Bij mij is het nog niet aan de orde, denk dat het vanaf volgend weekend wel gaat kriebelen.. moet tot 25 mei..
Ik moet het ook volhuden om niet voor nod te testen! Heb op die gevoelige tepels na nog helemaal geen kwaaltjes. Ga ervanuit dat het deze ronde niet raak is, dan kan het alleen maar meevallen als het wel raak is!
Ik ga denk ik morgen testen tenzij ik mijn ochtend urine per ongeluk doorspoel. Ben dan op 13 dpo dus dan zou je als het iets is waarsch wel wat moeten zien.
Ik had me voorgenomen om even niet meer te kijken, om er zo min mogelijk aan te denken. Nu toch eventjes spieken of er hier al roze in de lijst staat. Superspannend allemaal! Ik heb weinig hoop gehad de laatste paar keer, maar deze cyclus is de eerste (hele) sinds mijn laparoscopie, dus nu wel weer n beetje spannend.. Kunnen we misschien n weekje vooruit spoelen? Ik sta onderaan de lijst
Net bij de dokter geweest voor die infectie. Een kuur gekregen ipv zo'n ei. Maar had het ook nog even over mijn cyclus. Ze zegt dat ik misschien zelfs wel gewoon weer op dag 33 mijn nod zou kunnen hebben ondanks alles. Bij sommige mensen werkt het gewoon anders en is het lastig waarneembaar via temp en testen. Zou wel leuk zijn als ik alsnog 16 mei mijn Nod zou hebben haha. Dus heb voor mezelf wel bedacht als ik 16 mei nog niet ongesteld ben om 18 mei te testen. En als ik ongesteld word gooi ik alle testen en thermometers opzij!
Spannend Viola! Maar ik ken inderdaad ook iemand die volgens alle testen en zelfs testen naar hormonen door het ziekenhuis haar eisprong niet gehad kon hebben... En dit was juist de maand dat ze zwanger werd
Succes iedereen! Ik merk nu al dat ik niet kan wachten met testen.. heb echt erge test drang maar ik weet dat ze (nog) negatief zijn.😯
Spannend morgen allemaal roze testen goed 🙏🍀😘💖💖💖💖💙💙💙💙
Ik mag helaas op rood.... Dat ik m'n ei niet kon vinden lag dus aan dat ik pas begon te testen toen m'n ei al gesprongen was.. Nu cyclus van 27 dagen.... Succes allemaal hoop op veel roze!!!
Balen me84!! Korte cyclus. Ik ga als ik nog geen gebruikelijke aankondigende menstruatie klachten heb 12 dpo testen. Dat is maandag op 2e pinksterdag. Ik hoop van t weekend weer veel 2e streepjes te zien. Qua testen kan ik echt kv2v5 euro aanraden. Dat zijn super gevoelige! Toen ik vorige maand bij m'n miskraam nog maar 8 hcg in bloed had zag ik s ochtends nog een streepje op de test. Good luck 🍀🍀🍀
Shitshitshit! Ik denk dat er n mini sliertje bruin in mn afscheiding zat nu net. Normaal begint het 10dpo, ben nu 8 of 9. Natuurlijk zou het theoretisch gezien van n innesteling kunnen zijn maar ben er echt ff flink chagerijnig van. Ben gewoon bang dat 't alweer niet gelukt is
Ah shit Picasso! Ik duim dat het innesteling is! Ah jammer me84! Eerder beginnen dus. Kortere cyclus is dan wel weer fijn. Hopelijk blijft dat zo. Heel veel succes!