Ook ik heb geen ervaring met tarwekiem olie. Ik had toen ik aan de Pil zat wel een menstruatie van 7dgn maar nu nog 3/4 dagen en ook lang niet zo heftig meer
Ik ben hier inderdaad zelf mee begonnen. Mijn ongesteldheid duurde drie dagen en was minimaal bloed. Het schijnt sowieso geen kwaad te kunnen en het kan de innesteling bevorderen doordat het je baarmoederslijmvlies dikker maakt. Alleen moet je het niet voor je eisprong gaan slikken want dan kan het de eisprong uitstellen. Dus nu voor mij de eerste ronde dat ik het gebruikt heb dus afwachten hoe mijn menstruatie nu is. Ben begonnen met slikken drie dagen na mijn ovulatie. Mijn leeftijd is trouwens 25 jaar Voila bedankt voor het erop zetten!
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (1) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 16. (3) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 -MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 17. (2) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 18. (2) Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 19. (0) 20. (0) 21. (1) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ja ik lees er vaak over vrouwen die het gebruiken.. de ene heel positief de andere heel negatief.. Ik hoop dat jij het positief zult ervaren..
Hier ook geen ervaring met tarwekiem.. We zijn al met 9 haha. Welkom nieuwe dames! Mijn temp is omlaag gegaan, dus mijn menstruatie is nu echt over. Was gisteren al minimaal.. Nu even aan het denken wanneer (en of ik deze maand) begin met testen.. Ik denk dat ik op dag 13 ga beginnen.. Omdat is soms ook een cyclus van 29 heb.. zou jammer zijn om m te missen .
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (1) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 16. (3) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 17. (2) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 18. (2) Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 19. (0) 20. (0) 21. (1) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi dames, mezelf even op de lijst gezet. Ben zaterdag weeral ongi geworden na nog maar 20 dagen deze keer met ei op dag 16.. Deze ronde nog 1x proberen met deze hormonenkuur, als ie weer zo kort is dan worden er weer extra onderzoeken gedaan.. Laten we hopen dat dat niet moet! Veel succes iedereen!
Ochjee dat is wel heel kort inderdaad. Hoop met je mee dat dat niet moet.. Net een berichtje gekregen dat een vriendenstel van ons gisteren er achter is gekomen dat zij een BBZ had. Gelijk geopereerd, hierbij moesten zij haar eileider verwijderen.. dit was haar goede eileider, die andere werkt nauwelijks.. Ben echt een beetje van slag af..
hoe zit dat dan met tempen? Ik ben deze maand voor het eerst begonnen maar ik dacht dat je temp naar beneden gaat als je ongesteld word en niet als het net over is. Eergister (laatste dag van ongesteldheid) zat ik op 36,5 en nu alweer op 36,7 betekent dat dan ook iets?
Dat is idd wel een hele korte cyclus en vooral ook lf.. hopelijk mag het deze ronde wel baten voor je. Altijd heftig om zulk nieuws te horen lies. Moet ze dan nu ook de mmm in?
Ja alleen was het gister nog niet positief.. Vaaaag! Wel nog duidelijk te zien. Heb alleen nieuwe testjes besteld dus hoop dat ze voor m'n piek binnen zijn!
@pandabeer: geen idee nog, maar ik schat die kans wel erg groot in. Bij de meeste dames gaat het als ze ongesteld worden omlaag.. bij mij wel iets, van 37.1-37.3 naar 37 graden en nu op 36.8 na mijn menstruatie.. Kan dus ook schijnbaar, blijkbaar . Heb ik wel eens gelezen dat dat kan.. Ben er ook nieuw in . Ben vorige ronde vlak voor mijn ei begonnen met tempen om er aan te wennen haha
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (1) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 16. (3) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (ronde 2 na v mk) 17. (2) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 18. (2) Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 19. (0) 20. (0) 21. (1) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 10 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi Allemaal, ik heb mezelf ook even op de lijst gezet. Ik noem dit maar weer ronde 11 want afgelopen maand was mijn man op het juiste moment in het buitenland dus die maand telde niet serieus mee. Deze maand moet het qua timing goed komen
Welkom nieuwe dames en succes! Blijf ik nog de enige op 15 mei? Haha lies was erg nieuws over die bbz. Heftig zeg