Las in een ander NOD groepje (ik had per ongeluk op me mobiel de verkeerde groep aangetikt) dat ze het over een sperm plan hadden en toen was mijn nieuwsgierigheid gewekt haha dus heb even meegelezen. Dat houdt in kort in (als ik het goed begreep) dat je vanaf dag 8 in je cylcus om de dag gaat klussen dus dag 8,10,12 enz.. Tot je een positieve ovu test hebt (of als je alleen tempt als je temp omhoog gaat??) dan 2dagen wel elke dag en dan voor de zekerheid nog een keer een dag overslaan en dan weer. Misschien ga ik die er ook wel inhouden Haha en vl vertel ik dat gewoon niet zodat het voor hem gewoon wel spontaan is en er niet zoveel druk ook achter zit. En ik vind het ok helemaal niet erg zo vaak
oh echt wat toevallig. Had het er net een half uur geleden met mn vriend over dat we het om de dag gaan doen en als ik een eisprong heb dagelijks. Mij hoor je ook niet klagen hoor haha. Spermplan ..wist niet dat het een naam had haha. Wij doen mee!
Haha hier wil vriend niets weten over mijn ei.. presteren onder druk is schijnbaar een dingetje bij hem . Hij moet eind april een paar dagen weg voor zijn werk, hoop dus echt wel weer op een langere cyclus, dat ik niet opeens op dag 14 mijn ei al heb haha. Maar begin mei moet hij ook weer weg, maar dat is maar 2 dagen denk ik.. Dus de avond voor hij weg gaat en als hij terug komt maar haha. Maar heb nog niet zo veel haast deze ronde.. En t is toch nooit raak in ronde.. wil wel een maart kindje haha
voila ik denk niet dat ik daar geduld voor heb om elke dag te tempen.. En al zeker niet rectaal! Hahah of moet dat niet persé rectaal? lies2012 jij zit in dezelfde schuitje als fatou Lijkt me echt niet leuk zo als de man paar dagen weg moet voor het werk
Hahaa ik ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden. Ja rectaal dat wel maargoed het is voor een goed doel!!
Ja tuurlijk, snap ik, maar dat schreef ik ook toch? Dat het toen opeens toch ook raak was. Dat geeft wel wat rust. Alhoewel ik natuurlijk ook wat ouder wordt En inderdaad is het lastig met plannen, net zoals bij Lies. We hopen gewoon op een beetje geluk dit keer. Vorige maand viel het precies verkeerd. Manlief zit nu nog in de US dus hoop dat hij op tijd terug is... En anders vind ik het sowieso gezellig om met jullie te kletsen
Ja, dat is niet anders . het geluk moet soms een beetje aan de goede kant staan.. We zien het wel . @voila, ik ben halverwege mijn vorige cyclus begonnen met tempen om er aan te wennen. Dus ook in t weekend, want altijd rond het zelfde tijdstip. Nu moet ik wel zeggen dat het meestal om 6.45 is, maar soms ook wel om 6.30 of 7.00.. Heb de thermometer gewoon op mijn nachtkastje liggen en dat gaat best goed tot nu toe
Ja ik heb hem ook op mijn nachtkastje. Ben alleen een slechte slaper dus hoop dat ik er aan wen en binnekort gewoon verder kan slapen na het tempen.
Zou fijn zijn als je man dan weer terug is fatou en voor lies hopelijk valt het gewoon precies goed dit keer en beginnen we 2017 heel erg mooi
Dat sperma plan heb ik al eens eerder voorbij zien komen ja We gaan allemaal duimen voor een mooi begin van 2017...
Deze nuchtere dame gaat vanmiddag naar een accupunturist haha.. Wie had dat ooit gedacht. Heb zoveel last van stemmingswisselingen en acne sinds ik gestopt ben met de pil en ben hormonaal totaal uit balans. Vooral die acne daar word ik helemaal gek van. Heb een paar jaar geleden aan de antibiotica gezeten en dat werkte super goed... Dat kan ik nu niet meer slikken omdat ik zwanger wil worden.. Hoop ook dat hij mijn cyclus misschien iets kan verkorten. Ben erg benieuwd maar ook een beetje sceptisch. Hier iemand ervaringen met accupuntuur?
Ah januari 2017 gaat mij niet lukken hoor.. hopelijk jullie wel . Ik hoor maart april of mei.. . Wil zo graag een voorjaarskindje haha! Maar zou niet balen als het de eerste ronde raak is hoor haha
Ik heb geen ervaring met accupunctuur alleen met cranio sacrale/viscerale therapie. Dit doordat mijn bonus schoonmoeder dit doet en ik 1,5jr geleden mijn been had gebroken en littekens daardoor, zij heeft mij toen erg geholpen. Ik ben zelf ook nuchter en had altijd zoiets van wat een zweverigheid, maar daar ben ik wel echt van terug gekomen. Dat ik net gestopt was met de pil eerste maand echt zoveel last van het ontpellen gehad en zij heeft me hierbij super geholpen, ben nu meer in balans en direct daarna ook meteen geen last meer van vooral de lage rugpijn. Ik ga deze maand ook weer, want net zoals accupunctuur schijnt het te helpen, ook omdat ik maar een LF heb van 10dagen dacht ik misschien kan ze daar ook wat mee Ik heb vooral ook zoiets van baat het niet dan schaad het ook zeker niet..
Oh ook erg interessant pandabeer! Ja baat het niet dat schaad het niet" is precies hoe ik er ook over denk. Heb ook gelezen dat accupuntuur kan helpen met het verkorten of verlengen van je cyclus/LF. Ik heb wel een regelmatige cyclus maar het is zo lang. Ben wel een beetje bang dat mijn hele cyclus straks overhoop ligt. Maar we gaan het zo zien!
En, hoe was het Voila? Ben benieuwd, zelf nog nooit geweest maar hoor er veel goeds over. Lies, als het je lukt deze ronde ben je in januari uitgerekend Zelf ben ik ergens wel blij dat november en december iig waarschijnlijk geen rol meer spelen (even ervan uitgaand dat de beeb niet maanden te vroeg komt en dat het dit jaar nog gaat lukken om zwanger te worden)... Dat zijn namelijk niet mijn favoriete maanden van het jaar.
Ja het was een beetje apart. Ik mag geen koude dranken meer drinken en geen koud eten. 1 fruitsapje en 1 groentesapje en 6 glazen water...hij heeft op verschillende plekken geprikt, hoofd buik benen en rug. Toen hij me in mijn benen ging prikken straalde het uit naar mn tenen (zenuw gevoel ofzo) was echt een raar gevoel. Heb in het midden van mn hoofd een pijnlijke plek zitten van een prik.. Heb snel blauwe plekken 🙈 Maar we gaan het zien of het werkt. Mijn buik voelt nu wel wat raar aan. Ik laat het allemaal even bezinken. Maar er is vooral geprikt op hormonen/menstruatie
Dat is wel bijzonder allemaal. Hopelijk heeft het effect. Moet je binnenkort weer langs komen of pas eventueel de volgende maand? Waar we natuurlijk niet op hopen