@mirjam t klop dat je hcg geleidelijk aan stijgt. Maar de test streep kleurt pas donkerder bij een duidelijke toename van hcg (bv verdubbeling).. Maar t kan natuurlijk dat je dag 1 net hcg 18 hrb en neg test en dag erna 22 en positief test.
Raar he dat lijf Ik heb ook best veel afschijding al een dag op 6 maar weet niet zo goed of ik dat nou altijd heb, of dat het weer nieuw is nou ja afwachten is het enige wat we kunnen doen.
Voor alle 'testverslaafden' vanmorgen was 't tuur je rotje op een heeele vroege test. Nu zie ik lijn gewoon en kon hij ook op de foto. Zien jullie hem ook?! niet dat ik gek aan t worden ben ofzo. Geen indrooglijntje, binnen 1 minuutje was hij zichtbaar. Maar kleur mij maar nog NIET roze, vind het zo vroeg, wacht eerst mijn NOD af.
Ik zie m ook, maar ben je echt 4dpo zoals je banner zegt? Dan kan dat toch eigenlijk niet? Al hoop ik voor jou van wel natuurlijk
Nee, mijn banner is het landelijk gemiddelde. Ik ben op 20 april ongesteld geworden. Maar nog niet eens echt, dit was de stopweek van de pil en ben daarna niet meer begonnen. Tja, ik weet dus ook echt niet wanneer ik een eisprong heb gehad. Dus wanneer ik volgende week voorbij mijn NOD ben doe ik een CB met aantal weken, ben erg benieuwd. En ja, deze testen zijn van sensitest maar heten sensibaby. Sensitest is voor 4 NOD en sensibaby voor 6 NOD. Maar testte vorige zwangerschap ook al positief op 7 DPO. Maar achteraf gezien waren 't er van origine 2, dus meer HCG aangemaakt dan normaal. Nu wist ik 't eigenlijk al voor de test, heb nasleep BI van een jaar en ineens veel meer klachten dan de afgelopen maanden, toen dacht ik wel even....'oeh' nu al raak? Maar bewust zo snel gekozen want nu slaapt onze kleine nog overdag en kan ik plat waar nodig.
Ik hoop dat ie snel donkerder word! (voorzichtig) gefeliciteerd! Ik word ook gek van m'n eigen lichaam.. Sinds gisteren avond hele tijd steken in mn lies. Of als ik loop gewoon vervelend zeurend gevoel. Dit ken ik echt niet van m'n lichaam en weet dus ook niet waar het vandaan komt..
En weer aardig wit vanmorgen... dacht even wat te zien maar denk toch tussen mijn oren😀 Tand van dochterlief is er eindelijk uit na echt maaaanden aan 1 puntje te hebben gehangen dus we hebben toch nog wat te vieren haha..
Hmmmm.....denk niet dat die blijft plakken, bijna omo wit vanmorgen.... Maar ben fanatieke aanhanger van de natuur, dus wanneer het niet zo mag zijn, dan deze ronde niet. Nu maar eens braaf wachten tot de NOD, hihihih ga ik proberen althans Ik voel me wel een oelewapper dat ik de foto gisteren erop heb gegooid, dames die al voorzichtig en lief feliciteren, maar ja, misschien herken je dat enthousiasme van het zien van een streep ook al weet je dat het nog veeeel te vroeg is om te juichen. Ach ja, wij genieten gewoon nog even van elkaar en we zien wel hoe 't loopt! @mirjam2112, gefeliciteerd met het verliezen van de wiebeltand!
Wiella: het kan nog alle kanten op toch!? en bedankt voor de felicitatie 😄 elke keer als ze een woord met de S zei lag hij horizontaal in haar mond dis het werd hoog tijd haha.. Vandaag een temp daling, ik ben pas halverwege begonnen met tempen om een beeld te krijgen voor de volgende rondes dus ik ben er nog niet in thuis. Hij was 3 dagen 36.8 en nu ineens 36.4. Heb een paar keer gemeten omdat ik het zo raar vond maar het was 2 x 36.4 en 1 x 36.3 dus wel betrouwbaar. Hoop natuurlijk op een innesteling 😇
Vanmorgen negatief getest 10dpo, voel toch echt m'n borsten kan bijna niet meer op m'n buik slapen... We houden hoop maar ook rekening met het feit dat het misschien weer niet gelukt is...