Leuk Crea ik heb 15 juni mijn eerste echo! spannend wij vertellen het dan op 19 juni (vaderdag) aan de toekomstige opa's oma's en tantes en ooms. Succes met wachten aan de rest. Oumyahya ik heb op 7dpo gedroomd dat ik een positieve test had
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (2) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kimb91 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (1e na bbz) 16. (8) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lilly - 38 jaar - 3e kindje -3e ronde (1e ronde na mk) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Gabri - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Regina1983- 32 jaar- 2de kindje-ronde 22 MMM 17. (8) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noah - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ronde 2 Manonns-22 jaar-1e kindje-ronde 8 Espoir -27 jaar - 2de kindje - ronde 8?MMM 18. (7) Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Me84 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 Jojo - 23 jaar - 1e kindje- ronde 1 Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 Anna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 lianyal - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 19. (2) Picasso91, 25 jaar, ronde 4, tweede kindje Berenice, 37 jaar, ronde 2, derde kindje Liesjuh0707, 25 jaar, ronde 4, eerste kindje 20. (5) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 11 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Emii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e na molazw) 21. (5) Lisa2 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nashville, 34 jaar-3e kindje-ronde 7 Pimpelmeesje - 26 jaar - 1e kindje - ronde veelteveel Koetje14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - MMM Sabine -32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos. (6) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Lies2012 - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pienvd90 - ?? jaar - 1e kindje - 1e rondje na MK Buiten de lijst. (0) Totaal: 43 Wachtbankje (22),Zwanger (7), Ongesteld (9), MMM (5), Negatieve Test (3), Twijfel-/Tuurtest (3) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb mezelf op rood gezet, mocht donderdag al maar baalde zo hard dat ik daar geen zin in had. Naar gyn gebeld en gewoon verder doen met men hormonenkuur. jeej.. pff.. maakt men lichaam zo kapot. Maja, tis voor een goed doel zekers? Dames op roze: gefeliciteerd! Dames op rood: balen! hopelijk voor ons allen volgende ronde wel raak he en voor de rest die nog wachten heel veel succes!
Dat is ook een leuk idee!! Had er nog niet bij stilgestaan dat het dan vaderdag is. Ff over nadenken😊
Ik ben er niet op vaderdag, weekendje weg met (kinderloze) vriendinnen en die vonden het onzin dat ik dat weekend niet wilde ivm vaderdag. Gelukkig trekken wij daar niet zo heel erg aan. Hier hebben onze ouders, broer en zussen 3 weken hun mond moeten houden. Zij wisten t met 9 weken, de rest met 12. Voor schoonzus en zwager was dit nog moeilijker. Zij wisten het toen ik 7 weken was, zij vertelde nl dat ze zelf 5 weken zwanger was. Twee weken later, precies tijdens onze eerste echo, werd de ok binnen gereden ivm bbz. En toch heeft ze niets gezegd tegen haar moeder (mijn schoonmoeder) over dat het zo oneerlijk is dat wij onbewust zwanger zijn geworden en zij een bbz had. (Zo voelde ze dat toen even, wat natuurlijk mag😉. Dus mijn schoonouders hoorden in 1 week tijd: Zondag: jullie worden weer opa en oma Maandag: bbz. Eileider weg. Jullie worden niet weer opa en oma. Vrijdag: jullie worden opa en oma. Dat was een heftige tijd haha.
Jeetje lies dat is indd heftig zeg! Wij hebben bij de eerste t gelijk verteld aan mijn schoonvader en mijn ouders. Plus mijn 2 beste vriendinnen. 1 partner daarvan is weer de beste vriend van me man. Wel heel leuk om met vader dag iets te doen indd meiden!
Ik heb ook weer even een ticker gemaakt. Heb een cyclus van 41, maar de ticker zegt dan dat ik op 6dpo zit nu, terwijl ik volgens FF ( en mezelf) op 7dpo zet. Nu dus de ticker maar een dag eerder gezet qua ongesteldheid haha.
Mijn lieve dameeeesss dankjewel dankjewel❤️❤️❤️❤️ Weetje we zijn heeeel blij dat het gelukt is gelijk na de mola En nu zijn we aan de ene kant bang of het wel goed gaat aflopen ik hoop het wel natuurlijk! Ik wil het nog niemand vertellen me man en ik alleen weten t Maar iedereen weet dat we iui hebben gehad vooral me moeder vraagt er steeds om weet niet wat ik moet segge 😁 Ikwil nog een x testen Haha ik ga echt zo weer halen bij kv Lisan86 gefeliiiciiteeeerrddd die "plopjes " waren egt niks voor niks hè jahhahahahha egt super Ik hoop voor de wachtende mooie knaltesttt!!!
Kun je niet zeggen dat je lichaam nog van slag is en je daardoor een langere cyclus hebt? Dat zelfs je eisprong nog moet komen? Kun je het in ieder geval nog twee weken uitstellen..
Je kan ook zeggen dat je toch gewoon ongesteld bent geworden en als je zelf weet dat alles goed zit het toch vertellen. Snappen ze vast allemaal. Zo heeft een collega van mij dat ook gedaan na de ivf waar ze wel zwanger is geworden
Oh wacht zeggen dat je eisprong later was is een beetje raar met iui of niet? Ben daar niet in thuis.. Dan zou ik inderdaad voor de manier van pandabeer gaan. Leugentje om bestwil. Eerst even voor jezelf houden.
Hmmm ja daar dacht ik ook an maar ik kan moeilijk liegen hahaha ik schiet zo in lach!!😆 Maar ik ga proberen
Oké, het is jullie schuld dat ik testdrang krijg terwijl ik gewoon voel dat het niet raak is😑 😚
Nee ben op het werk🙈 Ben ook 7dpo trouwens, dus het is sowieso onzin😂 Maar zie die roze streepjes voorbij komen.. Kriebel de kriebel!
Het is dat ik al ongesteld ben geworden en gelukkig ook alweer klaar ermee, maar anders zou ik ook behoorlijk testdrang krijgen met al die roze streepjes. Voila jij kan jezelf ook nog steeds inhouden?
Meiden, ik begin erin te geloven! Net kv2v5 gedaan! Op de foto linkt hij grijzig, maar in het echt is die roze!