NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Voila, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lijkt me leuk zo'n groep! Merk nu doordat iedereen in een andere fase van de cyclus zit er gewoon nog niet echt aan het wachtbankje gedacht wordt! Dus als er een groep aangemaakt wordt, dan wil ik erin 😀!

Ik twijfel een beetje vanaf wanneer ik moet gaan tellen. Vrijdagmiddag en zaterdagmiddag ongeveer dezelfde test in handen gehad. Gister niet getest. Moet ik er voor de zekerheid en om de kans om vroeg testen te voorkomen toch maar vandaag als dag van eisprong gebruiken. Of zouden jullie dit op gisteren houden?

2. Mika90

Mika90 Actief lid

1 feb 2016
    124
    48
    28
    Vrouw
    Ik zou denk ik vandaag aanhouden dan, aangezien het na positieve test 24/36 uur kan duren voor die springt en om te vroeg testen tegen te gaan. 😉

Ik snap het pandabeer dat dat toch ff slikken is, heb nu ook al enkele keren in mijn omgeving gehad die gelijk de eerste ronde zwanger waren zonder moeie..
    Niet dat ik zo super lang bezig ben maar toch..

3. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar! Had dit met mijn schoonzusje! Inderdaad nog niet alles op een rijtje, huis wat te klein was, nog geen vast inkomen en ook gelijk raak! Nu is het mannetje geboren en hebben ze alles gekregen of via marktplaats gekocht. Ook dit is niet erg, maar ik wil dit gewoon anders voor mijn kindje :)

4. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Ik vind dit ook een erg gezellige groep! Vorige maand had ik het idee er niet echt bij te horen.
    Lisan86 ik zou denk ik voor de zekerheid van vandaag uit gaan dan test je sowieso niet te vroeg.

5. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Goedemorgen!

Hier vandaag ook nog testen en dan ga ik vanaf morgen op t wachtbankje. Sex is er gisteren niet van gekomen, dus dan vanavond maar even hop hop!

Zo weer naar het werk. Eerst de kleine maar eens wegbrengen😊

6. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames...
    Nou ik hoop dat wel afg week genoeg geoefend hebben.. ik merk nooit iets van n eisprong dus afwachten...
    Zo om de dag .. moet toch voldoende zijn..
    En anders wordt t volgende week weer een ronde clomid..

Verder niet zo veel te melden.. Alles gaat z'n gangetje ..

7. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb toch nog een beetje gekke vraag het zwemwater is hier nog best koud, wordt een eventuele innesteling belemmerd door hierin te zwemmen?

8. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Goedemorgen allemaal. Ik zit vandaag op 6 dpo en heb sinds vandaag veel wit/melkachtige draderige afscheiding en mijn borsten voelen gespannen, zijn dit goede voortekenen of heeft die afscheiding er niets mee te maken? Ik doe sinds gisteren pas mee aan dit topic, maar wat leuk om mee te praten met meiden die op dezelfde dagen van mijn cyclus zitten.

9. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Manonns, helaas kan ons lichaam ons goed voor de gek houden en kunnen deze kwaaltjes ook zonder zwangerschap voorkomen.. Maar mocht je dit de vorige keren niet gehad hebben, dan is er misschien wel een sprankje hoop. Afwachten maar tot je kan testen. Ik hoop het ontzettend voor je!

Lisan Ik heb werkelijk geen idee, maar dit lijkt mij niet.. Je lichaamstemperatuur zakt niet ineens met 5 graden van binnen lijkt mij.

10. Pandabeer87

Pandabeer87 Bekend lid

12 feb 2016
    748
    101
    43
    Vrouw
    Voila dat is trouwens mooi, zou je test dan toch wel positief zijn geweest.

Hier weer aan het werk, net beschuit met muisjes omdat een collega vorige week vader is geworden.

Verder had ik de vorige maanden al wel allemaal dingen in me hoofd gehaald waar ik last van zou hebben maar tot nu toe op 7DPO nog nergens last van. Zou mooi zijn als ik gewoon niks in me hoofd ga halen, dan kan ik ook gewoon mooi wachten tot NOD om te testen als er dan geen rood te zien is natuurlijk ;)

11. noah5

noah5 Actief lid

9 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    @panda, ik weet hoe het voelt, ik hoor zojuist van een collega dat ze zwanger is....

12. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    Ja irritant al die zwangeren om je heen als je zelf zo bezig bent hè haha, het valt ook altijd veel meer op als je zelf er zo mee bezig bent.

Ik snap echt helemaal niks meer van mijn lichaam.
    Op dag 12 had ik vruchtbaar slijm en op dag 14 is mijn temp omhoog gegaan, ik vermoed daarom dat ik op dag 13 m'n eisprong heb gehad.
    Nu had ik gister de gehele ochtend echt ontzettend last van mijn linker onderbuik, de pijn die ik voelde moet haast wel de pijn zijn van de eisprong, zo voelde het iig, maar ik had helemaal geen vruchtbaar slijm en m'n temp is ook al gestegen, maar eigenlijk niet zo heel veel. Vóór dag 14 was het tussen de 36.4 en de 36.6 en nu is het tussen de 36.7 en 36.8.
    Ik vind mijn lichaam irritant.

Fijn dat je temp wat stijgt Voila.

Ik denk niet dat het kwaad kan hoor Lisan als je gaat zwemmen, wel stoer trouwens dat je gaat zwemmen in het koude water haha. Ik zie het er al meerdere doen, ik ben wat dat betreft echt een koukleum.

13. candle85

candle85 Actief lid

19 jun 2015
    484
    67
    28
    Bedankt lies2012. Ik heb dit niet eerder gehad maar dit is ook pas de eerste keer dat ik er alert op ben. Het voelt deze ronde gewoon anders... maar net wat je zegt ik moet gewoon afwachten want misschien houdt mijn lichaam me wel voor de gek.

14. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Ik heb me vanmorgen toch een steken linksonder. Pff doet soms echt pijn! Hoop natuurlijk dat het iets met een evt innesteling te maken heeft maarja nog een weekje geduld opbrengen😦

15. Voila

Voila Niet meer actief

Spannend meiden.. We komen steeds wat dichterbij. ik heb vandaag vruchtbaarslijm .. Maar echt veel en lange draden. Wie weet knalt mijn test vanavond als ik thuis kom wel!' En anders vind ik die van gister positief. Gister geen seks gehad dus vanavond hop hop 😂 (Op de knop) sorry ik kan het niet laten🙈

16. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Ja nog een kleine week!

Niet vergeten dames

🚫 verboden te testen voor NOD 🚫 *

* tenzij het om medische redenen eerder moet

17. Voila

Voila Niet meer actief

Dames ik een clubje aangemaakt voor ons.

En oumyahya ✌🏼️ Ik hou me er aan!!!

18. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam

Hahaha! We gaan mooi gelijk op ;). Ik zei vanmorgen ook al hop hop, vanavond gaat gebeuren (MOET het gebeuren, maar daar houdt hij niet zo van)

OumYahya
    Ik ga mijn best doen.. Maar jullie zijn toch allemaal al weg tegen de tijd dat ik mijn NOD heb, zucht! Allemaal naar het zwangerschapstopic (dat hoop ik in ieder geval ;)).

19. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Ohja! Mijn ovu testje is nog steeds knal.. Dus ben benieuwd wanneer mijn temp omhoog gaat dan..

20. Voila

Voila Niet meer actief

Hmmm. overmorgen. Als hij nu nog knal is en je ei springt morgen dan gaat je temp pas overmorgen omhoog.

Deel Deze Pagina