Bij ons in de stichting mag je niet meer op de agressiegroepen werken als je zwanger bent... Hoe is dat bij jullie geregeld? Edit: ik zag later je andere reactie. Ik zou het denk ik ook moeilijk vinden om tijdelijk naar een andere groep te gaan maar gelukkig hebben wij vrijwel geen agressie bij onze cliënten. Succes met het erover nadenken...
Ja dat wel, maar gelukkig een leuk weekend in het vooruitzicht en dan ga er gewoon helemaal voor komende maand, ook niet meer van die drukke feestdagen en feesten komende maand dus wie weet en dan kan het nog voor me 30e moeder worden
Het was ook altijd mijn droom en gelukkig net gelukt, ik was 29 Nu hoop ik op een 2e voor mijn 35 ste
Oh dat recept klinkt goed pandabeer. Ik wilde ook altijd vóór mijn 30ste moeder worden, is net gelukt. Ik hoop dat de tweede vóór mijn 33ste komt. Ik wilde graag op mijn 31ste zwanger zijn van de tweede. Maar dan moet ik opschieten want over een maand wordt ik alweer 32.
Ik wilde pas kinderen na mijn 30ste, altijd al gehad.. Ik voel me namelijk chronisch jonger dan ik ben 🐣. Ik begon toen ik 31 en 3/4 was. Maar dat de tijd zo snel vliegt en ik al weer 33 ben... Hoop dat ik dit levensjaar toch wel zwanger word
Ik wilde altijd mijn eerste kindje voor mijn 25e. Nou dat gaat m niet meer worden haha.. Hoop wel op mijn 27e!!
Dat recept klonk gruwelijk! En goed bezig sporters! Ik heb gister gehoord dat ik volgend jaar naar een hoger team mag en dan dus 3 klasses hoger ga spelen, we gaan t zien hoe dat gaat lopen haha! Voila ik hoop ook op mijn 27e wel mama te zijn 😊
Ik ben zooo moe! Veel te veel gedaan vandaag voor mijn doen Haha.. Even totaal iets anders, zien jullie dat ook dat er veel gasten meelezen op deze lijst haha dus mensen zonder een account toch? Ik zie dat er momenteel 11 gasten deze lijst aan het lezen zijn Hallo lezers! Haha ook voor jullie hopelijk zwanger deze maand!
Mijn app zegt, nog 3 d wachten tot Nod! Ik ben heel benieuwd. Voel me helemaal niet zwanger, maar de hoop is er en als ik toch ongesteld wordt, dan eerst even slikken en een stille moment haha maar daarna moeten we gewoon verder he, we kunnen niet een hele week zitten treuren Hoe voelen jullie zich bij het spotten van de eerste druppels
Goedemorgen!! Kan iemand mij op paars zetten... Lukt nu niet op mijn telefoon maarja mijn temp is dus gestegen👍🏼 Edit: gelukt hoor!
Yes voila! Kom d'r bij zitten! Oh ja, goedemorgen!! Wel zo sociaal om dat eerst te zeggen. Mijn temp is ook weer verder gestegen. Nog 1 dagje werken en dan lang weekend ✌🏼️
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (2) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kimb91 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (1e na bbz) 16. (8) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lilly - 38 jaar - 3e kindje -3e ronde (1e ronde na mk) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Gabri - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Regina1983- 32 jaar- 2de kindje-ronde 22 MMM 17. (7) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noah - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ronde 2 Manonns-22 jaar-1e kindje-ronde 8 18. (8) Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Me84 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 Jojo - 23 jaar - 1e kindje- ronde 1 Emii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e na molazw) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 11 Anna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 19. (2) Picasso91, 25 jaar, ronde 4, tweede kindje Berenice, 37 jaar, ronde 2, derde kindje 20. (3) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 21. (5) Lisa2 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nashville, 34 jaar-3e kindje-ronde 7 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pimpelmeesje - 26 jaar - 1e kindje - ronde veelteveel Koetje14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - MMM Datumloos. (4) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Lies2012 - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst. (0) Totaal: 39 Wachtbankje (26),Zwanger (1), Ongesteld (3), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom op het wachtbankje Voila en Lies! Goed nieuws!! Ik ben 8 dpo vandaag. Ga vooralsnog pas woensdag op nod testen maar je weet maar nooit.....
Goedemorgen allemaal! Ik ben net heerlijk wakker gemaakt door mijn vriend, als jullie begrijpen wat ik bedoel 😂! Kwam er daardoor wel achter dat ik opeens onwijs gevoelige tepels heb, aanraking deed gewoon een beetje pijn. Beginnen mijn wachtbankkwaaltjes dan nu al te komen ... vandaag pas 3dpo volgens mijn telling, maar zou zomaar ook 5 kunnen zijn, als hij toch zaterdag al is gesprongen! Voila, eindelijk je ei, super!!!!
Jep ik heb getest vanmorgen, kon het niet laten. Ik lijk toch echt iets te zien. Maar wacht even tot ie opdroogt mischien dat ie duidelijker word. Nu alweer spijt van het testen pfff..
Oh Lisan, dat is lekker wakker worden 😉 Gevoelige tepels met ong 3dpo is wel heel vroeg. Maar ik hoop het voor je✌🏼️ @goodlifr: 8dpo alweer.. Volhouden om niet te testen dit weekend!