Dat is idd wel heel apart voilla? Misschien had je deze keer je ei eerder en heb je hem gemist? Miaschien ben je echt zwanger?
Ik had op cd 8 wel een redelijk donkere test... Als die in de nacht positief was geweest en ik 10 cd mijn ei had dan zou ik nu op 14 dpo zitten? Hmm
Dat herinner ik me nog wel en heb je er toen ook gebruik van gemaakt? En je had toch ook op een geven moment een rare dip in je temperatuur.. Ik zie wel vaag iets op de zwtest alleen op me telefoon niet zo duidelijk te zien. Misschien komende dagen nog even testen met ochtend urine?
Ik zie idd ook een vaag lijntje op de test. Ik zou over twee dagen nog een testje wagen. Wat spannend zeg. Hoe bijzonder dingen dan kunnen lopen he.
Ja die dip op cd 10 was zo raar pandabeer!! Maar als dat mijn eisprong zou moeten voorstellen is dat toch een piek ipv een dip? Haha... Naja de dag erna ging ie wel omhoog zie kaartje en ja goed gebruik van gemaakt.. Crea ja morgenochtend weer testen!
Kan ik ook nog op de lijst? Anna, 28, 1e kindje, 2e ronde na miskraam (in februari vroege miskraam van de eerste ronde). Denk dat ik mijn NOD rond 18 mei heb, beetje gokken want mijn cyclus is na miskraam helaas niet meer zo constant als eerst.
Wowwww die laatste is super duidelijk voila!!! 😄😄 Welkom Anna2015... Hopelijk gauw weer raak voor jullie! Nou ik heb ook geen ei gespot hoor... Stomme testen... Denk zelf dat ik hem zaterdag heb gehad dus zou dan 14 mei nod hebben .. We wachten geduldig af. Geniet van het mooie weer meiden
Ja maar ben toch bang dat ie op een aankomende eisprong reageert of dat het een vals streepje is helaas. Vooral omdat ik totaal geen eisprong lijk te hebben in mijn temp Me84 stom he al die eieren zoeken. We zoeken ons suf
Heel eigenaardig.. dat is toch veels te vroeg? Heb je het al eens voor gehad dat je zo vroeg een ovulatie hebt? Ik zou eerlijk gezegd gewoon nog Paar dagen wachten om onzekerheden en teleurstellingen te voorkomen.. We hadden trouwens afgesproken om niet voor NOD te testen.. remember hahahah
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (2) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kimb91 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (1e na bbz) 16. (6) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lilly - 38 jaar - 3e kindje -3e ronde (1e ronde na mk) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 17. (6) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noah - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ronde 2 18. (8) Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Me84 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 Jojo - 23 jaar - 1e kindje- ronde 1 Emii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e na molazw) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 11 Anna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 19. (1) Picasso91, 25 jaar, ronde 4, tweede kindje 20. (3) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 21. (5) Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Lisa2 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nashville, 34 jaar-3e kindje-ronde 7 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pimpelmeesje - 26 jaar - 1e kindje - ronde veelteveel Datumloos. (2) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 34 Wachtbankje (19),Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Woooow, zeker dat je niet eerder je ei heb gehad?! Bij mij reageerde de ovu test alleen zo heftig toen ik zwanger was
Volgens mij kan een zwangerschapstest niet op lh reageren. Een ovulatietest kan wel weer op hcg reageren. Ik zie ook vaag een streepje, spannend hoor!
Kan het niet een vroeg ei zijn geweest? Dat je hem gemist heb met testen? Kan best zijn dat je ovu testen raar reageren Door hcg, dus wie weet..... ga voor je duimen! @ de rest; heb niet super veel tijd om steeds te schrijven maar ik lees zeker mee!! Succes nog met het zoeken naar eitjes en de rest op de vervelende wachtbank! Ik mag ook al een tijdje op het wachtbankje, wil iemand dit voor mij aanpassen?