NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Voila, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Pff wat een onzekerheid met die ovulatietesten zeg, ik heb ze nog nooit gebruikt en als ik dat hier zie ga ik dat ook niet doen, wat een stress geeft het. Ik heb er wel 2 gekregen van een vriendin, die zal ik wel gebruiken op dag 12 en 13, maar zal zelf niks erbij kopen. Ik kan echt slecht tegen die onzekerheid.

2. Voila

Voila Niet meer actief

Ja op cd 8 had ik een redelijk donkere zoals die onderste en afgelopen zaterdag weer. Tussendoor steeds lichte testen. Vorige maanden was het best duidelijk. Oploop van testen die knal werden en toen weer afliepen. Maar zoals je kan zien op mijn tempkaartje nog geen eisprong.

3. Voila

Voila Niet meer actief

Lisa normaal ben ik juist super blij met die testen. Ik weet niet wat mijn ei doet deze maand. 🙈

4. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Ik vond de ovutesten deze keer wel handig. Had anders niet geweten dat mijn ei zo vroeg was en had ik hem waarschijnlijk gemist. Het geeft ook wel een beetje stress moet ik zeggen😜 snap dat jullie moedeloos worden bij die bijna positesten. bij mij eergister wit, gistermorgen bijna positief savonds knal en vandaag bijna wit. Dus een korte piek.

5. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Balen hoor Voila. Zie nu je kaartje pas inderdaad. Hopelijk knalt ie snel!

Ik vind ovu testen altijd wel prettig, het gaat 9 van de 10x goed en dan weet je waar je aan toe bent en dat geeft ook wel rust vind ik. Dat is voor iedereen anders natuurlijk. Zelfde als testen voor nod; de 1 vindt t prettig en de ander wordt er onzeker van.

6. noah5

noah5 Actief lid

9 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik merk ook deze maand dat ik geen ovutest gebruik dat ik er onrustig van wordt omdat ik niet weet wanneer mijn ei springt. Ga volgende maand toch weer ovutesten gebruiken.

Gelukkig wil manlief al te graag en dat ik eigenlijk te moe ben en dan moet ik de knop omzetten en zin maken.. Achteraf baal ik dan had ik het toch maar gedaan misschien was dat het moment;)

7. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik kan niet zonder ovu testen haha, anders weet ik mijn nod niet... mijn cyclus heeft nogal de neiging om te schommelen...
    Al is die sinds de curettage vrij normaal, 28 tot 30 dagen. Daarvoor was het vaak rond de 35-40

8. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Ik gebruik de testen ook om rust te vinden en te weten waar ik aan toe ben en dus ook niet altijd vanalles in me tas nodig heb als ik weg ben ;) dat vond ik namelijk zo mooi aan de pil kon er altijd de klok op gelijk zetten. En dat het ook helpt om je meest vruchtbare dagen mee op te sporen vind ik een mooie bijkomstigheid, maar daar probeer ik me niet zo door te leiden. Moet natuurlijk vooral ook leuk en lekker blijven ;)

9. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn ovulatie testen zijn op nu, ik vind ze opzich prettig maar de temperatuur geeft toch de meeste zekerheid. Enige nadeel van alleen temperaturen is dat je goed moet plannen/gokken

10. Voila

Voila Niet meer actief

Nou inderdaad bugsbunny..
    Mijn temp is vandaag gestegen. hoop dat dat zo blijft en dat het geen schommeling is. dan kunnen die ovutesten de deur uit🙈

11. Mika90

Mika90 Actief lid

1 feb 2016
    124
    48
    28
    Vrouw
    Hier ook net niet positieve testen, test vanmiddag en morgen nog wel een keertje.
    Hebben het gisteravond nog gezellig gemaakt en vanavond denk ik ook nog een keer.
    Aan de hand van mn testen zien we het dan wel weer.
    Temp is vandaag iets gedaald dus dat zou wel positief zijn. Doettie elke keer als ik mn ovulatie heb.
    Hebben andere meiden dat ook?
    En hoevaak maken jullie het gezellig rondom de ovulatie?
    Want weet wel dat om de dag het voorschrift is maar ben zo bang dat ik hem mis..

12. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit vraag ik mij ook af... Mijn vriend had gister opeens zin dus ook gezellig gemaakt, maar heb nog geen positieve ovulatietest. Hij weet dat ik aan het testen ben en dat hij nog een keer aan de bak moet dan, maar wat is handig? De dag van mijn knaltest of juist de dag erna???

13. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Ik heb ergens gelezen dat als je vanaf cd 9 het om de dag gezellig maakt en dan op de dag van je piek en de dag erna ook. Dus stel je hebt op cd13 een positieve ovu test, dan op cd 9,11,13 en 14 en dan kan je voor de zekerheid ook nog cd 16 pakken en dan heb je hem sowieso niet gemist. Mocht je geen gebruik maken van ovu testen dan gewoon om de dag?

14. Mika90

Mika90 Actief lid

1 feb 2016
    124
    48
    28
    Vrouw
    Hmm zouden jullie eens mee willen kijken?
    Want lijkt wel alsof de testen nu alweer aflopen.
    Onder is gisteren eind middag en boven is gisteravond.
    Zag alleen net dat de foto net niet scherp is..
    Graag jullie mening. :)

15. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn temp is vandaag ook omhoog geschoten, als dat zo blijft mag ik op paars :)

16. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL

Mijn gyneacoloog raad aan ervoor zo om de dag..

17. Mika90

Mika90 Actief lid

1 feb 2016
    124
    48
    28
    Vrouw
    Ja als je niet test of tempt dan word het natuurlijk lastig..
    Dus zou dan ook om de dag doen.
    Maar omdat ik allebei doe, heb ik zulke dilemma's hihi.
    Heb graag controle over alles dus ook hierbij is het; de controle die ik kan hebben heb ik graag.. Erg he.:$

18. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Als ik dat zo zie denk ik dat die van gistermiddag wel positief was, maar ik had dat ook 1 dag en vervolgens dagen later echt een knal test. Was dus blij dat ik even ben door blijven testen

19. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Hier is mijn temp omhoog geschoten, maar ik voel me ook niet zo lekker.. Dus ik weet niet of het daar aan ligt..
    FF geeft ook nog niets aan (zie onderschrift). Blijf nog wel even doortesten met ovu testen..
    Ik hoop dat mn ei óf gesprongen is óf donderdag springt, dan hebben wij nog een klein kansje deze ronde.

20. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ik vind m wel aanzienlijk donkerder dan de test streep.. Maar denk dat ie bij sommige dames nog donkerder kan.. temp je ook?

Deel Deze Pagina