NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Voila, 13 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crea1989

crea1989 Actief lid

21 feb 2016
    161
    0
    16
    Wij hebben samen getest. Dus wisten het tegelijk.😁

2. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Dat is ook spannend haha, samen wachten op de test..

Spannend! Haha

Ja mss is dat beter haha en dan is je hcg normaal ook verdubbeld

3. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag een feestje dus ik wou een test doen om een zwangerschap uit te sluiten en gewoon een drankje zou kunnen drinken.
    Aangezien ik deze week al 3 negatieve testen versleten heb zei ik gewoon tegen hem: ik ga nog even een testje doen.
    Ben daarna weer in bed gekropen naast hem. 5min later ging ik kijken en toen stond het streepje er. Wehebben het dus tegelijk gezien.

4. oumYahya

oumYahya Niet meer actief

Zo dus je had het dan helemaal niet verwacht pienvd aangename verrassing dan 🎁🍼
    zeker als je meteen na je mk trg ewanger bent..
    Ik weet hoe groot de wens is na je mk..

5. Emiii

Emiii Actief lid

12 jan 2015
    121
    0
    0
    NULL
    Egt die tuurtestjes maak je alleen maar gekker ga je meer opletten op je lichaam. 😕 En dan heb je een postieve test blijf je alsnog ongerust😁 (Zo ben ik dan nooit goed😅)

6. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Zou iemand mij op de lijst van 16e naar 19e willen zetten? Heb denk 5 mei mn ei gehad

7. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Picasso, knuffel meis!!

Crea en pien (ff uit mn hoofd) mooie positieve testen zeg wauw!!!!

Alle dames op roze Gefeliciteerd!

Hier; weer de nodige kwaaltjes maar bleek ook een vit. B12 tekort te hebben dus vrees dat een deel van de kwaaltjes daaraan te wijten valt.

Vermoed dat ik 5 mei mn ei heb gehad en nu sinds enkele dagen erg vermoeid (zelfs weer slapen overdag)
    Me t vlagen soms misselijk of oprispingen
    Gister na een drukke dag (zoon zn feestje) flink melkwitte afscheiding
    1 pijnlijke borst
    Tintelende tepels (toeschietreflex gevoel zoals bij borstvoeding )

8. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ff domme vraag zie sommige over cd (cijfer) praten... Waar staat cd voor?

9. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Cyclus dag en het is geen domme vraag 💋

10. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    Cyclusdag :)
    Ik heb vandaag zon zeurderige buik. En net zei mn vriend iets over de babykamer en moest ik keihard huilen 😂 Hoe bedoel je hormonen!

oum: ik durfde niet te testen toen gooide mijn vriend de test naar mn toe van doe gewoon. Dus ik testen en toen kwam er al snel een streepje maar heb al zo vaak negatieve testen ghad dat ik dacht huuuh wat gebeurd er nu. Dus ik mn vriend roepen schat nu komen en kijken ik snap het niet haha als een stresskip. Hij zei ik denk positief nou dus lachen en ik huilen haha. Toen nog een test gedaan en die was ook positief weer huilen mn vriend blij zijn. Toen zei ik als de CB ook positief is geloof ik t pas echt en toen ben ik weggelopen en heeft mn vriend naar de uitslag gekeken want ik durfde niet haha! En toen stond er zwanger en later 1-2 weken. En toen ging mn vriend sporten 😁

11. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Cyclus dag.... Wat logisch eigenlijk hahaha

12. pienvd90

pienvd90 Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.198
    608
    113
    Vrouw
    Ja heel erg. Vorige zw had ik dat ook. Was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden.

13. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb vooral een zwaar gevoel haha :p maar dat zal niet van een eventuele zwangerschap komen op 3dpo ;)
    Zie op je test wel een tuurstreepje trouwens, spannend!

14. Lies2012

Lies2012 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.479
    0
    36
    Rotterdam
    Haha loveexx dat denk ik ook telkens.
    Zere borsten op 4dpo, kan niet van een zwangerschap komen. Dat is echt te vroeg!

15. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Creatieve, selles en pien: wat een super mooie testjes meiden! Wauwie🍼💗💙 gefeliciteerd en hopen op een plakker! 🙏👐

Tuurtesters: ik ben af en toe een schele kaketoe, dus pin me er niet op vast als ik niks zie... ik duim natuurlijk wel heel hard dat er wat staat en ze goed oplopen! 🍀

Bugs: ik werk in de zorg 😉 lang leven de weekenden, feestdagen enz enz...

Picasso, wat een stom vooruitzicht! Snap je verdriet/frustratie heel goed! Laten we hopen dat die 2 maanden niet nodig zijn en dat jullie snel een posi test in handen hebben 🍀👐🙏

Hier is zl weer opgeknapt, af en toe nog een vieze luier, maar heeft weer lekker gegeten! Ik ben na me ochtenddienst me bed in gedoken en samen hebben we heerlijk liggen tukken. Ben weer een beetje bij de mensen!

Hier had ik vanmorgen trouwens een paar nasty steken in mijn onderkant 😂 en toen ik uit de auto stapte een steek links in me zij ( dat is overigens al een paar dagen) bekend dames? 😐
    Hier ga ik niet testen! Eerst maar eens ongi worden, die kans acht ik groot.. Zo niet haal ik zaterdag een test! Die pijnlijke ( • ) ( • ) had ik de eerste zwangerschap wel... weet alleen niet meer of dat pas na mijn posi test was, rond de 6 weken..

Nu heb ik nergens last van, op die steken na dan...

16. Puckeltje

Jezus; weer een heel boekwerk... sorry hoor 😂😉

17. Picasso91

Picasso91 Bekend lid

4 sep 2013
    955
    0
    0
    Haha leuk juist Puckeltje 😂

Hè gets, ik krijg allemaal kwaaltjes en heb nu (10dpo, dus normaal altijd wel) nog geen bruinverlies. Krijg er hoop van en dat wil ik niet. Zoooo bang voor de teleurstelling.

18. Bugs bunny

Bugs bunny Actief lid

16 mrt 2015
    359
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh! Hij is weer ietsje duidelijker! :D :D 😱:DIk kon toch niet wachten tot morgen, dus net getest. Ik vind het zo spannend!! Ik heb wel zo'n zeur gevoel alsof ik ongesteld ga worden. Ik ga een heleboel nieuwe testjes kopen. Morgen weer!!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      49,3 KB
      Weergaven:
      16
  19. Puckeltje

Mooi bugs! Hihi sla maar lekker in meid!🙏👐💪

20. Picasso91

Picasso91 Bekend lid