NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Voila, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    15. (1)
    OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5

16. (1)
    voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3

17. (2)
    Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6
    Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3

18. (0)
    Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1

19. (0)

20. (0)

21. (1)
    Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 6

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

2. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik doe ook graag mee. Heb deze maand een cyclus van 36 gehad en vandaag ongesteld geworden. Afgelopen dinsdag mijn koperspiraal laten verwijderen.
    Ik hou nu maar even 36 aan, maar zodra ik mijn ei heb gehad weet ik meer qua datum ;).

3. Fatou

Fatou Actief lid

29 nov 2009
    189
    0
    16
    werkt 32 uur p/w in de zorg
    Leiden
    Toevallig dat hier veel meiden zijn met langere cycli... Ik ben ook heel benieuwd hoe die van mij deze maand is. Omdat mijn man veel reist voor zijn werk is het soms heel lastig plannen ;) Vorige maand was hij ook precies in de verkeerde week weg...

4. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Dat hebben wij ook. Daarom gaan we gelijk gebruiken maken van temperaturen en ovulatietesten.. Dan weten we in ieder geval nog zeker of we een kansje maken en of we nog moeten seksen ;)

5. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Ik zie nu pas jouw bericht..
    Haha die is goed van die vogeltjes..

Ik zie het in jouw onderschrift, maar bij mij is die niet zo onregelmatig als bij jou.. dat is zeker om zot te worden fatou..
    voor mijn mk had ik een cyclus tusse 30 en 34 dagen dus

Nu is het eens tot 38dgn geweest dus valt nog goed mee.. alleen die onzekerheid

6. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Iedereen die nu ongesteld wordt en geen lange cyclus heeft valt natuurlijk nog in het lijstje hiervoor ;)

7. Voila

Voila Niet meer actief

Inderdaad ;)👌🏼 Jij 33 dagen zie ik ;) hartstikke mooi getal ik kom hem zelf ook vaak tegen. 😂 Hihi

8. Fatou

Fatou Actief lid

29 nov 2009
    189
    0
    16
    Leiden
    Yep inderdaad ook wel leuk, wat bekenden van de vorige lijst. Maar hopelijk is dit voor ons allemaal de laatste ;)

9. Fatou

Fatou Actief lid

29 nov 2009
    189
    0
    16
    Leiden
    Ik hoop dat mijn cyclus nu wel wat regelmatiger gaat worden en dat die van 61 dagen een uitzondering was... ben nu bijna een jaar van de pil af dus wordt wel tijd :p

10. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Haha ja idd en ook beide ronde 3 zou het een mooi voorteken zijn:)

11. Fatou

Fatou Actief lid

29 nov 2009
    189
    0
    16
    Leiden

Tempen doe ik ook, ovu testen moet ik nog even halen. Laatste keer die van de Action, maar die bevielen niet zo...

12. oumYahya

Hebben jullie soms ook het gevoel dat het nog heeeel lang gaat duren voordat jullie zwanger gaan worden?

13. Fatou

Fatou Actief lid

29 nov 2009
    189
    0
    16
    Leiden
    Soms wordt ik wel eens een beetje moedeloos; combi van onregelmatige cyclussen en uithuizige man maakt het nogal ingewikkeld. Maar aan de andere kant; bij onze zoon was het ook opeens heel onverwachts toch raak; dus ik probeer de moed erin te houden :)

14. oumYahya

Ja kan ik begrijpen,.
    Is het niet minder "moedeloos"omdat jij al een kindje hebt?
    Bedoel het niet slecht he.. vraag mij dat af hoe het is als je al een kind hebt?

15. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Dankje!! Lief van je!
    Voor iedereen heel veel succes deze maand. 😊

16. Voila

Voila Niet meer actief

Ja helaas heb ik ook zo'n gevoel. Gelukkig zegt dat helemaal niks maar ben er wel bang voor. Ik wil het ook zo graag dus dat zou ik zo jammer vinden.

17. oumYahya

Tijd vliegt.. voor we het weten, zitten we af te tellen naar de bevalling haha
    Hoprlijk niet lang meer ♡

18. Voila

Voila Niet meer actief

Zo is dat!
    Pfff ik ben begonnen met tempen maar doordat ik doordeweeks vroege diensten draai moest ik vandaag op mijn vrije dag ook om 6:10 tempen haha... Kan natuurlijk niet meer in slaap komen. Dat word wat in het weekend! Laten we het positief inzien, zo heb ik nog wat aan mn dag. Ik ga de was opvouwen! ;)

19. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Voila jij hebt er zin in ;) Ik denk niet dat temperaturen wat voor mij is.. Maar denk dat als het echt langer dan 6 rondes gaat duren (ik ben zo ongeduldig als ik iets echt graag wil ;)) dan denk ik dat ik het toch maar eens ga proberen, voor nu hou ik het wel alleen even bij ovu testen.

20. Voila

Voila Niet meer actief

#40 Voila, 15 apr 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 apr 2016
    Haha ja ik zei dat ook nog vorige maand. Maar ik heb het idee dat ik er met ovulatietesten zoveel meer mee bezig ben.. streepjes vergelijken, op een gegeven moment had ik 3 testen op een dag gedaan. Lekker obsessief.. Dus dit is puur even kijken of dit me wat rustiger maakt, gewoon 1x in de ochtend tempen en verder lekker laten gaan. We gaan het zien!

Deel Deze Pagina