Jaaa, ik hoop dat het straks met verduisterende rolgordijnen beter gaat. Wij zijn dit niet gewend🙈 We hebben wel een 'regel' dat hij er niet voor 7u uit gaat, dat werkt prima. Hij kletst gewoon lekker en roept mama ook niet. Die kerel van me is weer naar het buitenland vertrokken voor 3 dagen, dus ik ben weer alleen 👎🏼. Vandaag lekker dagje vrij! 👍🏼 Oh 16e pas, dan moet je nog even wachten. Wel grappig dat je dit altijd op woensdag hebt haha!
Jeej lies mooi zo dat je temp omhoog is gegaan! Als je ei springt is ie er nog 24 uur dus wie weet gewoon nog optijd!! Ik hoop dat ie van mij morgen omhoog gaat. Ik lees juist overal dat om de dag beter is voor de kwaliteit van sperma. Wij doen dit nu ook afgelopen tijd.. Vooral omdat ik niet elke dag zin heb en er geen druk achter wil zetten omdat ik mijn ei maar niet kon vinden. En je moet het toch wel gezellig houden als je een onvoorspelbaar ei hebt😂 Dus vanavond hop hop
Noah, super die test! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Voila, eindelijk je ei gevonden! Nu kan het lange wachten ook bij jou beginnen! Ik verlies weer veel slijm. Zou mijn ei dan toch nog niet gesprongen zijn ondanks de knaltest van vrijdag en zaterdag? Of is dit niet mogelijk.... als hij wel gesprongen is zou ik nu op 2dpo zitten... ik herken dit niet van eerdere cyclussen 😕
Ik lees ook overal dat het beter is ong 36-28 uur er tussen te laten zitten, omdat dan de kwaliteit beter is en ook meer. Anders is er niet genoeg tijd om de voorraad goed aan te vullen bij de man. Hier vanmorgen wel weer wat meer bruin verlies dus zal morgen wel los gaan Ik ga gewoon voor de pendels en die zeggen juni haha en zou leuk zijn als ik voor me 30e, of vooruit net een week 30 mag ook, beval
De hoop dat ik voor mijn 30ste moeder zou zijn had ik ook! Helaas ga ik dat niet meer redden... nu maar hopen dat ik voor mijn 30ste zwanger ben! Heb dan nog wel eventjes gelukkig!
Blijf positief pandabeer, je weet nooit.. Doe je temperaturen of niet? Ik had dat de vorige rondes ook Lisan, enkele dpo opeens vruchtbaar slijm terwijl ik toch zeker al mijn eisprong had gehad. Deze ronde nog niet gehad.. Hier is mijn temp al 5 dagen precies hetzelfde.. Vorige ronde was dit ook zo en toen uiteindelijk niet zwanger.. Nu al de hoop een beetje opgegeven. Zijn er meer dames die zo'n stabiele temp hebben?
Nee mika, mijn temp gaat met flinke pieken en dalen. Het is juist erg fijn als je zo'n stabiele temp hebt. Sowieso word je temp stabieler na je eisprong en dat je temp nu weer zo stabiel is betekend niet dat het weer mis gaat hoor. Je temp is toch mooi gestegen?
Ja ik weet wel dat hij vorige maand ook zo was en de maand daarvoor niet. Maar slik ook sinds vorige maand tarwekiemolie na de eisprong maar ben er niet echt achter dat dat daar van kan komen.. Hij is inderdaad wel goed gestegen:
Blijf ook wel positief, ben gelukkig nog niet op het punt dat ik in zak en as ga zitten, is pas ronde 3 natuurlijk. Alleen baal op sommige momenten als in eens iedereen om je heen zwanger is, ook al weet ik van sommige dat ze zelfs ivf hebben gehad. Gaat je vast lukken voor je 30e, gewoon voor ons allemaal dit jaar nog zwanger! Blijf ook gewoon lekker hier kletsen en denk dat ik nog niet naar een volgend NOD groepje ga. Vind het eigenlijk wel prettig dat we allemaal een beetje anders lopen dit keer, zo heb ik er echt geen erg in gehad dat ik op het wachtbankje zit/zat en het weer hielp natuurlijk ook mee
Heey meiden, Wat spannend allemaal hier, heb echt een uur moeten bijlezen hihi🙈 Noah alvast voorzichtig gefeliciteerd! En volgens mij zijn nu bijna alle eitjes gevonden, fijn! Hier helaas gisteren ongesteld geworden, toch een beste domper. Maar aan de andere kant ook fijn om weer aan een frisse nieuwe en hopelijk normale cyclus te beginnen! 😆 Hoop natuurlijk snel weer zwanger te zijn na de bbz, maar eerste ronde was misschien iets te veel gevraagd hihi. Bij mij ook 5 mensen zwanger in de familie en dan denk je elke keer ja dat had ik kunnen zijn maar helaas zat het niet op de juiste plek😕. . Maar meiden onze tijd komt nog wel!!! En hopelijk snel natuurlijk haha!! Ik hoop voor jullie op een mooie roze lijst en kom af en toe nog wel even spieken!
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (2) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kimb91 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (1e na bbz) 16. (8) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 19ste kindje - ronde 11 Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lilly - 38 jaar - 3e kindje -3e ronde (1e ronde na mk) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Gabri - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Regina1983- 32 jaar- 2de kindje-ronde 22 MMM 17. (7) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noah - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ronde 2 Manonns-22 jaar-1e kindje-ronde 8 18. (8) Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Me84 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 Jojo - 23 jaar - 1e kindje- ronde 1 Emii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e na molazw) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 11 Anna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 19. (2) Picasso91, 25 jaar, ronde 4, tweede kindje Berenice, 37 jaar, ronde 2, derde kindje 20. (3) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 21. (5) Lisa2 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nashville, 34 jaar-3e kindje-ronde 7 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pimpelmeesje - 26 jaar - 1e kindje - ronde veelteveel Koetje14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - MMM Datumloos. (4) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 39 Wachtbankje (26),Zwanger (1), Ongesteld (2), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Jammer dat het al rood begint te kleure... En nee hoor dames, kwaliteit van de zaad is beter van kwaliteit als er elke dag een zaadlozing is.. ze zeggen zelfs dat mannen die minder zaadlozing hebben vaker kans krijge op kanker Verbeter de kwaliteit van je sperma - Dokterdokter.nl
Pffff vandaag weer gerealiseerd dat mijn werk in combinatie met een eventuele zwangerschap best wat risico's mee neemt. Werkt met cliënten met een verstandelijke beperking en psychiatrische klachten die soms flink wat agressie kunnen vertonen. Vanmorgen flink wat klappen op mijn hoofd gehad en een trap in mijn buik. Geen ernstige gevolgen gelukkig, naar het zet me wel aan het denken..
Sjonge dat is nog wel wat ja! Respect dat je dat werk kunt doen. Ik zou het niet kunnen. Snap dst je dan aan het denken word gezet!!
Jeetje zeg vikamutsy.. Hoe doen collega's dat dan als ze zwanger zijn? Lijkt me dat er wel iets van protocollen voor zijn toch? Snap dat het je bezig houdt!
Het is mogelijk om tijdelijk naar een andere groep te gaan, zonder agressie. Maar eigenlijk wil ik dat niet.. Wil gewoon op mn eigen groepje blijven. Ik kan er wel voor kiezen om het al snel te vertellen aan collega's zodat zij de moeilijke cliënten doen. Maar dat is natuurlijk niet 100% veilig. Moet eerst maar eens zwanger zien te worden haha daarna denk ik er eens goed over na
Ja dat is iets wat je zelf het beste moet inschatten of het veilig is of niet. Bij twijfel niet doen! Mijn ovulatietest is weer licht dus dan moet mijn temp morgen wel echt omhoog gaan. Vanochtend was hij nog laag. Spannend. (Toch een beetje slecht gevoel over... Misschien omdat die test gister niet dik knalde ofzo) Ik probeer positief te blijven. Vanavond ga ik weer sporten na een stop van 5 maanden 💪🏼 We hadden het er gister nog over met elkaar en ik ga het nu echt doen!! Afgesproken met een vriendin. Kan er niet meer onderuit. Even gedachten op wat anders (gedachten op spierpijn!!😂 )