Op maandag haal ik altijd boodschappen, ik ga dan om 16 u weg van het werk.. Dus ik stond voor de Jumbo.. portemonnee vergeten (stond gelukkig voor de Jumbo en niet er in met de kar vol. Dat heb ik 3x meegemaakt toen ik zwanger was). Dus, naar huis, portemonnee ophalen en bij de plaatselijke super het spul gehaald wat ik moest hebben, maar daar hebben ze de helft niet (campingwinkel is de bijnaam, dorp super ). Dus ik de auto parkeren en naar huis om daar nog even verder te werken voor ik de kleine ophaal, wat ik zo ga doen. Wij wonen tegenover het KDV, dus ik moest gewoon bukkend de auto uit zodat de kleine man mij niet kon zien anders wordt dat drama haha.. Nog even gewerkt en nu de kleine man ophalen, morgen de rest van de boodschappen maar.. Ohja, waarom ik eigenlijk tikte (verstrooid!).. Nog even over een stokje heen gepist.. Die nog steeds knal is.. Zal even een foto maken met mijn telefoon zo..
Haha lies wat een heerlijk verhaal! ☺️ Maar deze lijkt inderdaad nog meer te knallen, zou m gewoon nog ff vergelijken alsdie dalijk opgedroogd is.
spannend hoor allemaal! ik zit op 6dpo. voel niks. behalve spierpijn in mn buik, maar vrijdag een beetje te hard gefitnest hoe voelen jullie je?
lies haha dat is wel echt een mooi verhaal, jammer dat je alleen weer terug moet morgen. Alsof het onze hobby is boodschappen doen Maar idd hij lijkt meer te knallen, dus duimen dat je temp ook nog stijgt en je morgen of over morgen je eitje hebt. Je vriend/man is er nu toch?
Goed verhaal lies, lekker kort! haha Ja je ei kan ook pas woensdag springen hoor en temp donderdag pas stijgen. We gaan het zien komende dagen! Ik heb geen knaller gehad... Pff zo irritant. Hoop dat mijn temp ook snel omhoog gaat.
Hahaha ja lekker kort he 😉 Een van m'n beste vriendinnen belde net: zwanger!! Zo leuk! Nu ben ik niet meer alleen de moeke van de dames😁 Zo blij voor haar en nu wil ik oooookkkkkk
Ahh leuk! Gefeliciteerd met je beste vriendin. Snap dat je dan al helemaal snel aan de beurt wilt zijn. Is toch leuk samen zwanger zijn. Vriendin van mij is ook net zwanger en het lijkt me zo leuk als je samen zwanger bent!
Je was de enige mama in je vriendinnen clubje lies? Toen ik net stopte met de pil vertelde een goede vriendin ook dat ze zwanger is. Ze is eind aug uitgerekend. Lijkt me super als de kinderen enigsinds vlakbij elkaar geboren zouden zijn, kunnen ze leuk samen spelen met elkaar (hoop je dan) zij is nu de eerste van het ene groepje vrienden en bij onze andere vrienden club zijn de kids al wat ouder (wij ook wel 5jr jonger) of ze hebben ook nog geen kids Maar een positief ding, denk nog steeds amper aan het wachtbankjr
Lies2012 en voila, mijn beste vriendin is ook net zwanger. Lijkt me zo tof als het deze ronde bij mij ook raak is en we samen zwanger zijn. Vandaag 6dpo en mijn borsten lijken gewoon al groter, mijn man viel het op. Is dat niet al wat vroeg? Ik ben morgen in de stad en wil morgen zwangerschapstesten halen voor het weekend. Waarmee hebben jullie de beste ervaring om voor nod te testen? K2v5 of action?
In onze vriendengroep niet, in mijn directe beste vriendinnen (3) wel! Dus helemaal leuk dat de kleine man er een vriendje of vriendinnetje bij krijgt. In de vriendengroep van m'n vriend zijn er nu een stuk of 13? Kinderen.. 3 meisjes en de rest jongens. Haha
Als je voor nod wilt testen kruidvat, die is net wat gevoeliger Maar dames, hadden we in dit topic geen regel over vroeg testen ! Lijkt me overigens zo fijn om gewoon een knaltest te hebben in plaats van een tuurstreepje... al moet ik eerst die knaller op mijn ovutest krijgen haha
Volgens mij doen er maar 3 meiden mee met niet testen voor Nod... Jij lovexx, oumyahya, en lies of lisan en ik ? Of nog meer?
Hoe houden jullie dat vol ? Pas op nod te testen?! Sinds ik deze maand voor het eerst ovulatietesten heb gebruikt kan ik bijna aan niets anders meer denken..