viola lijkt me echt stressvol! Heel veel geduld toegewenst.. kan het zijn door de tarwekiemolie? Dat die wat later komt crea super mooie test! Bij die onderste zag ik echt niets, maar nu is die duidelijk biancie gefelociteerd! lot jammer, mss dat jij een middag tester bent? Lees ik vaak op deze forum
Ik dacht al Crea, die bovenste is duidelijker! Gelukkig is die van vandaag. Ik vind m duidelijk👍🏼. Voorzichtig gefeliciteerd🎈 Biancciiee: duidelijk! Gefeliciteerd🎊
Loopt mooi op crea! Gefeliciteerd bianciie! Voila wat een gedoe zeg kan het niet zo zijn dat de buitentemperatuur te maken heeft met je tempverschil? (Zeg maar wat )
Ja wie weet.. Het was gisterochtend ook best wel warm in de kamer. Maar dat was vanochtend ook zo. Hmm.. Ik ga verder met testen. Maar even wat goedkope halen bij de action zo want het word nu een beetje prijzig op deze manier..
Balen Voila! Ik kan het nog niet echt geloven tot ik echt een duidelijke positieve test heb. Dus we testen gewoon nog even door😊
Gefeliciteerd biancie!! Hebben jullie ook wel is van die dagen dat je echt bloedje sago wakker wordt? Todays problem 😁 Zit vandaag op 10 dpo, we wachten rustig af..
Hallo allemaal. Ik zal me even voorstellen. Ik zit in ronde 3 (ronde 1 na mk) Ik dacht dat ik al op mijn nod zat maar ik heb een latere eisprong gehad. Ik verwacht mijn nod nu op 17 mei. Zou iemand mij erop kunnen zetten? Pienvd 1e kindje ronde 3 (1e na mk) Iedereen heel veel succes deze maand. vanavond lees ik even alle paginas door van deze nod groep
Welkom! Succes met het doorlezen van deze pagina's . haha het zijn er erg veel. Erg gezellig clubje hier
Gefeliciteerd Biancie mooie test!! Crea fijn dat jouw test ook oploopt. Ik zit hier met een schimmelinfectie op 9 dpo had deze ronde voor het eerst in 15x 0,0 klachten en dan nu dit. Echt pijnlijk en die jeuk!!! Ik moet vnvnd zo een ei inbrengen maar ik ben beetje bang dat dat eventueel schade zal aanrichten maar zo doorlopen kan ook niet. Heeft iemand hier ervaring mee?
Hoi damess Sorry ik ben niet egt actief hier maar lees af en toe bij ik loop best achter 😁 Me badkamer s vernieuwd drukke tijd achter de rug Geffeliciteeerd voor de zwangere!!! Egt super hoop voor meeeerdere roze. Voor de rode suc6 volgende ronde hoop dan raak! Ik heb nog een weekje voor me nod Tot 2 dagen trg buikpijn en nu helemaal niks af en toe weer wel wat steekjes.. Ben benieuwd.. Trouwens zo ging het ook bij me tante ze a nu ook zwanger ik heb ook veel puistjes gekregen op me gezicht normaal heb ik niks... Hopen dat t raak is soms word het echt gewoon te veel maar ik probeer rustig te wachten... Ik denk dat ik niet kan volhouden tot men nod😁😁 misschien test ik wel eerder
Ik ooook!! al 4 dagen nu. ik ga even naar de dokter want ik heb nog een ander klachtje naast de jeuk enzo. vriendinnetje dacht gelijk dat ik zwanger was.. Moet ik eerst mijn ei vinden haha.
Oei oei goodlife en voila dat is niet fijn dat jullie met die infectie zitten.. hopelijk is het rap over.. Heb je het niet aan uw ha gevraagd goodlife of het kwaad kan dat eitje binnen brengen?
Gefeliciteerd Bianci! Mooie test! Dan lopen we precies gelijk op! ik ga morgen weer eens testen. En die loopt mooi op Crea! Super!!