Ik hier 6 dpo en rechter zijkant borst doet weer wat pijn en lichte steekjes vandaag in m'n onderbuik. Geen idee wat het is, maar kan net zo goed tekenen zijn voor ongesteldheid volgende week
Nu ik ovulatietesten gebruik sinds vorige maand snap ik wat er bedoeld wordt met vruchtbaar slijm haha. Als ik een piek heb op de test heb ik beetje waterig, licht wit en wel rekbaar en duidelijk wat meer dan rest van de cyclus. Moet het wel echt tussen je vingers/duimen proberen of het echt rekbaar is
Dat is idd wel erg vervelend zo, maar je temperatuurt ook toch? Ook daar nog niet gezien dat je ei geweest is? Ik net weer een knaller op de ovu test, dus dan springt ie vast morgen? Heel benieuwd wat me LF gaat zijn deze ronde.. Vorige maand ook 2 dagen een positieve test gehad, alleen wat later in de cyclus en een LF van 10 of 11 dagen..
Ik gebruik ook ovulatietesten maar nog geen piek. Nu waterige afscheiding, wat een beetje roomachtig is. Vorige maand echt dat eiwitachtige slijm gehad waarvan ik wel centimeters lange draden van kon maken. Dit was waarschijnlijk op de dag van mijn eisprong. Ik wil het vanaf vanavond om de dag gezellig maken. Kijken of ik mijn vriend ook zover kan krijgen, zijn libido is helaas niet zo hoog
Mijn ei heeft er geen zin in. Zit nu op cd 20... We testen rustig verder. Had wel vruchtbaarslijm een paar dagen maar dat lijkt vanaf vandaag al wat minder te worden. Mijn temp gaat ook niet omhoog. Dus mijn nod word niet de 16e.
Ik had vanmorgen ongibuikpijn en steekjes links onderin dus denk dat mijn ei vanmorgen al gesprongen is. Vanmiddag ook een bijna witte test. Had me heel sterk voorgenonen niet vroeg te gaan testen maar betrapte me er net al op dat ik aan het bedenken was wanneer ik met ern vroege test kan testen😣🙈 heb 12 mei hele dag bruiloft en wil sowieso niet voor die tijd testen. Pff..😜 Jammer voilla dat je nog steeds geen positest hebt!
Lisan, jammer van dat libido. Ook al eens meegemaakt dat hij zich er niet wilt tijdens je piek? Of dat niet. Lijkt me lastig
Lisan, deze maand heb ik ook geen slijm ontdekt, ben benieuwd of de theorie klopt. We blijven gewoon om de dag doen..
Pfff net weer allemaal steekjes rechts.. Ook een pijn die ik associeer met laatste groei van m'n ei.. Maar ik heb nog geen positieve test gehad. Voel me sowieso niet zo heel lekker, dus op tijd naar bed. Oh en slijm, daar hou ik me niet echt mee bezig eigenlijk..
Mijn ei heeft er ook geen zin in Voila Ik had de afgelopen 4 dagen vruchtbaar slijm en gisteren echt heel veel. Had goede hoop. Alleen op al m'n testjes geen streepje te zien. Vandaag was afscheiding alweer wateriger. Temp gaat ook niet omhoog. Als m'n ei nog gaat komen krijg je dan weer vruchtbaar slijm? Of slaat ie nou cyclus over? Irritant die onzekerheid, nooit gehad in al die maanden! Help!
Heel irritant is het! Liefst doe ik het nu om de dag . Vorige maand inderdaad op de piek gezellig gemaakt, maar toen ik dat vruchtbare slijm had en ik toenadering zocht had hij geen zin.... Het is zo lastig omdat ik het er wel met over wil hebben, maar wil ook niet dat het al een moetje aan gaat voelen, want dan heeft hij al helemaal geen zin meer. En zelf elke keer toenadering zoeken en elke keer een afwijzing krijgen ben ik nu ook wel een beetje zat Soms heb ik het idee dat hij een beetje terughoudend is omdat hij toch nog niet aan een kindje toe is. Maar als ik dan weer zeg dat ik ongesteld ben geworden vindt hij dat toch weer jammer en maakt hij een opmerking waardoor ik weer weet dat hij het ook graag wil. Wat een gedoe
Irritant he goodlife pfff ik heb echt geen flauw idee. Hoop zo dat mn ei snel komt. Vind 33 dagen al lang en nu zit ik al op 34. Maar ik heb wel streepjes maar geen positieve. Heb jij ook geen lichte streepjes dan? lies.. Ik duim voor een mooie piek morgen voor ons allemaal Lisan-Nee dat is niet leuk als je vaak een afwijzing krijgt. Snap wel dat je dan vanalles in je hoofd gaat halen zoals 'is hij al wel toe aan kids' maar gelukkig laat hij daarin wel merken dat hij er wel aan toe is.
Dat is wel echt mega vervelend lisan.. Erg vervelend een afwijzing, je gaat dan ook meteen denken dat het aan jezelf ligt.. Tenminste dat heb ik dan als dat gebeurd omdat hij gewoon te moe is. Alleen erg vervelend als dat gebeurd op je vruchtbare dagen, hopelijk komt het deze maand toch nog goed. Balen voila dat je nog steeds geen echt positieve test in handen hebt, Hopelijk heb je die dan toch morgen in handen, gewoon gezellig blijven maken met je man/vriend
Haha ja hoor pandabeer we gaan gewoon door met testen en knuffelen hoop dat het allemaal meevalt en dat ik morgen opeens een positieve heb
Jaaa nu heb ineens een streepje 😁 Goed te zien maar geen knaller. Ik hoop dat ie gaat knallen. Ga voor t slapen nog testen en dan morgenochtend. Heb altijd korte piek dus ben bang dat ik m ga missen omdat je niet met ochtendurine kan testen. Ik heb ook altijd 32/33 dgn cyclus en dat vind ik ook altijd zo lang hoe ziet jouw rijtje er uit dan?
Ik heb geen rijtje goodlife. Ik bewaarde ze eerst maar toen liepen ze steeds op en dan weer af vanaf dag 8. Dus ik werd er chagrijnig van en gooi ze nu steeds weg als ze negatief zijn. Maar ik hierbij even 2 foto's.. Mijn testen zijn steeds Zo
Zijn ze al vanaf dag 8 zo dan? Die onderste komt toch aardig in de buurt van knal. Zijn ze daarna weer minder geworden? Had je dat vorige cyclussen ook?