Meiden die zwanger zijn, hebben jullie een soort van kriebel in jullie onderbuik? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven, maar voel een soort van kietel/kriebelgevoel... Is een heel apart gevoel van binnen ... Ik zoek op dit moment echt naar bevestiging van mijn kwaaltjes 😂. Ik wil het ook zo graag!!!
Even wandelen samen en ik kom terug.. Vliegt het roze om mijn oren! 💞 Pien gefeliciteerd! Snap dat her spannend is na je mk. Hoop op mooi oplopende testen! Selles: ook gefeliciteerd. Mooie duidelijke test zo vroeg! Sportse voila! Ik heb de kleine man in bed, grote man slaapt op de bank en ik ga lekker even in bes liggen. Al 2 avonden laat en vanavond naar een tentfeest🎊
Lisan zoiets heb ik wel gevoeld ja! Op 8 dpo krampjes en 9 dpo steken onderin bij schaambeen. Spannend!!
Wauw ik had even geen internet en 2 erbij! Pien en Selles gefeliciteerd!!! Ik ga morgen weer testen, momenteel nog niet ongesteld...
Crea, Pien en Selles gefeliciteerd! Mooie testen zeg. Ja, er is natuurlijk nog kans voor deze ronde. Nog een paar dagen geduld (als ik geen bruinverlies krijg vandaag wordt t morgen wel ff moeilijk om niet te testen). Als t niet raak is ga ik me in die twee maanden pauze focussen op afvallen. Ben nu een week weer bezig met sonjabakker. Eind vorig jaar in 3,5 maand meer dan 20kg afgevallen, wil er nu nog ruim 10kg van af. Ga dan ook niet op het forum, anders wordt het alleen maar moeilijker. Jij gaat morgen testen Voila? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Spannend hoor. Zou wat zijn zeg, na zo'n maffe ronde.
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15.h (2) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kimb91 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (1e na bbz) 16. (8) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lilly - 38 jaar - 3e kindje -3e ronde (1e ronde na mk) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Gabri - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Regina1983- 32 jaar- 2de kindje-ronde 22 MMM 17. (8) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noah - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ronde 2 Manonns-22 jaar-1e kindje-ronde 8 Espoir -27 jaar - 2de kindje - ronde 8?MMM 18. (8) Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Me84 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 Jojo - 23 jaar - 1e kindje- ronde 1 Emii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e na molazw) Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 Anna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 lianyal - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 19. (2) Picasso91, 25 jaar, ronde 4, tweede kindje Berenice, 37 jaar, ronde 2, derde kindje Liesjuh0707, 25 jaar, ronde 4, eerste kindje 20. (4) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 11 21. (5) Lisa2 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nashville, 34 jaar-3e kindje-ronde 7 Pimpelmeesje - 26 jaar - 1e kindje - ronde veelteveel Koetje14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - MMM Sabine -32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos. (6) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Lies2012 - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pienvd90 - ?? jaar - 1e kindje - 1e rondje na MK Buiten de lijst. (0) Totaal: 43 Wachtbankje (28),Zwanger (6), Ongesteld (5), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Meer en meeerr super!!💕 Gefeliciteerd damess!! Ik heb nog een keer getest met die van action K had gisternacht zn zeure buikpijn En ook zoooo koud gekregen niet normaal. Pijn is nu wel over maar voel nog beetje wat hoop dat t goedkomt
Allemaal bedankt voor de felicitaties!! Kan het nog steeds niet echt geloven. Ben wel met vlagen misselijk en echt heel erg moe. Maarja dat hoort er bij. Hopen op nog meer roze hier!!
De dames op roze Hebben jullie het al verteld aan jullie man? En hoe hebben jullie dat gedaan of hoe gaan jullie dat doen? Of zeggen jullie het gewoon haha
Spannend Voila!! Knap dat je tot woensdag gaat wachten. Hopelijk is het roze van de innesteling en gelijk een knaltest woensdag. Ik zie een tuurstreepje Emiii, spannend!! Morgen of dinsdag weer testen, hopelijk lopen je testen op.
Jaaa denk dat ik dinsdag of woensdag met kv ga testen. Met action blijf je maar turen😁 Dames die zwanger zijn hebben jullie( of gehad) ook zn zware, zeurige buik?
oumYahya Mijn man had gisteren nachtdienst, die slaapt nu nog. Ik heb het boek van Kluun - Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! gekocht en ingepakt met een slabbetje erbij. Maar ik twijfel nog of ik moet wachten tot ik met de CB digitale test heb getest.
Ja ik heb dat zeurderige gevoel nog steeds. Vandaar dat ik het ook niet echt geloof. Maar had het ook bij mijn zoontje dus het zal echt wel zo zijn. (En de test bewijst het ook) 😉