Hopelijk loopt die op! Ik ben heel slecht in turen.. is het niet beter om overmorgen te testen? Hcg verdubbelt toch om de 48u dacht ik.. dan ben je zeker
Hmm klinkt minder hoopvol. Toen ik nog jong was had ik een menstruatie van 7 dagen. Nu nog maar 2, of zelfs 1.5. Toen ik zwanger werd.van de eerste was het 3 dagen. Het wordt steeds korter. Ik vind dat ook best zorgelijk.
Hmm zo heb ik het nog niet bedacht.... hahah nee ik wacht wel gwn menstruatie af tot ik echt over tijd ben 2mnd trg was het 38 d .. dus dit is maar een gemm.. zit op cd 34 vndg
Hallo dames, super bedankt voor alle berichtjes. Hebben een supermooie dag gehad!! Echt genoten! Lig net in mn bedje! Gelukkig!! Pff vanaf vanmorgen half 6 al wakker. Kdenk dat ik morgenvroeg nog even een testje ga doen... nu lekker slapen😪
Goedemorgen! Voila: he?! Shit zeg! Kloten!! Kom maar door met die testjes vandaag. Was het lot? Weet t niet meer.. Ik zag niets, hopelijk vanmorgen met ochtendurine wel. FF heeft ook een kruis gezet, nog 11 dagen wachten!
He shit Voila balen. 😞 En Lot ik zie ook nog niks maar duim voor je! Hier gaat de rechte lijn gewoon weer verder, alleen gisteren was hij 0,1 hoger maar nu weer 36,8. Geloof er nog steeds niks van dus ook niet zoveel drang om te testen.. Vandaag 10 dpo. Het enige hoopvolle is dat ik al mijn andere cyclussen nu al een dip had gehad en die heb ik nu nog niet..
Zo! Haha weer heel wat berichtjes verder! Zal vast een prachtige dag zijn geweest Crea! Zie ook nog niks op de foto Lot..hopelijk vanochtend met ochtend urine of anders morgen. Ga voor je duimen. Wanneer ga jij weer testen Crea? Heerlijk al die lange weekenden! Ik moet vandaag nog een dagje en dan mag ik me ook aansluiten aan de lange weekenden 😉 Fijne dag allemaal! X
Maar omdat ie dus omlaag is je temp is er geen eisprong was ie gister wel hoog dan? Miss dat ie nog komt dan? Hopelijk springt je ei gauw...
Hè balen voila en lot! Ik heb vandaag ineens een dip van 0.2 in mijn temp. Ik snap er niks van Zit nu op cd 21 en ws 8 dpo.