Dan komt nu mijn 2e theorie haha.. Jawel mensen ik blijf obsessief hopen.. Ik had vorige week maandag en dinsdag een behoorlijk donkere ovutest weten jullie dat nog. Dat zou kunnen betekenen dat ik nu op 5/6 dpo zit.... En dan komt een rozeafscheiding wel vaker voor als innestelingsbloeding.. Dusssss we gaan het zien. Duim voor me alsjeblieft💙🌷 pff word helemaal gek van mezelf. Haha
Koetje, mooie test voor 10dpo! Voorzichtig gefeliciteerd! Voila; ja voor die theorie gaan we! Dan lopen we weer gelijk op 😉
Haha idd.. We gaan het zien! Beetje positief inzien. Bijdeze test ik dus pas weer volgende week ergens. Wanneer ga jij testen Lies??
Ik denk zaterdag, dan ben ik 11 dpo. Of misschien wel vrijdag. Maar denk niet dat het raak is hoor 😉
Volgende week pas (hoop ik 😂 ), heb er niet een heel goed gevoel over... dat warme weer hielp echt niet mee
Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren Net een test gedaan op 11dpo (kv 2v5) Helaas negatief. Jammer!
Koetje mooie test!!! Hier nu maar aan t echte klussen geslagen zl wil zn kasten groen en cars behang dus daar zijn we nu mee bezig.. Vriend wil dat ik cb testen haal met weken indicatie en als ik overtijd ben daar mee test Donderdag maar afwachten dus
Haha dan moet 1 van ons nu roze worden haha. Dit is al de tweede keer dat ik hè tegenkom toch of vaker? Laten we hopen dat 1 keer genoeg was haha maar ik betwijfel echt dat het raak is.
Ja de vakantie was heerlijk heb echt genoten en ben echt tot rust gekomen😍 Helaas maar 1 keer gezellig kunnen doen met manlief het was echt te warm daarvoor haha. Ik heb hierdoor ook helemaal geen testdrang ik heb echt zoiets dit is een verloren ronde.