Hij blijft wel donker, maar niet donkerder dan de controlestreep. Belde m'n vriend net vlak voor zijn vlucht om de kleine even te spreken en met de mededeling dat hij volgende week weer 3 dagen weg moet, zucht! Dus mijn ei moet springen dit weekend! Dus kom maar door met die positieve test!
Hoi Dames, ik kom ook gezellig met jullie kletsen Ik mag eindelijk na 7 maanden beginnen met iui na een molazwangerschap vind het best wel spannend deze maand hoop voor een mooi Roze lijst!!💗 =loveexx;19708142]♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (2) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kimb91 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (1e na bbz) 16. (6) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (ronde 2 na v mk) Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lilly - 38 jaar - 3e kindje -3e ronde (1e ronde na mk) 17. (4) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 18. (7) Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Me84 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 Jojo - 23 jaar - 1e kindje- ronde 1 Emii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e na molazw) 19. (0) 20. (1) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21. (4) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Lisa2 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nashville, 34 jaar-3e kindje-ronde 7 Datumloos. (1) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 25 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Dankjewel babywish Ja zeker het waren echt zware tijden Hoop voor een geslaagde maand voor ons en voor jullie natuurlijk❤️
Dank je wel lief van je❤️🍀🙏 Ik hoop deze maand ook echt heel hard.. Vorige maand streepjes en die maand ervoor ook maar geen succes helaas... De eerste troepen zijn binnen 🙈🍀🙏👶 Zelf heb ik ook een jaar in de mmm gezeten na MA...met 9 weken 2 dagen .. 4xiui 1x ivf en 1xicsi...helaas 2 keer mk erbij... Maar goed... We gaan hoopvol verder...
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (2) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kimb91 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (1e na bbz) 16. (6) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (ronde 2 na v mk) Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lilly - 38 jaar - 3e kindje -3e ronde (1e ronde na mk) 17. (4) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 18. (8) Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 Me84 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 Jojo - 23 jaar - 1e kindje- ronde 1 Emii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e na molazw) 19. (0) 20. (1) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21. (4) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Lisa2 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nashville, 34 jaar-3e kindje-ronde 7 Datumloos. (1) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 26 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom emii.. Wat vervelend wat je allemaal hebt doorstaan. Hopelijk snel raak! Heb even de lijst aangepast, je had de verkeerde te pakken
Welkom dames! Zie al aardig positieve ovulatietesten voorbij komen Hopelijk springt je ei als je man thuis is Lies! Vandaag ook een ovulatietest gedaan maar amper wat op te zien.. Wacht nog paar dagen ermee... Hè spannend dit hè!!! Fijn dat er zo'n forum is om te delen
Mijn temperatuur is nog niet echt omhoog geschoten, dus ik test vanavond nog een keer. Maar weet wel bijna zeker dat het 1 dezer dagen gebeurt (is), ook door cervix... Ja, mijn man is nogal onvoorspelbaar wat ik natuurlijk ook wel weer leuk aan hem vind. We weten in ieder geval wel dat hij altijd weer thuis komt
Ik hoop dat het deze keer raak i babywish!!! ❤️😊 wij zijn al 5 jaaar bezig, we waren begonnen met clomid na 3 x iui waren we gestopt (overstappen naar een ander ziekenhuis... ) Er was wel een wachtlijst maar tussentijd was ik spontaan zwanger!! Was zoooo happy maar jammer genoeg duurde het niet lang. Het was een vroege mk.... Nieuwe zh al die testjes enal ging zo traag we konden pas over 9 maanden ofso beginnen met iui vond t zo erg maar goed uiteindelijk vorig jaar juni hadden we inseminatie gehad en die was raak !! Alles ging tott ons eerste afspraakje bij vk. Geen hartjnfact etc tot slot mola... En nu EINDELIJK NA MAANDEN STARTEN WE WEER ))) MET VOLLE HOOP🙏🏼🙏🏼🙏🏼😊
Jeetje heftig emii, hopelijk deze maand wel een mooie roze voor jou! Hier gisteren ineens een bijna positieve test.. Zou wel ineens erg vroeg zijn en dan misschien toch wel een cyclus van 28 dgn? Vanmiddag maar weer testen en dan weet ik het zeker, maar ook ik ben dan illegaal als dat zo is Iig maar het super gezellig maken lies, dan heb je zeker een kans aangezien de zaadjes niet al na 1 dag niet meer in leven zijn
Jeetje Emiii wat heftig! Dan heb ik nog niets te klagen.. Hier een erg wisselende temp maar helaas ook de griep. Nu op cd 11 dus ga vanaf vandaag of morgen maar eens beginnen met testen. Zou koorts nog eventueel invloed kunnen hebben op mijn eitje?
Alleen op je eisprong die kan wat later zijn dan anders. Als mannen koorts hebben kan het meer kwaad volgens mij. Ik was vorige maand 2 dagen goed ziek geweest.. mjjn eisprong was ook 2 dagen later
Ik heb een tijdje geleden gelezen dat koorts wel invloed kan hebben op je ei ja . Las toen ook dat de spermakwaliteit bij een man ook verminderd bij ziek zijn en dat dit zelfs een aantal maanden kan duren voordat het weer op het oude niveau is!
Oh Lisan86 dat wist ik niet en mijn man is net ziek geweest met koorts. Hoop maar dat het niet al te veel invloed heeft gehad dan. Hier nog aan het wachten op de eisprong. Pffff was even vergeten dat wachten zo ontzettend lang duurt Zondag beginnen, zit dan op dag 9, dan ben ik in ieder geval op tijd.