😨iewwww!!!! loopt de kat hier rond met een heel stuk worm uit z'n achterste. Ze hebben vanochtend een wormkuur gekregen. Zou het daardoor komen?
Ieuww ik denk het wel, werkt in elk geval goed! En kaneel in gehakt, lijkt mij ook niet zo lekker😜. Hier een kop thee met een koekje😊 of twee😂😂 Erg he noom die testdrang, ben benieuwd wanneer ik er last van ga krijgen😊
Ik heb heel lang gedacht ik ga me niet voorstellen in de NOD groepjes maar dan zie ik al jullie verhalen en dan word ik toch wel enthousiast om mee te doen! Oke, die worm verhalen van katten zijn iets minder maar die neem ik er gewoon bij hihi. Ik heb een cyclus van 26 dagen, vrij constant en we hebben per toeval op de dag van mijn eisprong geklust. Wij zijn niet heel bewust bezig met de dagen waarop we dat doen dus dan gaat het wellicht wat langer duren. Mijn NOD is 17 mei en ik voel niks, maar vorige maand voelde ik van alles en toen bleek het ook niet te zijn. Vinden jullie het goed als ik hier mee klets?
Tuurlijk Dandelion ! Welkom😃 Wormen: geen ervaring mee, gelukkig 😊 Tranen over mijn wangen net, Nick (van Nick en Simon) zong een liedje over zijn moeder.. zo lief 😊
Bloedverlies 😢😢😢😢 Zit nu op dag 7/8 dpo Volgens mij zou het dan toch ook innesteling kunnen zijn??
Hoi voetstap dit heb ik gevonden, wellicht heb je er wat aan. Ik hoop dat het goed uitpakt voor je😌. Wanneer is de innesteling? Niet lang na de bevruchting van de eicel in de eileider, begint deze zich te delen. Door middel van trilhaartjes die aan de wanden van de eileider vastzitten, verplaatsen de nieuw gevormde cellen zich zich door de eileider richting de baarmoeder. Het baarmoederslijmvlies wat de wand van de baarmoeder omkleed, is nu erg dik geworden, zodat er een optimale omgeving is om de nieuwe cellen een goed plekje te geven om verder te groeien. Eenmaal aangekomen in de baarmoeder, beginnen de cellen zich daar in te nestelen, zon 5 tot 8 dagen na de ovulatie. ► Ondanks dat er een bevruchting tot stand is gekomen, is een innesteling niet altijd een vaststaand feit. Er kan in deze fase nog altijd iets mislopen, waardoor de bevruchtte eicel zich niet innestelt en afgestoten wordt; dit heet een vroege miskraam. Symptomen innesteling Behalve de innestelingsbloeding zijn er verder niet zo heel veel innestelingsymptomen. Toch zijn er vrouwen die de innesteling voelen. Deze vrouwen hebben het over krampjes ter hoogte van de baarmoeder. Een dip in de basale lichaamstemperatuur werd frequenter gemeld. Innestelingsbloeding Het kan wel eens gebeuren dat er tijdens de innesteling een klein bloedvaatje geraakt wordt. Daardoor kun je wat bloed verliezen. Dit bloedverlies wordt ook de innestelingsbloeding genoemd. Zon bloeding komt in ongeveer 20% van de zwangerschappen voor. Het gebeurt dus vaker niet dan wel. Een innestelingsbloeding is één van de eerste zwangerschapsverschijnselen en wordt soms wel eens verward met een menstruatie, omdat deze bloeding vaak rond deze periode plaatsvind. Hoeveel innestelingsbloed Het is best lastig te vertellen hoeveel bloedverlies een innestelingsbloeding geeft, want bij de ene vrouw is dit wat meer als bij de andere. Je kunt het in ieder geval niet echt vergelijken met een menstruatie, want het duurt niet zo lang en het bloedverlies is een stuk minder; variërend van een paar druppels tot een enkele inlegkruisjes vol. Maar meer dan dat zal het niet zijn. De kleur van het bloed verschilt ook van vrouw tot vrouw. Sommigen verliezen wat helderrood bloed of oud, bruin bloed terwijl anderen enkel wat roze of paarsachtig slijm verliezen. Als er al een innestelingsbloeding optreedt, is de duur en de kleur dus bij iedereen verschillend.
Het zou inderdaaad een innestelingsbloeding kunnen zijn. En dan moet het inderdaad niet doorzetten. Hoeveel het kan zijn weet ik niet. Heb je wel vaker ineens een korte cyclus of dat niet?
Goedemorgen moederdag, Ik heb wel last van mijn rechtse kant als soort heel lichte kramp of zo.. mijn eisprong kwam op 7 en 8 mei. Verder ik heb nog steeds vermoeiend sinds vanaf 5 mei. Gisterenavond ik heb even raar gevoel van mijn buik. Lijkt op alsof harde buik. Verder ik moet nog 9 dagen wachten.
Spannende dagen voor iedereen.. hier weer een tuureluur test.. ik dacht toch echt een heeel licht streepje te zien.. en toen weer niet, en toen weer wel, en nu heb ik hem verzopen 😂 Kreeg hem ook niet op de foto dus het zal wel een magische streep zijn die alleen mafkezen kunnen zien 😉
Kunnen jullie iets zien ? Er zit op de plek waar het streepje hoort wel een stipje dus waarschijnlijk maak ik daar een streepje van 😊
Nee Maar sowieso is dit raar omdat ik exact weet wanneer m'n ei is geweest dmv de echo's Ik wacht t wel ff af 😔😔😔
Wat een twijfel en spanning Voetstap! Mijn laptop geeft een stomme spiegeling zodat ik bijna geen (tuur)streepjes kan zien, dus ik kan geen mening geven Mirjam. Ik had zoiets raars, na een korte nacht (rookmelder om half 3 ) wilde ik perse testen vanochtend, hij was omo wit. Alleen toen viel de test op de tegels open en zag wel 2 streepjes Wilde mezelf niet voor de gek houden dus had de andere positieve test nog van mijn bbz, die had dat niet. Zo vaag. Maar goed, geen rode duivels hier nog. Wil mezelf ook niet te gek maken.... *zucht*