geraakt van mijn lieve vriend. ongeveer 4 jaar later werd zij zwanger van zijn broertje, maar hij had allemaal complicaties, daar heeft die nu nog last van als volwassen man. Dus dat is nog een rede waarom ik bang ben dat het bij ons niet zo 1 2 3 zal lukken. Ik weet dat dit nog maar ronde 4 is geweest, maar denken jullie dat het mogelijk is om eerder hulp te gaan zoeken bij artsen? Ivm de voorgeschiedenis. Zijn tante kan helemaal geen kinderen krijgen, dus onvruchtbaarheid of in ieder geval problemen bij de bevruchtbaarheid zijn er wel aan zijn kant van de familie. Maar wat denken jullie? eerder hulp zoeken of moeten we gewoon een jaar wachten?
Ah nora wat verschrikkelijk om te horen.. wat je kan doen is gewoon een afspraak maken met de dokter en het in iedergeval voorleggen. Vragen kan altijd..
Aahh emiii ik voel echt met je mee veel sterkte en geduld toegewenst!! ❤ nora vreselijk ik begrijp je wel dat je dan gaat denken of het nog goed zit.. Dat heb ik nu ook, ik had paar weken trg met een bezemsteel heel hard tegen mijn baarmoeder, of eileiders (was dicht aan mn lies) "gebotst" tijdens het kloppen van een tapijt.. deed vreselijk pijn Ik zou naar de dokter gaan (al ben ik zelf iemand die niet gaat haha) Hopelijk is het niets
Ik wens iedereen die nog moet wachten heel veel succes en ik hoop dat het roze gaat zijn. Ik ga mezelf forceren niet meer op deze site te kijken. Ik ben zo ontzettend down, overal waar ik kijk is er wel iemand zwanger of net bevallen. Mn fb pagina zit vol met baby nieuws. Ik gun het iedereen van harte hoor, maar het doet gewoon pijn. Ik ga dit in stilte proberen met manlief zonder verhalen van anderen. Klinkt misschien heel stom, maar ik bedoel het echt niet verkeerd tegenover anderen. Much Love en veel verwekplezier of babybump plezier
pandabeertje en voila beschrijf iedereen eens hoe jullie denken haha zou wel grappig zijn om een beschrijving te lezen
Emiii: Ah meid. Balen😔 @nora: zijn moeder en tante hebben natuurlijk geen invloed op jou vruchtbaarheid, want daar ben jij geen familie van. Ik zou wel naar de HA gaan en dit verhaal vertellen. Misschien heb je tijdens je zwangerschap ook wel wat extra ondersteuning nodig, omdat dat soort dingen dan weer naar boven kunnen komen omdat je dan zelf ouder gaat worden. (Heb ik wel eens gehoord).
Ach meisje toch.. is het niet gewoon omdat het de eerste dag is? Hopelijk voel je je over paar dagen beter en ga je vol moed er trg in vliegen 👍
Nee het heeft idd geen invloed op mijn vruchtbaarheid, maar wel op die van hem. And it takes two people to get pregnant haha anders had ik het wel in mn eentje gedaan Nee maar ff zonder gekheid, mocht het nooit lukken, zal ik extra balen want manlief ziet adoptie niet zitten. En ik weer wel, en ook bij zoiets moet je er wel allebei achterstaan. En hij staat niet achter adoptie Dus ik hoop zo erg dat het wel gaat lukken. Moet gewoon, dit is echt mijn grootste droom/wens....