Hahaha ja dat dacht ik ook dus ging na 10 minuten weer tempen voor de zekerheid.. Toen was het niet 36,2 maar 36,3.. Dus ja ik had het goed gezien
Dag schat! Goed hoor.. stik van de pijn aan me onderrug. .. Ongesteldheid sucks! Hopen dat t snel voorbij is, ei zoeken en dan bevruchten die handel 😂 😉 Hoest met jou? En de andere dames? Zag iets over een weekendje weg, heel veel plezier! Tempen jullie allemaal? Hier niet iig.
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (1) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 16. (4) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (ronde 2 na v mk) Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 17. (4) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 18. (4) Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 19. (0) 20. (1) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21. (1) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
mezelf even op de lijst gezet ik zal niet heel actief reageren.. weet soms niet waar ik de tijd vandaan moet halen.. door mijn schildklieraandoening ben ik snel vermoeid dus na een dag werken ga ik vrij snel na mijn zoontje ook naar bed.. heb altijd enorm respect voor moeders die toch overal nog de tijd vandaan kunnen halen om wat voor zichzelf te doen ik kom soms echt niet aan mezelf toe haha hier neemt de menstruatie lichtjes aan af.. volgend de app is mijn ei rond 2 mei dus ben heel benieuwd.. we willen ovulatietesten gebruiken.. deze ronde.. ik wil er zelf eigenlijk niet zo mee bezig zijn maar mijn vriend zei neem ze toch maar mee bij de action vanaf wanneer kan ik t beste beginnen met testen? had vorige maand 1 doosje gebruikt om te kijken hoelang mijn cyclus ongeveer zou zijn maar was dus te vroeg gestopt met testen
Met mij goed haha al ken ik je niet antwoord ik erop haha Ik temp ook niet,. Ik doe totaal niets behalve wat moet natuurlijk haha En niet omdat we pas bezig zijn (want we zijn wel al een anderhalf jaar bezig) die ronde 4 is na mk .. Dus ik ben opnieuw beginne tellen na mk. Dan lijkt het minder lang ik wil er gewoon niet mee bezig zijn Bang voor teleurstelling
Hihi! Dan hebben we nu kennis gemaakt! 😉 wat heftig van je mk.... lijkt me heel moeilijk om mee te maken, vooral als je iets heel graag wilt! De teleurstelling is ook vreselijk.. We zijn pas in ronde 2 nu... dus dat is hier nog niet echt 😉
Toch maar mn lage temp van 36,2 op discard gezet... Heb nu weer gewoon 36,7. Misschien is het een meetafwijking geweest of iets anders geks.
Even snel een berichtje. Vannacht om 3uur in bed. Thermometer onder mijn kussen gelegd, werd toevallig om half 7 wakker en maar getempt.. Haha.
Gisteren avond gigantische buikpijn met kersenpit naar bed gegaan.. Nee ik temp niet 6 maanden gedaan echt geen zin meer in...
Ik temp ook niet. Lijkt me zo'n gedoe en ik heb vorige ronde mijn ei duidelijk gevonden dus dat lijkt me voorlopig (hopelijk natuurlijk laatste keer deze maand) voldoende. Denk dat ik er dan ook nog meer bezig ga zijn en dat wil ik eigenlijk ook niet
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (1) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 16. (4) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (ronde 2 na v mk) Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 17. (4) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 18. (5) Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 19. (0) 20. (1) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21. (1) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos. (1) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik ben er sws al veel mee bezig 😂 denk dat als k ga tempen t helemaal de spuigaten uitloopt haha... en dan moet ik me straks ook nog druk maken om mijn temp... aub niet zeg... pfff 😉 Hier lijkt me ongi alweer voorbij... (gisterochtend begonnen) beetje apart....
Haha puckeltje 😂 ga jij maar vooral niet tempen nee.. leverd vast wel hylarische momenten op 🙈 Weet je zeker dat je ongi was?
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (1) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 16. (4) Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 (ronde 2 na v mk) Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 17. (4) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 18. (5) Lies2012 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 19. (0) 20. (1) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 21. (2) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Datumloos. (1) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Buiten de lijst. (0) Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb me ook even op deze lijst gezet, is nog even spannend op welke ik terecht kom haha Oh en mijzelf alvast een jaartje ouder gemaakt 🙈