Ja blijf wel door testen tot hij echt knalt.. Maar wilde rustig beginnen met 1x per dag.. Nou, nee nu komen is te vroeg! Als hij dan morgen springt, dan is donderdagavond seksen te laat.. haha. (kerel in het buitenland)
Die van mij was gister opeens al donker... Ik ga straks weer ff kijken. Als dan morgen mijn temp omhoog gaat dan weet ik zeker dat het deze ronde niks wordt (man nog steeds in de US)... Wat wel fijn is, is dat mijn cyclussen dan duidelijk korter worden. Misschien heeft die maansteen dan toch geholpen Hoe doe je hier eigenlijk een foto uploaden?
Fatou eitje gespot, waardeloos dat je man er niet is! Wat doet de maansteen pre ies? Andere meiden druk op zoek? Ik ben nog ongie wel een beetje klaar mee! Wij gaan even lekker op vakantie. Ik kom vast nog wel spieken.
Volgens de overleving bevordert het dragen van een maansteen de vruchtbaarheid en reguleert het je cyclus. Ik weet niet of er bij mij een placebo effect was maar toen ik ongeveer midden in die idiote cyclus van 62 dagen (zie onderschrift) een maansteen ging dragen had ik binnen een week mijn ovulatie Verder is het ook best een mooie steen vind ik dus ach... Inderdaad balen dat manlief er niet is. Was tijdens het zwanger worden van onze eerste ook een complicerende factor, maar het is toen uiteindelijk ook gelukt dus we houden hoop Waar ik op dit moment erg mee bezig ben is de signalen van mijn lijf goed leer kennen (ondersteunt door tempen en tests) zodat ik mijn ovulatie in ieder geval niet mis als hij wel in de buurt is
Oee interessant zo'n maansteen. Ik heb altijd met dat soort dingen van baat het niet dan schaad het niet. maar als je man morgen terug komt heb je nog wel een kans! Gister positief, kan hij zomaar donderdag pas springen dus zou het zeker nog even gezellig maken! En lies ik duim voor je dan hij nog eventjes wacht met knallen Ik heb eindelijk 3 dagen geen pieken en dalen in mijn temp. Dat lijkt een beetje te stabiliseren. Eergister waterige cervix.. En de dag erna al weer weg. Dacht echt even dat mijn ei al in aantocht was. Zo maar even weer testen.
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (2) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kimb91 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (1e na bbz) 16. (6) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (ronde 2 na v mk) Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lilly - 38 jaar - 3e kindje -3e ronde (1e ronde na mk) 17. (4) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 18. (7) Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Me84 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 Jojo - 23 jaar - 1e kindje- ronde 1 19. (0) 20. (1) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21. (4) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Lisa2 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nashville, 34 jaar-3e kindje-ronde 7 Datumloos. (1) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 25 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Haha, helaas verwacht ik hem niet binnen een paar dagen... Maar je weet het nooit zeker met hem, hij kan altijd opeens wel voor de deur staan. Ach, we zien wel, het komt zoals het komt Ik ga gewoon heel hard meeduimen voor jullie allemaal...
Hij was gisteren om 17u aanzienlijk lichter, dus de piek laat nog even op zich wachten. Vanavond komt mijn vriend weer thuis, laat. Wat een dramatische dag bandaag.. Weet niet wat ik moet doen. Kleine man ligt alweer te slapen. Bij komen van dagje oma en dagje kdv. Ik heb alles van gisteravond opgeruimd (vriendinnen avondje). Fatou, hoe is je temp? Vond je ovu echt wel knal! En je weet nooit wanneer je man terug komt? Lijkt me ook wel lastig haha.
Hey hallo allemaal zou ik ook op het lijstje mogen? (Ik kijk via een iPad dus kan mij niet zelf toevoegen helaas. Pinkeltje90 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 NOD 21-5
Wat een mooie ketting zeg! Is gewoon mooi, ook al heeft het misschien nog krachten. Benieuwd wanneer mijn temp gaat stijgen of gaat t eerst dalen? Zou wel betekenen dat ik misschien illegaal ben in dit nod clubje... Zal straks nog een keer testen..
Ik ben nog al down to earth maar ik weet dat het placebo effect bewezen is dus miss werkt de maansteen wel zo. Maar voorlopig doe ik er even niet aan