Ik zie op andere onderwerpen dat mannons ongesteld is geworden.. maar ze heeft of niet aangegeve om op rood te staan.. zo laten of op rood zetten? Er staan er nog een paar op zwart
Tja wacht maar even met op rood zetten. Als ze met een paar dagen niks zegt kan het alsnog.Ik zou wel die zwarte op paars zetten oum dat kan wel!
Dat zijn dames die niet (actief) reageren denk ik.. Al hebben we nog 4 dagen tot einde van dit nod groepje. En dan ga ik pas testen 😉 Denk ik, of eerder.. Haha.
Nee ik hou me nog in omdat ik een duidelijke stijging wil zien zodat ik niet blijf twijfelen, maar hoe lang ik dat kan volhouden weet ik nog niet. Jammer Vika veel succes volgende ronde. En voila wat een raare bende, miss springt je ei steeds net niet?
a heb ze op paars gezet.. Ik heb de lijst ineens helemaal in orde gemaakt wil dat het een correcte lijst is haha zwangerschapskwaaltje?? Haha 👅 Al vind ik van mezelf dat ik overdrijf haha lies heb je een dag in gedachte wnr je gaat testen
Is alleen maar mooi een goede lijst, ik kijk namelijk graag in alle lijsten om de verhouding zwanger vs niet zwanger te vergelijken
Goed gedacht! 👍 Weet je op welke pagina uw vorige test staat? Weet niet meer hoe die eruit zag
Jij hebt wel een heel bijzondere cyclus voila! Ik heb veel last van waterige afscheiding. Ik betrap mezelf erop dat ik toch steeds naar toilet ga om te kijken of ik toch ongesteld ga worden. Pff.. heb vanmiddag toch nog een CB gehaald. (Terwijl ik toch een heel duidelijke streep had) misschien dat ik het dan pas echt geloof? Wat kun je toch onzeker zijn😕
Denk dat iedereen in het begin zo onzeker is crea, maar dat is ook niet meer dan logisch. Hopelijk gaat dat wel over na je echo. Orde is altijd goed en zeker leuk om de verhouding ook goed te hebben, ben ook wel van de statistiek
Bedankt voor het op paars zetten. Ik weet nooit zo goed wanneer mn eisprong is, maar hij is inderdaad vast al geweest 😂
Ha ik ook voor de fun. Denk niet dat het zo is...eerder het idee dat ik een super verlaat ei heb ofzo. Maarja voor de zekerheid! Vrijdagochtend!
Ja crea herkenbaar hoor. Ik ging ook 50 x per dag naar de wc om te kijken of er geen bloed was. Tis ook heel spannend.
Same here, super stom.. Ik ga morgen ochtend nog een x CB doen dan geloof ik het echt. Volgende week vrijdag komt MvM. Nu wordt het echt!
O ik hoef nog niet op paars hoor, geen eisprong gevonden dus of die is niet geweest of doet nog een blokje om 😂😂 Super gefeliciteerd alle zwagerenn! Ik lees elke dag mee maar aangezien er niks gebeurd praat ik nog niet mee haha. Heel veel succes komenende dagen met de NODs ❤️