Ah jammer Mika dat het toch is doorgezet ! Dames op rood, succes volgende ronde, hopelijk worden jullie rap zwanger dan kan het lange wachten op jullie eerste echo beginnen haha
♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 mei 2016 ♡♡ 15. (2) OumYahya - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 Kimb91 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 7 (1e na bbz) 16. (8) Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 20 - MMM Vikamutsygrishi - 1e kindje - ronde 3 Bugs bunny - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 11 Palomi - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Lilly - 38 jaar - 3e kindje -3e ronde (1e ronde na mk) Crea1989 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Gabri - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Regina1983- 32 jaar- 2de kindje-ronde 22 MMM 17. (8) Fatou - 34 jaar - 2e kindje - ronde 6 Pandabeer87 - 29jaar - 1e kindje - ronde 3 Lot33 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 3 Mell0408 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Noah - 35 jaar - 2e kindje - ronde 9 Didi90 - 26 jaar - 1e kindje ronde 2 Manonns-22 jaar-1e kindje-ronde 8 Espoir -27 jaar - 2de kindje - ronde 8?MMM 18. (6) Mika90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Me84 - 31jaar - 2e kindje - ronde 1 Jojo - 23 jaar - 1e kindje- ronde 1 Goodlife - 34 jaar - 2e kindje - ronde 15 Anna - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 lianyal - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 19. (3) Picasso91, 25 jaar, ronde 4, tweede kindje Berenice, 37 jaar, ronde 2, derde kindje Liesjuh0707, 25 jaar, ronde 4, eerste kindje 20. (6) Puckeltje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 nora90 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Selles - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 joan1984 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 11 Babywish2016 - 4e kindje - ronde 25 *3 Emii - 26 jaar - 1e kindje - ronde 10 (1e na molazw) 21. (6) Lisa2 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nashville, 34 jaar-3e kindje-ronde 7 Pimpelmeesje - 26 jaar - 1e kindje - ronde veelteveel Koetje14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 - MMM Sabine -32 jaar - 2e kindje - ronde 2 puk1988 -?jaar - 2e kindje - ronde 8 Datumloos. (6) BertxBirgit - 25 jaar - 3e kindje - ronde 6 - MMM Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 Loveexx - 24 jaar - 1e kindje - ronde 4 na MA Lies2012 - 27 jaar- 2e kindje - ronde 1 Lisan86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pienvd90 - ?? jaar - 1e kindje - 1e rondje na MK Buiten de lijst. (0) Totaal: 45 Wachtbankje (24),Zwanger (10), Ongesteld (15), MMM (6), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames, Ik heb getest en helaas negatief, maat had ook niet anders verwacht natuurlijk. Vandaag of morgen hoort m'n menstruatie door te breken.
Ja veel rood spijtig genoeg.. Nora het kan nog goed komen? Ik zit hier nog steeds met onzekerheid.. Ik heb geen testen in huis Ik was gisteren met mijn man in de kruidvat, ik wou stiekem zwangerschapstest kopen hahaha. Ik wou niet dat hij het zag Maaaaar het lukte mij niet hahaha was wel grappig.. die kassierster dacht zeker dat ik iets wou stelen ofso omdat ik zo geheimzinnig deed en constant rondkeek of mijn man mij niet zou zien.. Daarna riep hij mij en ik gooide rap die test bij de koekjes Maar ik was vergeten dat mijn man van koekjes houdt en daar was gaan kijken. Maar gelukkig kent hij die verpakking niet hahaha
ah wat jammer allemaal slechte berichten! Hier nog geen teken van menstruatie. dag 37 is ingegaan! Ik ga op cd 40 weer eens een testje doen.. Dat is a.s zondag! Lies nog kunnen inhouden?? Jij gaat vast morgen al testen op 10 dpo toch? Doordat ik gister negatief heb getest heeft morgen niet zo'n zin voor me.
ok ik sta niet op de lijst, omdat ik afgelopen maand op roadtrip was en net getrouwd ben, met alle voorbereidingen enzo heerlijke afleiding. Nu had ik di17e NOD, niks..wel al week opblazen buik...maar vandaag echt super krampen en bloedverlies. Zo niet fijn! Hoopte het echt. Denk nu aan wel bevruchting maar geen goede innestelling, omdat ik enorme zere buik heb. Komt vaker voor toch? Zit beetje te twijfelen of ik zal gaan temperaturen, ovulatietesten zal aanschaffen of nog een maand 'gewoon' om de dag vrijen ga proberen...heb nu alleen geen idee van de lengte van mijn luteale fase. Dames hier met ideeen? aanmoedigingen? of gewoon iets?
Gefeliciteerd met je huwelijk! Leuk zo'n roadtrip ben persoonlijk even klaar met ovutesten en heb afgelopen maand getempt maar niet volgehouden door de vele schommelingen in mijn grafiek en onzekerheid die het me af. Als deze maand niet lukt gaan we aankomende maand om de dag seksen!
@Voila, Wij hebben afgelopen maand om de dag gevreeen, was best leuk hihi..alleen ik heb dus geen idee van mijn ei en dat is niet altijd fijn. en heb lange cyclus, dus minder kansen Net dan toch maar ovulatietesten gekocht, kan t keer proberen? maar wel beetje naar dit...ben van 28dgn naar 38 gegaan en nu dus echt dikke krampen...:/ en bloedverlies op 40dgn. He zie dat wij wel redelijk gelijk oplopen! leuk! Weet jij wanneer je ei is nu na die testen?
Spannend voila! Ik ben echt benieuwd hoe bij jou gaat aflopen.. uk hoop positief! Ik zit nu op cd 41! Nooit gehad
Ja, ik ga morgenochtend testen.. En ik weet al hoe ik het mijn vriend ga 'vertellen' als het een positieve test is.. Heb er nu al lol om. Als het nu niet raak is of positief is dan komt dat later wel. Ga dan onder op mn buik, onder mn broek nog laat maar zeggen schrijven 'hallo papa'. En dan zeggen dat ik erg jeuk heb en wat bultjes heb daar of hij even wil kijken haha. En heb ook al een manier bedacht voor de opa's en oma's. Maar verder loop ik totaal niet op de zaken vooruit en ben ik helemaal niet aan het dagdromen hier op kantoor. Ohja, even weer terug op aarde. Kans is natuurlijk klein dat ik morgen positief test haha. Dat weet ik heus wel . Het is ook nog maar ronde 1. @ Voila: zou ook zondag testen idd als je niet ongesteld bent geworden. Weer veel rood er bij vandaag Oh en @oum: ik moest wel even lachen om je 'stiekem test kopen' actie en vooral om de 'test in de koekjes' actie haha!
Haha dat is wel een leuke Lies, af en toe dagdromen mag best toch, en in dit geval gaat het gewoon snel waarheid zijn. Is het niet deze ronde dan gewoon de volgende Hopelijk hebben jij en voila snel wat duidelijkheid!
Ja ik weet niet of dit nog goedkomt helaas zit al op 15dpo dus hij zou nu toch wel positief moeten zijn als het raak is... Dus ik verwacht vandaag of morgen mijn menstruatie gewoon.
Bedankt dames, kan me er aardig bij neerleggen. 'T is tenslotte nog maar de eerste ronde. Al had ik wel goede hoop aangezien ik bijna 2 dagen over tijd was en dat anders nooit heb, maar ben op dit moment ook erg verkouden dus zal daar wel door komen! Voor de andere dames op rood, veel succes volgende ronde De rest die nog op 't wachtbankje zit, jullie maken het wel spannend!
Dames wat veel rood! Bahbah... dikke knuff dames! Hier heb ik al sinds gisteravond last van een opgeblazen gevoel. Ik voel letterlijk de lucht door me darmen gaan die er vervolgens niet uit komt... ken je dat? Mennnn t doet gewoon pijn nu... pfff Morgen is me nod... ik heb buikpijn en steekjes... geen ongi gevoel nog echt. Die buikpijn is anders.... word t verdorie toch nog spannend. .. terwijl ik had gezegt tegen mezelf van niet 😂😂😂
Heeft er nog iemand last van vermoeidheid? Ik ben zoooooooo moe, wil alleen maar liggen!! Hoop dat dat snel overgaat, want ongesteld zijn EN zo moe zijn lijkt me niet fijn!! Ik verwacht m'n menstruatie niet meer vandaag, ik voel helemaal niks daar beneden dus het zal morgen wel komen.
Zo jammer als je eerst 28 dagen hebt en daarna opeens weer hele lange. Ik vond 33 al lang maar nu is ie opeens nog langer aan het worden. Zo stom dat wij minder kansen hebben op deze manier!! Ik heb totaal geen idee van mijn ei. Heb meerdere malen donkere ovulatie testen gehad en geen flauw idee of mijn ei uberhaupt wel gesprongen is. Ook qua tempen geen grip op te krijgen dus ik ga toch proberen niks te gebruiken volgende maand. Zondag maar weer eens een zwangerschapstestje! Succes volgende ronde!