♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (2) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kimb91 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (1e na bbz) 16. (8) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lilly - 38 jaar - 3e kindje -3e ronde (1e ronde na mk) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Gabri - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Regina1983- 32 jaar- 2de kindje-ronde 22 MMM 17. (8) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noah - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ronde 2 Manonns-22 jaar-1e kindje-ronde 8 Espoir -27 jaar - 2de kindje - ronde 8?MMM 18. (6) Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Me84 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 Jojo - 23 jaar - 1e kindje- ronde 1 Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 Anna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 lianyal - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 19. (3) Picasso91, 25 jaar, ronde 4, tweede kindje Berenice, 37 jaar, ronde 2, derde kindje Liesjuh0707, 25 jaar, ronde 4, eerste kindje 20. (6) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 11 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Emii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e na molazw) 21. (6) Lisa2 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nashville, 34 jaar-3e kindje-ronde 7 Pimpelmeesje - 26 jaar - 1e kindje - ronde veelteveel Koetje14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - MMM Sabine -32 jaar - 2e kindje - ronde 2 puk1988 -?jaar - 2e kindje - ronde 8 Datumloos. (6) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Lies2012 - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pienvd90 - ?? jaar - 1e kindje - 1e rondje na MK Buiten de lijst. (0) Totaal: 45 Wachtbankje (26),Zwanger (10), Ongesteld (13), MMM (6), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Balen liesjuh. Veel succes de volgende ronde. Ook voor de andere dames op rood. Pff..ik ben misselijk joh! Kan wel gewoon eten, maar ben aan het opboeren en misselijk gevoel.. Je lichaam kan je zoo gek maken he 👎🏼
Zeker als je met zwanger worden bezig bent dan speelt je lichaam een spelletje met je en soms is het wel echt waar 😳
Ah balen joh! Hier nog geen rode duivels te bekennen, steken in m'n liezen blijven nog steeds inclusief de rug en buikpijn van menstruatie klachten dus ik denk dat het voor mij ook zal ophouden deze maand. Gister n Omo witte test dus 😕
Loveexx Jij vroeg volgens mij iets over al die krampen waar je wakker van lag? Dat heb ik vorige maand (ronde 2) ook gehad, maar dat was bij mij niks. Nu kan het wel zo zijn dat het wel iets is, dat is het nadeel, je lichaam kan je zo voor de gek houden, dan denk je eindelijk je lichaam te kennen en dan ineens gaat het zo gek doen en dan krijg je hoop Maar ik hoop voor jou dat het iets goeds betekend!
Ja, ik denk dan ook niet gelijk dat ik zwanger ben, maar meer van 'he lichaam, hou eens op! doe dit maar na een positieve test als het dan perse moet'.
Ik had acuut hoge bloeddruk, nierfalen en leverfalen. Ook was de placentawerking sterk verminderd bij mij. Omdat ik toch al wat klachten had zoals extreme vermoeidheid, serretjes zien etc. was ik doorgestuurd door de voor naar de gyn. Daar een extra groeiecho gemaakt en bleek m'n zoontje een groeiachterstand te hebben van meer dan 2 weken. Toch naar huis en zou die week erop naar het Erasmus door moeten. Dit werd geen 2 weken maar dezelfde dag nog aangezien ik een enorm bandgevoel had. Dit bleek leverpijn te zijn en had een bloeddruk van 240/144. Toen direct naar het ziekenhuis en opgenomen. We hadden niet eens tijd om te wachten op de ambulance. Daar aangekomen ben ik onderzocht en gestabiliseerd. De gyn HD het nog nooit zo accuut meegemaakt dat de waardes zo veranderd waren ten opzichte van die ochtend. Toen ik stabiel was ben ik naar het Sophia overgebracht waar vervolgens mijn zoontje een dag later geboren is. Ik was wel gestabiliseerd maar mijn zoontje z'n hartslag viel steeds weg op mijn medicatie.
Ook ik mag op rood. Gisterenavond zette het flink door helaas. Op naar ronde vier. Dames veel succes!